in stock

Аналіз ринку електронних сигарет в Україні. 2023 рік

Загальна характеристика
Дата підготовки: Квітень 2023 року
Кількість сторінок: 41, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 9
Таблиць: 27
Спосіб оплати: готівковий або безготівковий розрахунок, передоплата
Спосіб отримання: електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді
Мова звіту: українська, російська, англійська
30500 грн.
  • Ви можете замовити актуалізацію або адаптацію даного звіту під ваші цілі і завдання, а також придбати частину звіту (не менш 50%) по більш доступній ціні
  • Не знайшли дослідження вашого ринку? Зв'яжіться з нашими консультантами – перейти в контакти
  • Так само ви можете замовити бізнес-план для вашої бізнес-ідеї

Анотація до аналізу ринку:

Аналітиками Pro-Consulting проведено дослідження ринку електронних сигарет у 2021-2022 роки. У ході дослідження розглянуто основні тенденції розвитку на ринку, тіньова частка та державне регулювання галузі. Проаналізовано основних конкурентів та зовнішньоекономічну діяльність. Представлено асортимент, середні ціни та фактори ціноутворення. Розглянуто позиціонування брендів конкурентів та канали збуту електронних сигарет на ринку України. Зроблено висновки та висунуто рекомендації по просуванню.

За останнє десятиліття сегмент електронних сигарет став одним із сегментів, що найшвидше зростають, головним чином завдяки молодшому поколінню. Вони стали альтернативою традиційним сигаретам завдяки своїм перевагам, такими як варіативність смаків, відсутність небажаного запаху диму, який не залишається на одязі та тілі.

У 2022 році дохід сегмента електронних сигарет в Україні склав 47,5 млн доларів США. Темпи приросту зменшуються кожного року. Зменшення доходу сегмента у 2022 році відбулося через зменшення населення в країні та окупацією територій.


Різкий попит та швидке розповсюдження продукції призвело до посилення регулювання цієї галузі. Негативно впливають на розвиток ринку наступні фактори:
- Введення нових законів та обмежень щодо електронного паління, таких як вимоги до маркування, розширення заборонених місць використання, введення вікових обмежень. Держава почала прирівнювати електронні пристрої для паління до традиційних тютюнових сигарет;
- Турбування споживачів про здоров’я. Організації охорони здоров’я та велика кількість науковців проводять численні дослідження та наголошують на шкоді електронних засобів для паління;
- Одноразові парові продукти несприятливі для навколишнього середовища, оскільки вони виготовлені з одноразового пластику;
- Поширеність незаконних одноразових товарів в Україні. Ринок наповнений одноразовими продуктами, які є підробленими або перезарядженими.

Детальний зміст:

1. Загальна характеристика ринку
1.1. Опис ринку
1.2. Аналіз тенденцій розвитку ринку (фактори впливу, проблеми розвитку)
1.3. Загальні показники ринку, розрахунок ємності ринку (виробництво + імпорт – експорт)
1.4. Оцінка тіньового сегмента на ринку (через побудову аналітичних моделей)
1.5. Сегментація і структурування ринку (за видами, походженням, вмісту нікотину)
2. Державне регулювання галузі
2.1. Основні закони, що регулюють галузь (перелік, коротке резюме і особливості законів)
2.2. Податки і збори на ринку (загальне оподаткування бізнесу; імпортні та експортні мита, плани про їхню зміну (при наявності))
3. Основні оператори ринку (виробники та імпортери)
3.1. Перелік основних операторів ринку та їх структурування (загальна інформація, види діяльності та спеціалізація; торговельні марки і асортимент;)
4. Зовнішня торгівля та ЗЕД
4.1. Експорт з України в 2021-2022 рр. (обсяги, структура, географія, частки експортерів)
4.2. Імпорт в Україну в 2021-2022 рр. (обсяги, структура, географія, частки імпортерів)
5. Асортимент продукції, представлений на ринку (побудова асортиментних карт для визначення насиченості сегментів ринку - по типу продукції, по смаках)
6. Ціна та ціноутворення на ринку
6.1. Середні поточні ціни на продукцію
6.2. Опис факторів, що впливають на формування ціни, структура
7. Брендинг і реклама (аналіз позиціонування конкурентів на ринку, присутність в каналах просування)
8. Аналіз споживання на ринку
8.1. Вподобання споживачів щодо товару, портрет споживача
8.2. Структурування та сегментація споживання
8.3. Потреба в товарі
8.4. Канали збуту продукції (опис і оцінка структури продажів по каналах)
9. Висновки. Прогнозні показники
9.1. Висновки і прогнозні тенденції розвитку ринку
9.2. Побудова гіпотез розвитку ринку. Прогнозні показники розвитку ринку в 2023-2024 рр.
9.3. Рекомендації по розвитку на ринку
10. Інвестиційна привабливість галузі
10.1. SWOT-аналіз ринкового напряму
10.2. PESTLE-аналіз факторів впливу на ринок
10.3. Існуючі ризики та бар'єри входу на ринок. Побудова картки ризиків на ринку

Перелік таблиць:

1. Ємність ринку у натуральному виражені у 2021-2022 рр., тонн
2. Ємність ринку у вартісному виражені у 2021-2022 рр., млн. грн.
3. Перелік основних законів, що регулюють галузь електронних сигарет в Україні
4. Особливості законів, що регулюють галузь електронних сигарет в Україні
5. Основні оператори ринку електронних сигарет та пристроїв електронного випаровування в Україні
6. Об’єм експорту, 2021-2022 рр., в натуральному та грошовому вираженні
7. Об’єм імпорту, 2021-2022 рр., в натуральному та грошовому вираженні
8. Матриця асортименту смаків у сегменті електронних сигарет, 2023*, кількість пропозицій
9. Матриця асортименту типів продукції, 2023*, кількість пропозицій
10. Середні поточні ціни на одноразові POD-системи, 2023* рік, грн./од.
11. Середні поточні ціни на різні типи продукції електронних сигарет, 2023* рік, грн./од.
12. Результативна таблиця застосування ІМК на ринку електронних сигарет
13. Використання каналів реклами на ринку електронних сигарет серед основних операторів
14. Застосування інструментів інтернет-реклами на ринку електронних сигарет по брендам
15. PR-діяльність основних операторів ринку та їх співпраця зі ЗМІ
16. Аналіз присутності операторів ринку в онлайн-каналах комунікації
17. Аналіз активності операторів ринку в онлайн-каналах комунікації
18. Аналіз використання стимулювання збуту операторами ринку по брендам
19. Порівняльна таблиця використання прямого маркетингу основними операторами ринку
20. Аналіз брендингу основних операторів ринку електронних сигарет
21. Переваги та недоліки різних видів електронних сигарет
22. Сегментація вживання різних видів сигарет серед населення в Україні, 2019-2022 рр., %
23. Сегментація вживання різних видів сигарет серед чоловіків в Україні, 2019-2022 рр., %
24. Сегментація вживання різних видів сигарет серед жінок в Україні, 2019-2022 рр., %
25. SWOT-аналіз ринку електронних сигарет в Україні
26. PESTLE-аналіз факторів впливу на ринок електронних сигарет
27. Карта ризиків на ринку електронних сигарет в Україні

Перелік графіків і діаграм:

1. Дохід сегмента електронних сигарет в Україні, 2014-2022 рр., млн USD
2. Сегментація пристроїв за походженням, 2021-2022 рр., %
3. Географія експорту багаторазових пристроїв за об’ємом продукції, 2021-2022 рр., %
4. Структура імпорту за брендами, 2022 р., %
5. Географія імпорту багаторазових пристроїв за об’ємом продукції, 2021-2022 рр., %
6. Географія імпорту одноразових пристроїв за об’ємом продукції, 2021-2022 рр., %
7. Основні імпортери в Україну, 2022 р., %
8. Оцінка структури продажів по каналах, %
9. Прогнозні показники ринку електронних сигарет в Україні на 2023-2024 рр., у вартісному вираженні, млн. USD

Вас може зацікавити

Зв'язатися з нами