Дата підготовки: | Січень 2020 року |
Кількість сторінок: | 11, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 11 |
Таблиць: | 1 |
Спосіб оплати: | передоплата |
Спосіб отримання: | электронной почтой либо курьером в электронном или в печатном виде |
Мова звіту: | російська |
Аналітиками Pro-Consulting підготовлений огляд ринку кисломолочної продукції в Україні. У даній роботі проведено аналіз обсягів виробництва кисломолочної продукції в країні в період 2016 - 2019 рр. Також в звіті представлені особливості споживання на ринку кисломолочної продукції, а також перспективні тенденції розвитку ринку.
В Україні, як і в світі в цілому, кисломолочна продукція є популярним продуктом. Основними сегментами кисломолочної продукції на ринку України є: сметана, ряжанка, маслянка, кисломолочні продукти для дитячого харчування, йогурт і кефір.
Ринок кисломолочної продукції залежить від сировинної бази – одним з визначальних чинників його розвитку є обсяг випуску молока. Нижче представлена динаміка розвитку українського ринку молока в 2016-2019 рр.
В Україні спостерігається тенденція зменшення обсягів виробництва молока, що пов'язано зі скороченням дійного поголів'я.
Ринок кисломолочної продукції є високо конкурентним, тому провідні товаровиробники щороку вводять на ринок нові товари, а також займаються активним просуванням вже існуючих продуктів. Також на ринку спостерігається тенденція до збільшення цін на кисломолочну продукцію і тенденція до збільшення споживання більш дорогих продуктів.
Ринок дуже конкурентний і повністю залежить від уподобань споживача, який також може змінювати свої переваги в бік іншого виду кисломолочної продукції. Для того щоб не втратити свого споживача, його потрібно постійно підштовхувати до вживання продукції різної рекламою та маркетинговими заходами, а також покращувати якість товарів і виводити на ринок нові продукти.
Можна очікувати зростання ринку кисломолочної продукції, що обумовлено споживчим трендом – здорова їжа і зростанням доходів населення.
Для того, щоб домогтися поліпшення існуючої позицій на ринку, вітчизняним виробникам необхідно удосконалити власну продукцію, а також акцентувати увагу на смакових якостях і натуральності продукції, що виробляється.
1. Загальна інформація про ринок кисломолочної продукції. Аналіз поточних тенденцій на ринку кисломолочної продукції
2. Динаміка виробництва і обсяг ринку кисломолочної продукції
3. Зовнішньоекономічна діяльність на ринку кисломолочної продукції
4. Споживчі переваги на ринку кисломолочної продукції України
5. Висновки і прогнозні тенденції на ринку кисломолочної продукції
1. Показники місткості ринку кисломолочної продукції в натуральному вираженні за 2016 - 2019 рр., тис. тон
1. Динаміка виробництва молока в Україні в 2016-2019 рр., в натуральному вираженні, тис. тон
2. Динаміка виробництва кисломолочної продукції в Україні в 2016-2019 рр., в натуральному вираженні, тис. тон
3. Динаміка структури ринку кисломолочної продукції в Україні за походженням в 2016-2019 рр., в натуральному вираженні, тис. тон
4. Динаміка експорту кисломолочної продукції за 2016-2019 рр., в натуральному вираженні, тис. тон
5. Динаміка географії експорту кисломолочної продукції в 2016 і 2018 рр. в натуральному значенні, %
6. Динаміка імпорту кисломолочної продукції за 2016-2019 рр., в натуральному вираженні, тис. тон
7. Динаміка географії імпорту кисломолочної продукції в натуральному вираженні в 2016 і 2018 рр., в натуральному значенні, %
8. Рейтинг споживчих переваг кефіру в Україні в 2019 році
9. Рейтинг споживчих переваг сметани в Україні в 2019 році
10. Рейтинг споживчих переваг йогуртів в Україні в 2019 році
11. Прогнозні показники розвитку ринку кисломолочної продукції в Україні на 2019-2023 рр., тис. тон