Ринок одягу в Україні: домашні тенденції моди і покупок
6188

Ринок одягу в Україні: домашні тенденції моди і покупок

Ринок одягу в Україні аналізувався компанією Pro-Consulting за період 2018 - 1 квартал 2020 року. Маркетингове дослідження ринку включає визначення його ємності та інших найважливіших показників, виявлення найбільш дієвих чинників впливу і тенденцій розвитку. Готове дослідження ринку одягу в Україні можна придбати на сайті компанії.

Ринок одягу в Україні отримав новий поштовх до розвитку після подолання провалу купівельної спроможності населення в результаті кризи 2014-2015 років. Підвищення наявних доходів населення в останні роки послужило каталізатором попиту (почитайте про аналіз попиту) на ринку одягу в Україні, що сприяло як розвитку вітчизняної легкої промисловості, так і залученню в нашу країну ряду світових брендів.

Рекомендуємо матеріал про ринок жіночої білизни в Україні

Моніторинг ринку одягу в Україні показує, що в даний час при виборі одягу покупці орієнтуються не тільки на ціну виробу, але співвідносять її з такими параметрами, як якість матеріалу і пошиття, відповідність дизайну віянням моди. Небажання багатьох українських споживачів на ринку одягу переплачувати за популярність бренду спровокувало підвищений інтерес до продукції дрібних і середніх місцевих виробників, яка часто якісніша і дешевша імпортних аналогів (почитайте про аналіз імпорту). Прикладом такої торгової марки в Україні є Vovk, також зростають продажі і більш відомих вітчизняних брендів - Arber, VDone, a.Tan, Goldi, Kleo. Всі вони орієнтовані на покупця із середнім і низьким рівнем доходу.

На сайті розміщене готове дослідження ринку одягу в Україні (2020р.) - ознайомтеся зі структурою звіту

Аналіз ринку одягу в Україні показує, що головними факторами впливу на його стан є:

1. Зростання середньої зарплати.

Згідно з даними Державної служби статистики, середня заробітна плата в нашій країні в 2019 році була на 150% вищою за аналогічний показник 2015 року. Це означає, що у потенційних покупців на ринку одягу в Україні стало більше фінансових можливостей для покупок.

2. Підвищення вартості оренди торгових площ.

За даними операторів ринку одягу в Україні, орендні ставки в торгових центрах в останні два роки збільшилися в середньому на 30%. В результаті, розташований в ТРЦ магазин змушений віддавати за оренду до чверті своєї виручки.

Можливо, вам буде цікаво прочитати про ринок продуктових магазинів, ТРЦ, Ho-Re-Ca в Ірпені. Ми можемо проаналізувати будь-який український чи іноземний ринок

3. Мита на імпорт одягу.

У 2018 році мито на ввезення одягу в Україну було встановлено ​​на рівні 12%. Продавці такого одягу вносять ці витрати в ціну товару.

Маркетингове дослідження ринку одягу в Україні дозволило виділити наступні тенденції, що визначають розвиток даної галузі в середньостроковій перспективі:

  • зростання популярності стилю кежуал;

Перебуваючи в умовах карантину та самоізоляції, багато українців оцінили переваги дистанційної роботи. Умови домашнього офісу дозволяють носити максимально зручний одяг. Стиль кежуал найближчим часом буде впливати на всілякі різновиди дрес-коду. Ця тенденція вже проявилася в осінніх колекціях 2020 року брендів Stella McCartney і Jil Sander.

  • підвищення рівня діджіталізаціі при організації продажів і спілкування покупців з брендами;

Розвиток цифрових технологій і розширення аудиторії користувачів мережі інтернет дозволили операторам ринку одягу в Україні активно збільшувати онлайн-продажі. Мобільні додатки і сайти інтернет-магазинів забезпечують зручний перегляд асортименту, можливість дізнатися про наявність обраної речі, знайти найвигідніші варіанти покупки. Побоювання не вгадати з розміром або фасоном виробу нівелюються можливістю доставки додому, примірки і негайного повернення. В умовах соціального дистанціювання через поширення COVID-19 організація роздрібним оператором системи онлайн-продажів дає суттєву конкурентну перевагу на ринку одягу в Україні.

Прочитайте про наслідки COVID-19 для ключових галузей економіки України

  • збільшення соціальної відповідальності виробників;

В останні роки на ринок одягу в Україні і світі все більше впливає поширення ідей сталого розвитку, при якому робиться наголос на екологічність виробництва, якомога повнішу переробку відходів і вторинне використання матеріалів. Наприклад, Adidas виловлює з океану і переробляє пластикове сміття, а отриманий поліестер використовує в складі своїх виробів. У той же час, компанія Chanel інвестувала в стартап Evolved by Nature, який працює над заміною синтетичних добавок більш екологічно чистими альтернативами. Під час останнього сезону Ukrainian Fashion Week були представлені колекції Postushna і Miyo, виконані або з перероблених матеріалів, або зі стоків тканини.

Більше інформації про дану сферу бізнесу можна отримати з готового матеріалу маркетингового дослідження ринку одягу в Україні, розміщеного в онлайн-магазині компанії Pro-Consulting.

Якщо у вас є ще пара хвилин, прочитайте про результати аналізу франшиз одягу в Україні

Компанія Pro-Consulting підготувала для Вас короткий перелік готових проектів на дану тему. Ознайомитися з проектами можна за посиланнями:

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами