in stock

Аналіз ринку заморожених напівфабрикатів в Україні. 2019

Загальна характеристика
Дата підготовки: Листопад 2019 року
Кількість сторінок: 11, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 7
Таблиць: 4
Спосіб оплати: готівковий або безготівковий розрахунок, передоплата
Спосіб отримання: електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді
Мова звіту: російська
3500 грн.
  • Ви можете замовити актуалізацію або адаптацію даного звіту під ваші цілі і завдання, а також придбати частину звіту (не менш 50%) по більш доступній ціні
  • Не знайшли дослідження вашого ринку? Зв'яжіться з нашими консультантами – перейти в контакти
  • Так само ви можете замовити бізнес-план для вашої бізнес-ідеї

Анотація до аналізу ринку:

Аналітиками Pro-Consulting підготовлено дослідження ринку напівфабрикатів в Україні. У даній роботі проведено аналіз обсягів виробництва напівфабрикатів в країні в період 2016 - 8 міс. 2019 роки. Також в звіті представлені особливості споживання на ринку, а також перспективні тенденції розвитку ринку.
Український ринок заморожених продуктів в цілому і заморожених напівфабрикатів зокрема має свої особливості, пов'язані з національними стереотипами в культурі харчування більшості населення України і способом життя наших громадян. Незважаючи на те, що частка заморожених напівфабрикатів в загальному обсязі продовольчого ринку України незначна, на сьогоднішній день ринок заморожених напівфабрикатів показує стабільне зростання.
Структура споживання заморожених напівфабрикатів практично повністю складається з вареників і пельменів - на їх частку припадає близько 70% всіх заморожених напівфабрикатів. Близько 20% припадає на заморожені м'ясні та рибні напівфабрикати, а на частку млинців, чебуреків і піци - близько 10%.
Українські споживачі вважають за краще заморожені напівфабрикати в основному ТМ «Три ведмеді», «Геркулес» і «Левада».


Прогнозується, що ринок напівфабрикатів і далі буде успішно розвиватися, збільшаться не тільки обсяги, а й асортимент. Зокрема, очікується інтенсивне заповнення ніші готових сніданків і обідів.

Детальний зміст:

1. Ринок заморожених напівфабрикатів в Україні. Загальні тенденції розвитку
2. Динаміка виробництва і обсяг ринку заморожених напівфабрикатів в Україні
3. Зовнішня торгівля на ринку заморожених напівфабрикатів в Україні
4. Особливості споживання на ринку заморожених напівфабрикатів в Україні
5. Перспективні тенденції розвитку ринку заморожених напівфабрикатів в Україні

Перелік таблиць:

1. Асортиментний ряд основних виробників заморожених напівфабрикатів в Україні
2. Динаміка ємності ринку заморожених напівфабрикатів в Україні в 2016-8 міс. 2019 роки.
3. Динаміка експорту заморожених напівфабрикатів з України в грошовому вираженні в 2016-8 міс. 2019 рр., тис. дол
4. Динаміка імпорту заморожених напівфабрикатів в Україні в грошовому вираженні в 2016-8 міс. 2019 роки., тис. дол

Перелік графіків і діаграм:

1. Динаміка виробництва заморожених напівфабрикатів в Україні в натуральному вираженні в 2016-8 міс. 2019 рр., тон
2. Динаміка ємності ринку заморожених напівфабрикатів в Україні в натуральному вираженні в 2016-8 міс. 2019 рр., тон
3. Динаміка експорту заморожених напівфабрикатів з України в 2016-8 міс. 2019 роки. в натуральному вираженні, тон
4. Динаміка експорту з України заморожених напівфабрикатів в розрізі країн в натуральному вираженні в 2016 і 2018 рр., 8 міс. 2018 і 8 міс. 2019 рр.,%
5. Динаміка імпорту заморожених напівфабрикатів в Україні в 2016-8 міс. 2019 рр. в натуральному вираженні, тон
6. Динаміка імпорту в Україну заморожених напівфабрикатів в розрізі країн в натуральному вираженні в 2016 і 2018 рр., 8 міс. 2018 і 8 міс. 2019 рр.,%
7. Рейтинг заморожених напівфабрикатів (пельменів, вареників, котлет) серед споживачів в Україні за 2019 р

Вас може зацікавити

Зв'язатися з нами