Бізнес-ідея продажу органічних продуктів: проблеми і перспективи
5281

Бізнес-ідея продажу органічних продуктів: проблеми і перспективи

Магазин органічних і екологічно чистих продуктів - така бізнес-ідея приваблює багатьох підприємців-початківців. Здавалося б, в наше століття загального забруднення навколишнього середовища люди будуть всіма силами прагнути купити чисту продукцію для себе і своєї сім'ї, і така торгова точка просто приречена на успіх. На практиці ж, багато, хто відкривав магазини екотоварів в Україні, часто розчаровувалися в цьому бізнесі.

Перш ніж вкладати гроші в продаж органічних продуктів, необхідно усвідомити, що ринок органіки в Україні істотно відрізняється від подібних ринків в Європі і США. Там дійсно є цілі супермаркети, які торгують тільки органічними товарами, і вони непогано себе почувають. Безліч завсідників цих магазинів добре розбираються в перевагах органіки і в тому, як її вирощувати. І найголовніше, в розвинених країнах люди довіряють системі контролю за виробництвом органічної продукції.

Читати про бізнес-план вирощування органічних ягід

В Україні ж органічний ринок тільки формується. Закон «Про основні засади та вимоги до органічного виробництва, обігу та маркування органічної продукції» почав діяти лише з серпня 2019 року. До цього маркування типу «органік», «еко», «біо» могла ставитися, і часто ставилася, на самі звичайні продукти з метою залучення покупців. Таке вільне трактування поняття органічної продукції сильно девальвував її в очах споживачів, і тепер багато хто ставиться до таких написів з недовірою. Ось чому магазин, що позиціонується в сфері органіки, буде багатьма спочатку сприйматися як звичайнісінька торгова точка з претензією на оригінальність. Тому автоматичного успіху не вийде, а треба буде докласти зусиль, щоб заслужити спочатку увагу, а потім довіру покупців.

Читати про ринок здорових хлібобулочних виробів в Україні

Як це робиться, в декількох реченнях не розкажеш. Це тема повноцінного бізнес-плану з усіма розрахунками, який краще розробляти спільно зі знаючим фахівцем, знайомим з тонкощами цього бізнесу. Більш легким варіантом є купити франшизу вже розкрученої торговельної мережі, але тоді доведеться забути про оригінальність і самостійності у виборі стратегії розвитку.

Сама по собі бізнес-ідея вийти на ринок органічної продукції дуже перспективна, але не в одну мить. В даний час переважна більшість органічних ферм в Україні орієнтовані на експорт. Але те, що в Німеччині щорічно продається органіки на 9,4 млрд євро, а у нас тільки на 20 млн євро, говорить лише про те, що нашим і виробнику, і продавцеві, і покупцеві доведеться пройти ще досить довгий шлях назустріч один одному. А прибуток на цьому шляху будуть отримувати тільки ті учасники ринку, хто заслужить і збереже бездоганну репутацію.

Навіщо потрібен бізнес-план? - читати

Компанія Pro-Consulting підготувала для Вас короткий перелік готових проектів на дану тему. Ознайомитися з проектами можна за посиланнями:

Дата розміщення: 11.10.2019
дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами