Ринок заморожених напівфабрикатів в Україні: можливість поїсти швидко і ситно
2758

Ринок заморожених напівфабрикатів в Україні: можливість поїсти швидко і ситно

Ринок заморожених напівфабрикатів в Україні вивчався компанією Pro-Consulting в грудні 2019 року. Маркетингове дослідження ринку включає визначення його загальних характеристик і показників, таких як ємність, обсяги експорту та імпорту. У процесі роботи також розглянуті долі і маркетингові стратегії найбільших операторів, виявлені основні чинники впливу і тенденції розвитку галузі. Готовий аналіз ринку заморожених напівфабрикатів в Україні можна придбати на сайті компанії.

Ринок заморожених напівфабрикатів в Україні є комплексною сферу бізнесу, що включає ринки окремих продуктів, такі як ринок пельменів, ринок млинчиків, піци, вареників, бургерів, готових страв, рибних напівфабрикатів та інші.

Можливо, вам буде цікавий матеріал про ринок фірмових магазинів з продажу м'яса та м'ясних продуктів в Києві

Аналіз ринку заморожених напівфабрикатів в Україні свідчить про те, що в досліджуваний період він перебував під впливом ряду факторів, що мали на нього істотний вплив. Головними серед виявлених чинників є:

1. Стан сировинної бази.

Достатність і якість сировини для виробництва має величезне значення для ринку заморожених напівфабрикатів в Україні. Так, скорочення поголів'я великої рогатої худоби і свиней призводить до звуження м'ясної сировинної бази, що позначається, наприклад, на структурі і собівартості продукції, представленої на ринку пельменів.

2. Логістична інфраструктура.

Для зберігання і транспортування заморожених напівфабрикатів потрібні холодильні склади і автохолодильники. Ступінь їх доступності в тому чи іншому регіоні визначає можливість для виробника доставити свою продукцію віддаленим споживачам.

Почитайте про ринок холодильних складів в Києві і Київській області

3. Використання технологій тривалого збереження свіжості.

Оператори ринку заморожених напівфабрикатів в Україні, мають обладнання для упаковки продукції, що дозволяє довше зберегти її свіжість навіть в неоптимальних умовах зберігання, мають більший географічний обхват території, а значить можуть отримати велику частку ринку.

4. Урбанізація населення.

Спосіб життя жителів великих міст залишає мало часу на самостійне приготування трудомістких страв, тому городяни більш схильні купувати заморожені напівфабрикати. І тому ж вони часто харчуються поза домом, в закладах, які активно використовують заморожені напівфабрикати в виробничому процесі. Чим більше населення мегаполісів, тим вищий попит на продукцію ринку млинчиків, ринку пельменів та інших сегментах ринку заморожених напівфабрикатів в Україні (почитайте про аналіз попиту).

Рекомендуємо матеріал про ринок громадського харчування Києва

5. Тренди, що змінюють культуру харчування населення.

Поширення ідей здорового харчування, прилучення значної частини потенційних споживачів до вегетаріанства, підвищення популярності органічної продукції веде до зміни структури споживання на ринку заморожених напівфабрикатів в Україні. Зокрема, люди, які прагнуть до здорового харчування, більше купують продукцію з дієтичного м'яса, такого як індичатина або кролятина. Вегетаріанці взагалі відмовляються від натурального м'яса, а прихильники м'яса «органік» готові платити за нього підвищену ціну. У той же час споживачі з низьким рівнем доходу вибирають найбільш дешеве, представлене на ринку заморожених напівфабрикатів в Україні, м'ясо - курятину.

На сайті доступний до покупки готовий аналіз ринку напівфабрикатів в Україні (2019 р.) - ознайомтеся зі структурою звіту. Ми можемо актуалізувати даний звіт або адаптувати його під цілі вашого бізнесу

Моніторинг ринку заморожених напівфабрикатів в Україні дозволив визначити, що саме м'ясна продукція складає більше 95% обсягу даного ринку в натуральному вираженні (почитайте про аналіз обсягу ринку).

Ви можете отримати аналіз будь-якого ринку, зв'язавшись з Pro-Consulting

Істотною відмінністю структури ринку заморожених напівфабрикатів в Україні від аналогічних ринків країн Євросоюзу є переважання на європейських ринках сегментів овочів і ягід, тоді як у нас більший акцент робиться на ринок пельменів і вареників, які є традиційними стравами української кухні.

Детальну інформацію про ситуацію, тенденції та перспективи розвитку даної сфери бізнесу можна дізнатися з матеріалу маркетингового дослідження ринку заморожених напівфабрикатів в Україні, розміщеного в магазині готових проектів компанії Pro-Consulting.

Почитайте ще один аналітичний матеріал про ринок заморожених м'ясних і рибних напівфабрикатів України

Компанія Pro-Consulting підготувала для Вас короткий перелік готових проектів на дану тему. Ознайомитися з проектами можна за посиланнями:

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами