2205
Маркетинговий аналіз ринку: ви замовляєте - ми виконуємо
Маркетинговий аналіз ринку є найбільш затребуваною послугою компанії Pro-Consulting. Наш магазин готових проектів містить більше 1850 звітів, більшу частину яких становить аналіз ринків України та інших країн. З 2005 року звіти замовили понад тисячу клієнтів, серед яких і представники малого і середнього бізнесу, і філії найбільших міжнародних корпорацій, таких як Shell, Exxon, Bosch, DuPont, Amman, Hyundai, L'Oréal, Nestle.
Маркетинговий аналіз ринку: алгоритм замовлення
Для того щоб замовити маркетинговий аналіз досить звернутися в Pro-Consulting, використовуючи наші контактні дані. Робота з виконання замовлення на аналіз ринку починається зі спільного брифінгу ініціатора і виконавців, який може бути проведений в онлайн або офлайн режимі. На брифінгу відпрацьовуються наступні питання:
1. Обговорюються цілі проведення маркетингового аналізу
Завданнями, для вирішення яких використовується інформація маркетингового аналізу ринку, найчастіше є:
- визначення стратегії розвитку бізнесу замовника шляхом освоєння додаткових напрямків діяльності або коригування асортименту товарів, що пропонуються;
- поліпшення позиції замовника на ринку після впливу кризових чинників;
- оцінка рівня конкуренції на ринку і пошук шляхів виграшу конкурентної боротьби (прочитайте про аналіз конкурентів);
- визначення ступеню інвестиційної привабливості обраної ринкової ніші і доцільності створення ринкового суб'єкту.
2. Визначається структура готового звіту по ринку
Готовий аналіз ринку від Pro-Consulting може містити наступні інформаційні блоки:
- загальний маркетинговий аналіз ринку:
- характеристика і основні показники ринку;
- структура ринку в потрібних замовнику розрізах;
- фактори впливу та тенденції розвитку ринку;
- маркетинговий аналіз конкурентного середовища ринку:
- перелік і рейтинг найбільших гравців;
- асортимент прямих і непрямих конкурентів;
- розподіл ринкових часток за значимим ознаками;
- стратегії конкурентної боротьби, що використовуються;
- ризики, пов'язані з конкуренцією;
- маркетинговий аналіз споживання на ринку:
- опис споживчої аудиторії;
- очікування споживачів і ступінь їх задоволення;
- ставлення споживачів до пропозиції замовника;
- дистанційне споживання;
- споживання в державному і корпоративному секторах;
В якості прикладу, ознайомтеся зі структурою готового аналізу ринку переробки яблук України (2021 рік) - за аналогічною структурою можна проаналізувати ваш ринок
- маркетинговий аналіз ринку для визначення позиції замовника:
- розрахунок загального обсягу ринку і побудова динаміки його зміни;
- ринкові частки замовника і конкурентів;
- аудит бізнес-процесів замовника і пошук можливостей їх оптимізації;
- складання концепції поліпшення ринкової позиції замовника;
- маркетинговий аналіз каналів продажів на ринку:
- асортимент товарів в магазинах різних форматів;
- політики взаємодії постачальників і продавців;
- особливості інтернет-продажів;
- ефективність маркетингових прийомів для збільшення продажів;
- рекомендації по вибору каналу збуту в сформованих ринкових умовах;
Можливо вам також знадобиться дізнатися більше про аналіз імпорту
- маркетинговий аналіз ринку при підготовці рекламної кампанії:
- моніторинг реклами в засобах масової інформації;
- дослідження запитів споживачів в пошукових системах з метою визначення рекламних ключів;
- аналіз ефективності рекламної кампанії;
- маркетинговий аналіз інвестиційного потенціалу ринку:
- підбір експортного ринку для товару замовника за допомогою факторного аналізу;
- ризики та бар'єри для нових гравців за результатами PEST- і SWOT-аналізу.
3. Проводиться оцінка ресурсів для проведення дослідження і вартісті проекту
У аналітиків Pro-Consulting при реалізації послуги аналізу ринку є можливості:
- отримати доступ до відкритих і корпоративних джерел інформації;
- досліджувати і аналізувати дані за стандартами ESOMAR;
- задіяти колл-центр компанії для телефонних опитувань будь-якого виду і ступеню складності;
- проводити фокус-групи, інтерв'ю та експертні опитування в онлайн і офлайн режимах.
Замовити аналіз ринку можна по телефону або електронній пошті Pro-Consulting.
Дізнайтеся більше про аналіз попиту