Дата підготовки: | Червень 2019 року |
Кількість сторінок: | 29, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Таблиць: | 58 |
Спосіб оплати: | передоплата |
Спосіб отримання: | електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді |
Мова звіту: | українська |
Обсяг продажів на ринку роздрібної торгівлі переважно споживчими товарами повсякденного попиту по Україні і в зазначених містах розраховано на основі статистичних даних внутрішньої торгівлі, які публікує Державна служба статистики України. Для розрахунку обсягів продажу зазначеної категорії товарів були використані дані обсягів продажу і запасів товарів у торговій мережі підприємств роздрібної торгівлі, і скориговані на чисельність населення в досліджуваних містах.
Середнє зростання обсягів продажу на ринку роздрібної торгівлі переважно споживчими товарами повсякденного попиту по Україні склало 24%. Частки міст в загальному обсязі продажів зазначеної категорії товарів представлено в таблиці.
Основними гравцями на ринку роздрібної торгівлі переважно споживчими товарами повсякденного попиту через торговельні мережі корпоративного типу в Україні є суб’єкти господарювання – найбільші торговельні мережі корпоративного типу, які мають заклади в більшості областей країни.
У дослідженні були розглянуті такі найбільші торгівельні мережі України, як ТОВ «АТБ-Маркет» (АТБ), ТОВ «АШАН» Україна Гіпермаркет» (Ашан), ТОВ «Новус Україна» (Novus), ТОВ «Український рітейл» (Брусничка), ТОВ «ОМЕГА» (Varus), Fozzi Group (зокрема «Сільпо», «Фора»), Торговий дім «Аванта» (Колібріс), ТОВ «Таврія-В» (Таврія В), ТОВ «ФУДКОМ» (Велика Кишеня), ТОВ «ПАККО-Холдинг» (Вопак/Пакко), ТОВ «Метро Кеш Енд Кері Україна» (Metro), ТОВ «ЕКО» (Еко маркет), ТОВ «АРГО-Р» (Наш край), ПІІ «Білла-Україна» (Billa), а також локальні мережі, серед яких «Рукавичка», «Лоток», «Делві» та «СПАР».
Ринок продуктового ритейлу в Україні є конкурентним. На ньому працює значна кількість торгівельних мереж, які мають подібний широкий асортимент продукції. Споживач має великий вибір серед представлених торгових точок залежно від власних вподобань.
1. Аналіз обсягу продажів на ринку роздрібної торгівлі переважно споживчими товарами повсякденного попиту через торговельні мережі корпоративного типу (FMCG-рітейл) в Україні в цілому і по досліджуваним містам в 2016-1 пол. 2019 р.
2. Учасники ринку рітейлу України
2.1. Перелік великих мереж, які не включені до переліку в якісних межах, в розрізі міст
2.2. Гравці, які вийшли і зайшли на ринок в період 2016-1 пол. 2019 р. (Перелік компаній та регіони)
3. Аналіз часток FMCG-рітейлерів в досліджуваних містах (ТОП-14 + великі локальні мережі)
- За кількістю торговельних точок
- За площею (через аналіз точок досліджуваного рітейлера, конкурентів і інших компаній)
- По виручці (аналіз середньої виручки з торгової точки по ТОП-14 рітейлерам і великим локальним мережам в регіонах на підставі даних асоціацій, даних операторів ринку про кількість точок)
4. Висновок. Аналіз частки мережі Замовника в досліджуваних регіонах в 2016-1 пол. 2019 р.
1. Обсяг продажів на ринку роздрібної торгівлі переважно споживчими товарами повсякденного попиту через торговельні мережі корпоративного типу (FMCG-рітейл) в Україні та по досліджуваним містам в 2016-6 міс. 2019 рр., в грошовому вираженні, млрд. грн.
2. Перелік великих мереж, які не включені до переліку в якісних межах, в розрізі міст
3. Перелік торгових мереж, які вийшли і зайшли на ринок в період 2016-1 пол. 2019 р.
4. Частки FMCG-рітейлерів за кількістю торгівельних точок в Києві за 2016-1 пол. 2019 р.
5. Частки FMCG-рітейлерів за кількістю торгівельних точок в Тернополі за 2016-1 пол. 2019 р.
6. Частки FMCG-рітейлерів за кількістю торгівельних точок в Луцьку за 2016-1 пол. 2019 р.
7. Частки FMCG-рітейлерів за кількістю торгівельних точок в Чернівцях за 2016-1 пол. 2019 р.
8. Частки FMCG-рітейлерів за кількістю торгівельних точок в Дніпрі за 2016-1 пол. 2019 р.
9. Частки FMCG-рітейлерів за кількістю торгівельних точок в Харкові за 2016-1 пол. 2019 р.
10. Частки FMCG-рітейлерів за кількістю торгівельних точок в Івано-Франківську за 2016-1 пол. 2019 р.
11. Частки FMCG-рітейлерів за кількістю торгівельних точок в Кривому Розі за 2016-1 пол. 2019 р.
12. Частки FMCG-рітейлерів за кількістю торгівельних точок у Львові за 2016-1 пол. 2019 р.
13. Частки FMCG-рітейлерів за кількістю торгівельних точок в Маріуполі за 2016-1 пол. 2019 р.
14. Частки FMCG-рітейлерів за кількістю торгівельних точок в Миколаєві за 2016-1 пол. 2019 р.
15. Частки FMCG-рітейлерів за кількістю торгівельних точок в Одесі за 2016-1 пол. 2019 р.
