Аналіз експорту – інформаційна база для виходу зовнішні ринки
1600

Аналіз експорту – інформаційна база для виходу зовнішні ринки

Аналіз експорту проводиться як у складі комплексного маркетингового дослідження, так і у окремому вигляді. Аналіз експорту дозволяє отримати відомості для:

  • вибору найвигіднішого зовнішнього ринку реалізації продукції клієнта;
  • визначення стратегії та тактики створення, збереження та зміцнення позиції на іноземному ринку;
  • пошуку контрагентів на експортному напрямі з метою налагодження взаємовигідного співробітництва.

Понад 2000 кейсів з аналізу ринків є в каталозі готових проектів Pro-Consulting.

Інформаційне наповнення аналізу експорту

Під час проведення аналізу експорту Pro-Consulting керується інформаційними потребами клієнта, що відображені у технічному завданні дослідження..

Також дізнайтесь більше про аналіз імпорту як частину маркетингового дослідження.

Типовий аналіз експорту включає:

1. Загальний аналіз експорту:

  • обсяги поставок у натуральному та грошовому вираженнях протягом періоду, що досліджується;
  • тимчасова динаміка експорту;
  • тенденції кон'юнктури міжнародного ринку цільового товару

2. Товарний аналіз експорту:

  • сегментація постачання за видами продукції;
  • моніторинг зміни товарної структури експорту з часом, її подальша екстраполяція;
  • ознайомтеся з типовою структурою дослідження ринку, до якої входить аналіз експорту.

3. Географічний аналіз експорту:

  • розподіл постачання товарів країнами призначення;
  • фактори, що впливають на діяльність експортерів у певних напрямках.

4. Конкурентний аналіз експорту:

  • перелік та характеристики великих експортерів цільового товару;
  • розподіл обсягів експорту за відправниками;
  • динаміка часток експортерів;
  • політика комунікації експортерів із іноземними контрагентами;
  • почитайте про конкурентний аналіз як складову аналізу ринку.

5. Ціновий аналіз експорту:

  • розрахунок середніх цін на експортовану продукцію та їх розподіл за:
    • видами товарів;
    • країнами-імпортерами;
    • компаніями-відправниками;
    • іноземними отримувачами;
  • динаміка та прогноз рівня середніх цін.

Готовий аналіз експорту містить дані в натуральному та грошовому вираженнях. Замовник може визначити бажані одиниці виміру та валюту.

У якості прикладу структури дослідження ринку, перегляньте структуру готового аналізу ринку металевих виробів у Польщі (2023 рік).

Факторний аналіз експорту

У разі потреби визначення та порівняння експортних потенціалів кількох напрямів поставок проводиться факторний аналіз експорту. Його результати дозволяють експортеру зосередити зусилля на найвигідніших ринках, уникаючи розпилення сил та ресурсів.

Також ознайомтеся зі структурою готового аналізу ринку гудзиків в Україні (2023 рік) – за аналогічною структурою можна дослідити будь-який ринок України та світу.

Факторний аналіз експорту здійснюється у три етапи:

  • перший – визначення чинників, які найбільше впливають на експорт до цільової країни;
  • другий – присвоєння кожному фактору вагових коефіцієнтів залежно від рівня впливу;
  • третій – порівняння зовнішніх ринків за допомогою багатофакторної моделі, що вийшла.

Рекомендуємо дізнатися більше про аналіз ємності ринку.

Допомога у реалізації аналізу експорту

Компанія Pro-Consulting не лише робить аналіз експорту, а й консультує експортерів щодо практичного застосування результатів дослідження.

Стратегічний консалтинг за підсумками аналізу експорту проводиться досвідченими аналітиками за напрямами:

  • обліку виявлених особливостей зовнішнього ринку щодо асортименту пропозиції та наповнення брендів;
  • цінової політики задля забезпечення конкурентоспроможності на зовнішньому ринку;
  • створення ефективної структури збуту з використанням усіх каналів;
  • маркетингової стратегії просування та розвитку на експортному напрямку;
  • більше про маркетингову стратегію – тут.

У рамках стратегічного аналізу експорту Pro-Consulting також допомагає знайти партнерів на закордонних ринках для організації співпраці. Наші фахівці організують та проведуть спільні та індивідуальні презентації пропозиції замовника, попередні переговори з потенційними контрагентами.

Аналіз експорту від компанії Pro-Consulting може бути реалізований у будь-якій країні світу, оскільки виконується за загальноприйнятими стандартами, розробленими міжнародною асоціацією дослідників ESOMAR.

Для того, щоб замовити аналіз експорту, скористайтесь нашими контактними даними.

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами