in stock

Аналіз ринку FMCG-рітейлу в містах України. 2019 рік

Загальна характеристика
Дата підготовки: Червень 2019 року
Кількість сторінок: 29, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Таблиць: 58
Спосіб оплати: готівковий або безготівковий розрахунок, передоплата
Спосіб отримання: електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді
Мова звіту: українська
14600 грн.
  • Ви можете замовити актуалізацію або адаптацію даного звіту під ваші цілі і завдання, а також придбати частину звіту (не менш 50%) по більш доступній ціні
  • Не знайшли дослідження вашого ринку? Зв'яжіться з нашими консультантами – перейти в контакти
  • Так само ви можете замовити бізнес-план для вашої бізнес-ідеї

Анотація до аналізу ринку:

Обсяг продажів на ринку роздрібної торгівлі переважно споживчими товарами повсякденного попиту по Україні і в зазначених містах розраховано на основі статистичних даних внутрішньої торгівлі, які публікує Державна служба статистики України. Для розрахунку обсягів продажу зазначеної категорії товарів були використані дані обсягів продажу і запасів товарів у торговій мережі підприємств роздрібної торгівлі, і скориговані на чисельність населення в досліджуваних містах.
Середнє зростання обсягів продажу на ринку роздрібної торгівлі переважно споживчими товарами повсякденного попиту по Україні склало 24%. Частки міст в загальному обсязі продажів зазначеної категорії товарів представлено в таблиці.

Основними гравцями на ринку роздрібної торгівлі переважно споживчими товарами повсякденного попиту через торговельні мережі корпоративного типу в Україні є суб’єкти господарювання – найбільші торговельні мережі корпоративного типу, які мають заклади в більшості областей країни.
У дослідженні були розглянуті такі найбільші торгівельні мережі України, як ТОВ «АТБ-Маркет» (АТБ), ТОВ «АШАН» Україна Гіпермаркет» (Ашан), ТОВ «Новус Україна» (Novus), ТОВ «Український рітейл» (Брусничка), ТОВ «ОМЕГА» (Varus), Fozzi Group (зокрема «Сільпо», «Фора»), Торговий дім «Аванта» (Колібріс), ТОВ «Таврія-В» (Таврія В), ТОВ «ФУДКОМ» (Велика Кишеня), ТОВ «ПАККО-Холдинг» (Вопак/Пакко), ТОВ «Метро Кеш Енд Кері Україна» (Metro), ТОВ «ЕКО» (Еко маркет), ТОВ «АРГО-Р» (Наш край), ПІІ «Білла-Україна» (Billa), а також локальні мережі, серед яких «Рукавичка», «Лоток», «Делві» та «СПАР».
Ринок продуктового ритейлу в Україні є конкурентним. На ньому працює значна кількість торгівельних мереж, які мають подібний широкий асортимент продукції. Споживач має великий вибір серед представлених торгових точок залежно від власних вподобань.

Детальний зміст:

1. Аналіз обсягу продажів на ринку роздрібної торгівлі переважно споживчими товарами повсякденного попиту через торговельні мережі корпоративного типу (FMCG-рітейл) в Україні в цілому і по досліджуваним містам в 2016-1 пол. 2019 р.
2. Учасники ринку рітейлу України
2.1. Перелік великих мереж, які не включені до переліку в якісних межах, в розрізі міст
2.2. Гравці, які вийшли і зайшли на ринок в період 2016-1 пол. 2019 р. (Перелік компаній та регіони)
3. Аналіз часток FMCG-рітейлерів в досліджуваних містах (ТОП-14 + великі локальні мережі)
- За кількістю торговельних точок
- За площею (через аналіз точок досліджуваного рітейлера, конкурентів і інших компаній)
- По виручці (аналіз середньої виручки з торгової точки по ТОП-14 рітейлерам і великим локальним мережам в регіонах на підставі даних асоціацій, даних операторів ринку про кількість точок)
4. Висновок. Аналіз частки мережі Замовника в досліджуваних регіонах в 2016-1 пол. 2019 р.

Перелік таблиць:

1. Обсяг продажів на ринку роздрібної торгівлі переважно споживчими товарами повсякденного попиту через торговельні мережі корпоративного типу (FMCG-рітейл) в Україні та по досліджуваним містам в 2016-6 міс. 2019 рр., в грошовому вираженні, млрд. грн.
2. Перелік великих мереж, які не включені до переліку в якісних межах, в розрізі міст
3. Перелік торгових мереж, які вийшли і зайшли на ринок в період 2016-1 пол. 2019 р.
4. Частки FMCG-рітейлерів за кількістю торгівельних точок в Києві за 2016-1 пол. 2019 р.
5. Частки FMCG-рітейлерів за кількістю торгівельних точок в Тернополі за 2016-1 пол. 2019 р.
6. Частки FMCG-рітейлерів за кількістю торгівельних точок в Луцьку за 2016-1 пол. 2019 р.
7. Частки FMCG-рітейлерів за кількістю торгівельних точок в Чернівцях за 2016-1 пол. 2019 р.
8. Частки FMCG-рітейлерів за кількістю торгівельних точок в Дніпрі за 2016-1 пол. 2019 р.
9. Частки FMCG-рітейлерів за кількістю торгівельних точок в Харкові за 2016-1 пол. 2019 р.
10. Частки FMCG-рітейлерів за кількістю торгівельних точок в Івано-Франківську за 2016-1 пол. 2019 р.
11. Частки FMCG-рітейлерів за кількістю торгівельних точок в Кривому Розі за 2016-1 пол. 2019 р.
12. Частки FMCG-рітейлерів за кількістю торгівельних точок у Львові за 2016-1 пол. 2019 р.
13. Частки FMCG-рітейлерів за кількістю торгівельних точок в Маріуполі за 2016-1 пол. 2019 р.
14. Частки FMCG-рітейлерів за кількістю торгівельних точок в Миколаєві за 2016-1 пол. 2019 р.
15. Частки FMCG-рітейлерів за кількістю торгівельних точок в Одесі за 2016-1 пол. 2019 р.
16. Частки FMCG-рітейлерів за кількістю торгівельних точок в Полтаві за 2016-1 пол. 2019 р.
17. Частки FMCG-рітейлерів за кількістю торгівельних точок в Рівному за 2016-1 пол. 2019 р.
18. Частки FMCG-рітейлерів за кількістю торгівельних точок в Вінниці за 2016-1 пол. 2019 р.
19. Частки FMCG-рітейлерів за кількістю торгівельних точок в Житомирі за 2016-1 пол. 2019 р.
20. Частки FMCG-рітейлерів за кількістю торгівельних точок в Запоріжжі за 2016-1 пол. 2019 р.
21. Частки FMCG-рітейлерів за загальною площею в Києві в Києві за 2016-1 пол. 2019 р., м2
22. Частки FMCG-рітейлерів за загальною площею в Тернополі за 2016-1 пол. 2019 р., м2
23. Частки FMCG-рітейлерів за загальною площею в Луцьку за 2016-1 пол. 2019 р., м2
24. Частки FMCG-рітейлерів за загальною площею в Чернівцях за 2016-1 пол. 2019 р., м2
25. Частки FMCG-рітейлерів за загальною площею в Дніпрі за 2016-1 пол. 2019 р., м2
26. Частки FMCG-рітейлерів за загальною площею в Харкові за 2016-1 пол. 2019 р., м2
27. Частки FMCG-рітейлерів за загальною площею в Івано-Франківську за 2016-1 пол. 2019 р., м2
28. Частки FMCG-рітейлерів за загальною площею в Кривому Розі за 2016-1 пол. 2019 р., м2
29. Частки FMCG-рітейлерів за загальною площею у Львові за 2016-1 пол. 2019 р., м2
30. Частки FMCG-рітейлерів за загальною площею в Маріуполі за 2016-1 пол. 2019 р., м2
31. Частки FMCG-рітейлерів за загальною площею в Миколаєві за 2016-1 пол. 2019 р., м2
32. Частки FMCG-рітейлерів за загальною площею в Одесі за 2016-1 пол. 2019 р., м2
33. Частки FMCG-рітейлерів за загальною площею в Полтаві за 2016-1 пол. 2019 р., м2
34. Частки FMCG-рітейлерів за загальною площею в Рівному за 2016-1 пол. 2019 р., м2
35. Частки FMCG-рітейлерів за загальною площею у Вінниці за 2016-1 пол. 2019 р., м2
36. Частки FMCG-рітейлерів за загальною площею в Житомирі за 2016-1 пол. 2019 р., м2
37. Частки FMCG-рітейлерів за загальною площею в Запоріжжі за 2016-1 пол. 2019 р., м2
38. Середня виручка з торгової точки по ТОП-14 рітейлерам і великим локальним мережам в регіонах 2016-1 пол. 2019 р., млн. грн
39. Частки FMCG-рітейлерів за виручкою в Києві за 2016-1 пол. 2019 р., млрд. грн.
40 Частки FMCG-рітейлерів за виручкою в Тернополі за 2016-1 пол. 2019 р., млрд. грн.
41. Частки FMCG-рітейлерів за виручкою в Луцьку за 2016-1 пол. 2019 р. , млрд. грн.
42. Частки FMCG-рітейлерів за виручкою в Чернівцях за 2016-1 пол. 2019 р. , млрд. грн.
43. Частки FMCG-рітейлерів за виручкою в Дніпрі за 2016-1 пол. 2019 р. , млрд. грн.
44. Частки FMCG-рітейлерів за виручкою в Харкові за 2016-1 пол. 2019 р. , млрд. грн.
45. Частки FMCG-рітейлерів за виручкою в Івано-Франківську за 2016-1 пол. 2019 р. , млрд. грн.
46. Частки FMCG-рітейлерів за виручкою в Кривому Розі за 2016-1 пол. 2019 р. , млрд. грн.
47. Частки FMCG-рітейлерів за виручкою у Львові за 2016-1 пол. 2019 р. , млрд. грн.
48. Частки FMCG-рітейлерів за виручкою в Маріуполі за 2016-1 пол. 2019 р. , млрд. грн.
49. Частки FMCG-рітейлерів за виручкою в Миколаєві за 2016-1 пол. 2019 р. , млрд. грн.
50. Частки FMCG-рітейлерів за виручкою в Одесі за 2016-1 пол. 2019 р. , млрд. грн.
51. Частки FMCG-рітейлерів за виручкою в Києві в Полтаві за 2016-1 пол. 2019 р. , млрд. грн.
52. Частки FMCG-рітейлерів за виручкою в Рівному за 2016-1 пол. 2019 р. , млрд. грн.
53. Частки FMCG-рітейлерів за виручкою в Вінниці за 2016-1 пол. 2019 р. , млрд. грн.
54. Частки FMCG-рітейлерів за виручкою в Житомирі за 2016-1 пол. 2019 р. , млрд. грн.
55. Частки FMCG-рітейлерів за виручкою в Запоріжжі за 2016-1 пол. 2019 р. , млрд. грн.
56. Частки FMCG-рітейлерів за виручкою в Україні за 2016-1 пол. 2019 р. , млрд. грн.
57. Частки FMCG-рітейлерів за площею в Україні за 2016-1 пол. 2019 р. , м2
58. Частки FMCG-рітейлерів за кількістю точок в Україні за 2016-1 пол. 2019 р. , млрд. грн.

Вас може зацікавити

Зв'язатися з нами