16. Частки FMCG-рітейлерів за кількістю торгівельних точок в Полтаві за 2016-1 пол. 2019 р.
17. Частки FMCG-рітейлерів за кількістю торгівельних точок в Рівному за 2016-1 пол. 2019 р.
18. Частки FMCG-рітейлерів за кількістю торгівельних точок в Вінниці за 2016-1 пол. 2019 р.
19. Частки FMCG-рітейлерів за кількістю торгівельних точок в Житомирі за 2016-1 пол. 2019 р.
20. Частки FMCG-рітейлерів за кількістю торгівельних точок в Запоріжжі за 2016-1 пол. 2019 р.
21. Частки FMCG-рітейлерів за загальною площею в Києві в Києві за 2016-1 пол. 2019 р., м2
22. Частки FMCG-рітейлерів за загальною площею в Тернополі за 2016-1 пол. 2019 р., м2
23. Частки FMCG-рітейлерів за загальною площею в Луцьку за 2016-1 пол. 2019 р., м2
24. Частки FMCG-рітейлерів за загальною площею в Чернівцях за 2016-1 пол. 2019 р., м2
25. Частки FMCG-рітейлерів за загальною площею в Дніпрі за 2016-1 пол. 2019 р., м2
26. Частки FMCG-рітейлерів за загальною площею в Харкові за 2016-1 пол. 2019 р., м2
27. Частки FMCG-рітейлерів за загальною площею в Івано-Франківську за 2016-1 пол. 2019 р., м2
28. Частки FMCG-рітейлерів за загальною площею в Кривому Розі за 2016-1 пол. 2019 р., м2
29. Частки FMCG-рітейлерів за загальною площею у Львові за 2016-1 пол. 2019 р., м2
30. Частки FMCG-рітейлерів за загальною площею в Маріуполі за 2016-1 пол. 2019 р., м2
31. Частки FMCG-рітейлерів за загальною площею в Миколаєві за 2016-1 пол. 2019 р., м2
32. Частки FMCG-рітейлерів за загальною площею в Одесі за 2016-1 пол. 2019 р., м2
33. Частки FMCG-рітейлерів за загальною площею в Полтаві за 2016-1 пол. 2019 р., м2
34. Частки FMCG-рітейлерів за загальною площею в Рівному за 2016-1 пол. 2019 р., м2
35. Частки FMCG-рітейлерів за загальною площею у Вінниці за 2016-1 пол. 2019 р., м2
36. Частки FMCG-рітейлерів за загальною площею в Житомирі за 2016-1 пол. 2019 р., м2
37. Частки FMCG-рітейлерів за загальною площею в Запоріжжі за 2016-1 пол. 2019 р., м2
38. Середня виручка з торгової точки по ТОП-14 рітейлерам і великим локальним мережам в регіонах 2016-1 пол. 2019 р., млн. грн
39. Частки FMCG-рітейлерів за виручкою в Києві за 2016-1 пол. 2019 р., млрд. грн.
40 Частки FMCG-рітейлерів за виручкою в Тернополі за 2016-1 пол. 2019 р., млрд. грн.
41. Частки FMCG-рітейлерів за виручкою в Луцьку за 2016-1 пол. 2019 р. , млрд. грн.
42. Частки FMCG-рітейлерів за виручкою в Чернівцях за 2016-1 пол. 2019 р. , млрд. грн.
43. Частки FMCG-рітейлерів за виручкою в Дніпрі за 2016-1 пол. 2019 р. , млрд. грн.
44. Частки FMCG-рітейлерів за виручкою в Харкові за 2016-1 пол. 2019 р. , млрд. грн.
45. Частки FMCG-рітейлерів за виручкою в Івано-Франківську за 2016-1 пол. 2019 р. , млрд. грн.
46. Частки FMCG-рітейлерів за виручкою в Кривому Розі за 2016-1 пол. 2019 р. , млрд. грн.
47. Частки FMCG-рітейлерів за виручкою у Львові за 2016-1 пол. 2019 р. , млрд. грн.
48. Частки FMCG-рітейлерів за виручкою в Маріуполі за 2016-1 пол. 2019 р. , млрд. грн.
49. Частки FMCG-рітейлерів за виручкою в Миколаєві за 2016-1 пол. 2019 р. , млрд. грн.
50. Частки FMCG-рітейлерів за виручкою в Одесі за 2016-1 пол. 2019 р. , млрд. грн.
51. Частки FMCG-рітейлерів за виручкою в Києві в Полтаві за 2016-1 пол. 2019 р. , млрд. грн.
52. Частки FMCG-рітейлерів за виручкою в Рівному за 2016-1 пол. 2019 р. , млрд. грн.
53. Частки FMCG-рітейлерів за виручкою в Вінниці за 2016-1 пол. 2019 р. , млрд. грн.
54. Частки FMCG-рітейлерів за виручкою в Житомирі за 2016-1 пол. 2019 р. , млрд. грн.
55. Частки FMCG-рітейлерів за виручкою в Запоріжжі за 2016-1 пол. 2019 р. , млрд. грн.
56. Частки FMCG-рітейлерів за виручкою в Україні за 2016-1 пол. 2019 р. , млрд. грн.
57. Частки FMCG-рітейлерів за площею в Україні за 2016-1 пол. 2019 р. , м2
58. Частки FMCG-рітейлерів за кількістю точок в Україні за 2016-1 пол. 2019 р. , млрд. грн.