Ринок кисломолочної продукції в Україні: коли бродіння йде на користь
4806

Ринок кисломолочної продукції в Україні: коли бродіння йде на користь

Ринок кисломолочної продукції в Україні досліджено компанією Pro-Consulting з метою визначення його поточних обсягу і структури, а також тенденцій і напрямків розвитку з урахуванням наявних факторів впливу. Готовий аналіз ринку кисломолочної продукції в Україні можна замовити на сайті компанії.

Найбільш популярними кисломолочними продуктами серед українських споживачів є: сметана, ряжанка, маслянка, кисломолочні продукти для дитячого харчування, йогурт і кефір. Всі вони дуже корисні для здоров'я, і, з урахуванням поширення в країні ідей здорового харчування, користуватимуться все більшим попитом у населення.

Ринок молочних продуктів в Україні - читати статтю тут

Однак у ринку кисломолочної продукції є і стримуючий фактор, і він полягає в перманентному зниженні виробництва молока в нашій країні.

Поголів'я корів в Україні продовжує скорочуватися, і навіть підвищення їх середньої удійності не рятує ситуацію.

Разом з тим, більш жорсткий державний стандарт на молоко, який вступив в дію в 2018 році, призвів до загального підвищення якості сировини, що позитивно вплинуло і на якісний рівень кисломолочної продукції в Україні.

Бізнес-ідея виробництва молочної продукції - читати

Дослідження ринку кисломолочної продукції показує, що на ньому сформувалися і діють наступні тренди:

  • високий рівень конкуренції, що сприяє розширенню асортименту кисломолочної продукції, представленої в торговельних точках;
  • зростання цін і міграція споживачів в більш дорогі сегменти продуктів даного виду;
  • вагома роль упаковки в просуванні кисломолочної продукції: наявність інформації про склад, відсутності ГМО і ненатуральних добавок;
  • одним з основних критеріїв вибору кисломолочної продукції є її смакові якості.

Дослідити, за якими критеріями цільова аудиторія вибирає товар або послугу, можна за допомогою фокус-групового дослідження

За результатами аналізу ринку кисломолочної продукції можна констатувати встановлення на ньому диктату споживача. Для того, щоб залишатися на плаву в умовах гострої конкуренції, гравцям ринку доводиться постійно стимулювати інтерес покупців шляхом проведення різного роду рекламний кампаній та інших маркетингових заходів. Актуальним для вітчизняних виробників залишається питання підвищення якості продукції, яка повинна відповідати стандартам натурального здорового харчування.

Аналіз ринку йогуртів України - читати про результати тут

Компания Pro-Consulting подготовила для Вас короткий перечень готовых проектов на данную тему. Ознакомиться с проектами можно, перейдя по ссылкам:

Дата розміщення: 06.03.2020
дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами