Маркетингове дослідження конкурентів: пропозиція Pro-Consulting
1635

Маркетингове дослідження конкурентів: пропозиція Pro-Consulting

Конкуренція є невід'ємною складовою сучасного споживчого ринку. Активність конкурентів робить істотний вплив на економічні умови, в яких працює підприємство. Крім цього, факторами впливу на ринок є:

  • суспільно-політична і макроекономічна ситуація в країні;
  • діяльність законодавчої і виконавчої гілок влади;
  • міждержавні відносини;
  • кон'юнктура попиту і пропозиції клієнтів до цільового товару (послуги) і ресурси для його виготовлення;
  • споживчі запити і тренди;
  • форс-мажорні події: спалахи захворювань, техногенні аварії, природні катаклізми.

Ознайомтеся з типовою структурою дослідження ринку

Маючи актуальні дані про ринок, значно легше управляти бізнесом в напрямку підвищення конкурентоспроможності та прибутковості. Саме тому Pro-Consulting пропонує своїм клієнтам послугу «маркетингове дослідження конкурентів» як у складі комплексного аналізу ринку, так і в окремому вигляді.

В каталозі готових аналізів ринків - понад 1900 звітів по різних ринках

Зміст маркетингового дослідження конкурентів

Маркетингове дослідження конкурентів входить до складу практично будь-якого аналізу ринку, оскільки без урахування діяльності конкуруючих суб'єктів неможливо ефективно реалізувати інвестиційний проект, скласти стратегію розвитку бізнесу, досягти намічених цілей. Якщо ж розглядати маркетингове дослідження конкурентів окремо від інших інформаційних блоків, то його структура виглядає наступним чином:

1. Перелік і короткі характеристики:

  • прямі конкуренти;
  • непрямі конкуренти;
  • частки конкурентів на цільовому ринку.

2. Пропозиція конкурентів:

  • асортимент представлених на ринку конкуруючих товарів;
  • переваги і недоліки продукції конкурентів;
  • заходи щодо вдосконалення товарної пропозиції.

В якості прикладу ознайомтеся зі структурою готового аналізу ринку плінтусу в Україні (2021 рік)

3. Цінові стратегії конкурентів:

  • структура ціни товарної групи, що розглядається, і фактори впливу на неї;
  • зміст цінових політик, що застосовуються конкурентами;
  • можливі цінові маневри і умови збереження рентабельності.

4. Ринкові комунікації конкурентів:

  • закупівля сировини і ресурсів;
  • особливості використання різних каналів збуту і взаємодії з їх суб'єктами;
  • вплив конкурентів на споживчу аудиторію;
  • робота з найманим персоналом.

5. Маркетингові стратегії конкурентів:

  • підходи до управління брендом;
  • зміст рекламних кампаній;
  • склад унікальних торгових пропозицій.

Також вам знадобиться стаття про те, як вивести на ринок новий продукт

Таким чином, маркетингове дослідження конкурентів охоплює всі сфери діяльності гравців ринку, а для його якісного проведення задіюються значні сили і засоби.

Методи і джерела інформації маркетингового дослідження конкурентів

Pro-Consulting має у своєму розпорядженні всі необхідні знання, досвід та інструментарій для використання кабінетних і польових методів збору, систематизації і аналізу інформації, що становить маркетингове дослідження конкурентів.

Дізнайтеся більше про аналіз зовнішньої торгівлі як частину аналізу ринку

Джерела інформації:

  • відкриті джерела:
    • звіти та презентації ринкових суб'єктів;
    • матеріали бізнес-форумів;
    • публікації ЗМІ, галузевих і корпоративних видань;
    • власні та партнерські бази даних, ін .;
  • прихований пошук:
    • ознайомлення з розсилками конкурентів;
    • опитування персоналу компаній;
    • методи «таємний дзвінок» і «таємний покупець»;
    • вивчення прийомів просування товарів і впливу на покупців в торгових точках;
  • результати аналізу сайтів конкурентів;
  • телефонні опитування споживачів за допомогою колл-центру Pro-Consulting;
  • проведення фокус-груп, глибинних та експертних інтерв'ю в нашій студії або онлайн.

Поєднання кабінетних і польових, кількісних і якісних методів отримання та обробки інформації дозволяє нашим аналітикам провести маркетингове дослідження конкурентів з максимально можливими повнотою і достовірністю, а використання стандартів ESOMAR знімає географічні обмеження по його презентації та застосуванню.

Замовити маркетингове дослідження конкурентів, також як і комплексний аналіз ринку, можна по телефону або електронній пошті компанії Pro-Consulting.

Також прочитайте про аналіз ринкової частки як складову дослідження ринку

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами