Аналіз конкурентів: дізнайся більше про ринок
1883

Аналіз конкурентів: дізнайся більше про ринок

Успішне ведення бізнесу на будь-якому ринку неможливо без урахування діяльності прямих і непрямих конкурентів. Щоб зайняти і зберегти стійке положення на ринку, а тим більше отримати можливість розвивати своє підприємство, необхідно мати ефективну маркетингову стратегію, що враховує протидію з боку інших гравців. Тому аналіз конкурентів замовляють до прийняття найбільш відповідальних рішень, таких як:

  • підготовка до створення нового ринкового суб'єкта;
  • освоєння додаткового напрямку бізнесу;
  • коригування асортименту товарної пропозиції;
  • визначення цінової політики;
  • пошук шляхів збільшень обсягу продажів і ринкової частки;
  • виявлення ризиків і можливостей в економічних умовах.

Аналіз конкурентів: можливі опції

Клієнти Pro-Consulting зазвичай отримують аналіз конкурентів в складі комплексного аналізу ринку, оскільки останній дає всебічну картину поточного і майбутнього стану ринку. Разом з тим, при бажанні замовника, аналіз конкурентів може бути надано у вигляді окремого звіту, який має наступну типову структуру:

  • аналіз конкурентів в розрізі асортименту товарів:
    • наявні на ринку товари прямих і непрямих конкурентів;
    • характеристики і споживчі властивості конкуруючої продукції;
    • заявлені і можливі напрямки вдосконалення і коригування конкурентами своєї пропозиції;
  • аналіз цінової політики конкурентів:
    • фактори, що впливають на ціну цільового товару;
    • спрямованість цінових політик конкурентів;
    • можливості для маневрів цінами в рамках збереження прийнятної рентабельності бізнесу;
  • аналіз конкурентів в сфері ринкових комунікацій:
    • політика взаємодії з постачальниками сировини;
    • принципи співпраці з роздрібними торговими мережами і окремими магазинами;
    • маркетингові прийоми взаємодії зі споживачами, що використовуються (прочитайте про фокус-групові дослідження);
    • кадрова політика конкурентів;
  • аналіз конкурентів в плані змісту їх маркетингових стратегій:
    • аналіз конкуруючих брендів;
    • політика реалізації товарів;
    • прийоми просування продукції;
    • додаткові послуги при купівлі продукції конкурентів.

Аналіз конкурентів від Pro-Consulting: наші переваги і можливості

  1. Pro-Consulting активно працює на ринку консалтингових послуг з 2005 року, будучи постійним і повноважним членом Української асоціації маркетингу.
  2. Кількість виконаних нашими аналітиками маркетингових дослідження різних видів, частиною яких є аналіз конкурентів, перевищило 1800 готових звітів по ринках, а кількість клієнтів - 1000.
  3. Використання стандартів ESOMAR дозволило компанії набути репутацію не тільки в Україні, а й за кордоном, що підтверджується співпрацею з низкою найбільших міжнародних корпорацій і присудженням премії «Консультант року» імені Габріеля Аль-Салем.

Замовити аналіз конкурентів в Pro-Consulting можна скориставшись контактними даними.

Також дізнайтеся більше про кабінетні маркетингові дослідження

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами