Конкуренція є невід'ємною складовою сучасного споживчого ринку. Активність конкурентів робить істотний вплив на економічні умови, в яких працює підприємство. Крім цього, факторами впливу на ринок є:
Ознайомтеся з типовою структурою дослідження ринку
Маючи актуальні дані про ринок, значно легше управляти бізнесом в напрямку підвищення конкурентоспроможності та прибутковості. Саме тому Pro-Consulting пропонує своїм клієнтам послугу «маркетингове дослідження конкурентів» як у складі комплексного аналізу ринку, так і в окремому вигляді.
В каталозі готових аналізів ринків - понад 1900 звітів по різних ринках
Зміст маркетингового дослідження конкурентів
Маркетингове дослідження конкурентів входить до складу практично будь-якого аналізу ринку, оскільки без урахування діяльності конкуруючих суб'єктів неможливо ефективно реалізувати інвестиційний проект, скласти стратегію розвитку бізнесу, досягти намічених цілей. Якщо ж розглядати маркетингове дослідження конкурентів окремо від інших інформаційних блоків, то його структура виглядає наступним чином:
1. Перелік і короткі характеристики:
2. Пропозиція конкурентів:
В якості прикладу ознайомтеся зі структурою готового аналізу ринку плінтусу в Україні (2021 рік)
3. Цінові стратегії конкурентів:
4. Ринкові комунікації конкурентів:
5. Маркетингові стратегії конкурентів:
Також вам знадобиться стаття про те, як вивести на ринок новий продукт
Таким чином, маркетингове дослідження конкурентів охоплює всі сфери діяльності гравців ринку, а для його якісного проведення задіюються значні сили і засоби.
Методи і джерела інформації маркетингового дослідження конкурентів
Pro-Consulting має у своєму розпорядженні всі необхідні знання, досвід та інструментарій для використання кабінетних і польових методів збору, систематизації і аналізу інформації, що становить маркетингове дослідження конкурентів.
Дізнайтеся більше про аналіз зовнішньої торгівлі як частину аналізу ринку
Джерела інформації:
Поєднання кабінетних і польових, кількісних і якісних методів отримання та обробки інформації дозволяє нашим аналітикам провести маркетингове дослідження конкурентів з максимально можливими повнотою і достовірністю, а використання стандартів ESOMAR знімає географічні обмеження по його презентації та застосуванню.
Замовити маркетингове дослідження конкурентів, також як і комплексний аналіз ринку, можна по телефону або електронній пошті компанії Pro-Consulting.
Також прочитайте про аналіз ринкової частки як складову дослідження ринку