Здорове харчування є одна з умов активного довголіття людини. В Україні є всі передумови для того, щоб люди жили довго і щасливо. Хороша кормова база і просторі пасовища повинні сприяти розвитку скотарства, в тому числі і молочного. Продуктивність грунту дозволяє вирощувати різні злаки, фрукти і ягоди. А при поєднанні всього вищезгаданого і посередництва лактобактерій виходить корисний для організму кисломолочний продукт - йогурт.
Помічено, що чим вище у людини матеріальне становище, тим більше уваги вона приділяє своєму здоров'ю. У зв'язку з цим, ринок йогуртів в Україні має дуже великий потенціал для розвитку. Наше населення поки вживає цей вид продукції на порядок менше, ніж в розвинених країнах Європи, - 2,5 кг на рік на людину проти 13-35 кг. Українці більше люблять питний йогурт з наповнювачами (найпопулярніший - полуничний), тоді як останні тренди здорового способу життя полягають у вживанні йогуртів в натуральному вигляді: без цукру і добавок.
Для успішного розвитку ринку йогуртів в Україні необхідна сировинна база, а це, перш за все, молоко. В останні роки виробництво молока знижувалося через низьку рентабельність. Фермерам було вигідніше пускати корів на м'ясо, ніж утримувати їх заради молока. В результаті, поголів'я скоротилося, і щоб відновити його будуть потрібні кошти і час.
Введення нового стандарту на молоко в липні 2018 року покликане вивести вітчизняну молочну галузь на новий якісний рівень. Перші позитивні результати вже є: за підсумками останніх дев'яти місяців виробництво молока сорту «екстра» збільшилось на 33,8%, «вищий» - на 7,8%.
Випуск якісних йогуртів дуже важливий для майбутнього України, адже їх основні споживачі - це молоді люди у віці від 16 до 30 років. Причому, жінки їдять йогуртів в півтора рази більше чоловіків.
Українські покупці охочіше звертають увагу на добре відомі їм торгові марки, тому реклама грає на цьому ринку велику роль. Виробникам не варто розслаблятися, навіть завоювавши симпатії споживачів, адже рівень конкуренції серед йогуртових брендів дуже високий, і ситуація може змінитися досить швидко.
Наприклад, у 2017 році фаворитом вибору споживачів була торгова марка Активія від французької компанії Danone. Але минув лише рік, і Активія не змогла увійти навіть до десятки уподобань українців, поступившись пальмою першості ТМ Галичина в сегменті питних йогуртів і ТМ Яготинський в сегменті десертних.
За результатами аналізу ринку йогуртів в Україні, можна прогнозувати збільшення його обсягу в середньостроковій перспективі. Цьому сприятимуть зростання купівельної спроможності населення і поширення ідей здорового способу життя. Додатковий ресурс для розвитку вітчизняним виробникам дасть реалізація експортного потенціалу даної продукції і вихід на ємні напрямки збуту, такі як китайський. Новим трендом на ринку незабаром стане виробництво йогуртів не з тваринного, а з рослинного молока. Це дозволить розширити аудиторію споживачів за рахунок людей, які не вживають традиційну молочну продукцію.
Компанія Pro-Consulting підготувала для Вас короткий перелік готових проектів на дану тему. Ознайомитися з проектами можна за посиланнями: