Бізнес-план аптечного супермаркету: здоров'я народу – ваше багатство
3712

Бізнес-план аптечного супермаркету: здоров'я народу – ваше багатство

Бізнес-план аптечного супермаркету для одного з районів Києва розроблений компанією Pro Capital Investment з урахуванням поточних і прогнозних параметрів розвитку аптечного ринку України, а також високої інвестиційної привабливості цього напрямку бізнесу. Готовий бізнес-план аптечного супермаркету можна придбати на сайті компанії.

Темпи зростання грошового обсягу ринку лікарських препаратів в Україні ось уже чотири роки поспіль виражаються двозначними значеннями відсотків: в 2016 році - плюс 21,8%, в 2017 - плюс 19,3%, в 2018 - плюс 21,7%, в 2019 - плюс 13,6%. В результаті, якщо в 2013 році товарів аптечного кошика було продано в нашій країні на 35,85 млрд гривень, то в 2019-му виручена за них сума склала вже 96,8 млрд гривень. При цьому саме роздрібний сегмент ринку найбільш швидко розвивається, тоді як поставки лікарських засобів в лікарні в минулому році навіть знизилися в порівнянні з 2018-м.

Тут можна купити готовий бізнес-план відкриття медичного центру

З урахуванням рентабельності, стабільності та перспектив аптечного бізнесу в Україні і був складений бізнес-план аптечного міні-супермаркету, відкрити який пропонується в Голосіївському районі м. Києва. Місцезнаходження аптеки вибрано з урахуванням необхідності забезпечення достатнього потоку платоспроможних покупців для її стабільної роботи.

Загальна площа аптечного супермаркету складе 125 м2. Діяльність підприємства буде розділена на три зони доходу від реалізації:

  • лікарських засобів;
  • біологічно активних добавок;
  • лікувальної косметики.

Загальна потреба у фінансових коштах для реалізації даного проекту складає 550-600 тис. гривень, з яких 250-300 тис. грн буде витрачено на придбання меблів та обладнання, а 170-200 тис. грн - на закупівлю початкового асортименту «аптечного кошика» об'ємом 8 тис. найменувань.

Читати про результати аналізу ринку медичних послуг в Україні

Відповідно до фінансової моделі, розробленої в рамках бізнес-плану аптечного супермаркету, щомісячна виручка з розрахунку на одиницю торгової площі буде збільшуватися протягом перших десяти місяців роботи підприємства і в кінці цього терміну досягне 10,8 тис. грн/м2. Відповідно до розрахунків, дисконтований період окупності проекту організації аптечного супермаркету становить 31 місяць.

Бізнес-план підприємства: поняття, структура, приклади - читати тут

Компанія Pro-Consulting підготувала для Вас короткий перелік готових проектів на дану тему. Ознайомитися з проектами можна за посиланнями:

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами