Маркетинговий аналіз ринку: ви замовляєте - ми виконуємо
1944

Маркетинговий аналіз ринку: ви замовляєте - ми виконуємо

Маркетинговий аналіз ринку є найбільш затребуваною послугою компанії Pro-Consulting. Наш магазин готових проектів містить більше 1850 звітів, більшу частину яких становить аналіз ринків України та інших країн. З 2005 року звіти замовили понад тисячу клієнтів, серед яких і представники малого і середнього бізнесу, і філії найбільших міжнародних корпорацій, таких як Shell, Exxon, Bosch, DuPont, Amman, Hyundai, L'Oréal, Nestle.

Маркетинговий аналіз ринку: алгоритм замовлення

Для того щоб замовити маркетинговий аналіз досить звернутися в Pro-Consulting, використовуючи наші контактні дані. Робота з виконання замовлення на аналіз ринку починається зі спільного брифінгу ініціатора і виконавців, який може бути проведений в онлайн або офлайн режимі. На брифінгу відпрацьовуються наступні питання:

1. Обговорюються цілі проведення маркетингового аналізу

Завданнями, для вирішення яких використовується інформація маркетингового аналізу ринку, найчастіше є:

  • визначення стратегії розвитку бізнесу замовника шляхом освоєння додаткових напрямків діяльності або коригування асортименту товарів, що пропонуються;
  • поліпшення позиції замовника на ринку після впливу кризових чинників;
  • оцінка рівня конкуренції на ринку і пошук шляхів виграшу конкурентної боротьби (прочитайте про аналіз конкурентів);
  • визначення ступеню інвестиційної привабливості обраної ринкової ніші і доцільності створення ринкового суб'єкту.

2. Визначається структура готового звіту по ринку

Готовий аналіз ринку від Pro-Consulting може містити наступні інформаційні блоки:

  • загальний маркетинговий аналіз ринку:
    • характеристика і основні показники ринку;
    • структура ринку в потрібних замовнику розрізах;
    • фактори впливу та тенденції розвитку ринку;
  • маркетинговий аналіз конкурентного середовища ринку:
    • перелік і рейтинг найбільших гравців;
    • асортимент прямих і непрямих конкурентів;
    • розподіл ринкових часток за значимим ознаками;
    • стратегії конкурентної боротьби, що використовуються;
    • ризики, пов'язані з конкуренцією;
  • маркетинговий аналіз споживання на ринку:
    • опис споживчої аудиторії;
    • очікування споживачів і ступінь їх задоволення;
    • ставлення споживачів до пропозиції замовника;
    • дистанційне споживання;
    • споживання в державному і корпоративному секторах;

В якості прикладу, ознайомтеся зі структурою готового аналізу ринку переробки яблук України (2021 рік) - за аналогічною структурою можна проаналізувати ваш ринок

  • маркетинговий аналіз ринку для визначення позиції замовника:
    • розрахунок загального обсягу ринку і побудова динаміки його зміни;
    • ринкові частки замовника і конкурентів;
    • аудит бізнес-процесів замовника і пошук можливостей їх оптимізації;
    • складання концепції поліпшення ринкової позиції замовника;
  • маркетинговий аналіз каналів продажів на ринку:
    • асортимент товарів в магазинах різних форматів;
    • політики взаємодії постачальників і продавців;
    • особливості інтернет-продажів;
    • ефективність маркетингових прийомів для збільшення продажів;
    • рекомендації по вибору каналу збуту в сформованих ринкових умовах;

Можливо вам також знадобиться дізнатися більше про аналіз імпорту

  • маркетинговий аналіз ринку при підготовці рекламної кампанії:
    • моніторинг реклами в засобах масової інформації;
    • дослідження запитів споживачів в пошукових системах з метою визначення рекламних ключів;
    • аналіз ефективності рекламної кампанії;
  • маркетинговий аналіз інвестиційного потенціалу ринку:
    • підбір експортного ринку для товару замовника за допомогою факторного аналізу;
    • ризики та бар'єри для нових гравців за результатами PEST- і SWOT-аналізу.

3. Проводиться оцінка ресурсів для проведення дослідження і вартісті проекту

У аналітиків Pro-Consulting при реалізації послуги аналізу ринку є можливості:

  • отримати доступ до відкритих і корпоративних джерел інформації;
  • досліджувати і аналізувати дані за стандартами ESOMAR;
  • задіяти колл-центр компанії для телефонних опитувань будь-якого виду і ступеню складності;
  • проводити фокус-групи, інтерв'ю та експертні опитування в онлайн і офлайн режимах.

Замовити аналіз ринку можна по телефону або електронній пошті Pro-Consulting.

Дізнайтеся більше про аналіз попиту

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами