in stock

Аналіз ринку заморожених напівфабрикатів в Україні. 2024 рік

Загальна характеристика
Дата підготовки: Квітень 2024 року
Кількість сторінок: 42, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 16
Таблиць: 32
Спосіб оплати: готівковий або безготівковий розрахунок, передоплата
Спосіб отримання: електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді
Мова звіту: українська, російська, англійська
56700 грн.
  • Ви можете замовити актуалізацію або адаптацію даного звіту під ваші цілі і завдання, а також придбати частину звіту (не менш 50%) по більш доступній ціні
  • Не знайшли дослідження вашого ринку? Зв'яжіться з нашими консультантами – перейти в контакти
  • Так само ви можете замовити бізнес-план для вашої бізнес-ідеї

Анотація до аналізу ринку:

Компанія Pro-Consulting підготувала дослідження ринку заморожених напівфабрикатів в Україні.
Ринок заморожених напівфабрикатів в Україні, як і у більшості країн світу, активно розвивається. Харчові звички споживачів сильно змінилися під час пандемії COVID-19 та тривалого перебування вдома, коли приготування їжі власноруч увійшло у вимушену звичку та потребувало нових рішень швидкого, зручного та смачного харчування. Заморожені напівфабрикати стали одним з видів продуктів, ринок яких мав зростання у цей період.
За даними Державної митної служби України, обсяги імпорту заморожених напівфабрикатів в Україну збільшились у 2023 р. на 115% відносно попереднього періоду.


За результатами дослідження та проведеного опитування встановлено наступні вподобання споживачів ЗНФ.
Аналіз ринку заморожених напівфабрикатів демонструє відновлення галузі після падіння внаслідок початку повномасштабної війни. Українські виробники заморожених напівфабрикатів нарощують обсяги виробництва та експорту продукції, проте до відновлення довоєнних показників мова поки не йде. Ринок суттєво залежить від загальних обсягів споживання українцями продуктів харчування, проте потребує особливих умов зберігання та приготування. Враховуючи рівень міграції населення та кількість потенційних споживачів, прогнозувати суттєве зростання ринку можна лише у разі припинення війни та повернення населення в Україну. Тим не менш, обсяги імпорту у 2023 р., порівняно з 2022 р., в натуральному вираженні виросли на 115%, в грошовому вираженні виросли на 172%, що демонструє відновлення галузі та може зазначити потенційні напрямки розвитку по асортименту для українських виробників.

Детальний зміст:

1. Загальна характеристика ринку
1.1. Опис ринку (вступний пункт з описом товару, його застосування та кодів згідно класифікаторів).
1.2. Аналіз тенденцій розвитку ринку (фактори, що впливають на ринок та їхній прояв протягом досліджуваного періоду: макро фактори, стан суміжних галузей та постачальників, зміни поведінки споживачів; проблеми і передумови розвитку).
1.3. Загальні показники ринку, розрахунок ємності ринку в 2022-2023 рр.
1.4. Оцінка тіньового сегмента на ринку (шляхом інтерв'ю з учасниками ринку або через побудову аналітичних моделей)
1.5. Сегментація і структурування ринку (за видами, походженням, регіонами)
1.6. Сировинна база, технологія виробництва (огляд постачальників сировини для виробництва ЗНФ в регіоні)
2. Основні оператори ринку (рітейл та мас-маркет)
2.1. Перелік основних операторів ринку і їх структурування (загальна інформація, види діяльності і спеціалізація; товарні групи, торговельні марки і асортимент; регіональна представленість)
2.2. Частки ринку основних операторів ринку (виробників з урахуванням експорту та імпортерів).
2.3. Ступінь конкуренції і ризики. Факторний аналіз ринкових часток конкурентів.
3. Виробництво продукції в 2022-2023 рр.
3.1. Динаміка виробництва в кількісних показниках
3.2. Динаміка виробництва в вартісних показниках
4 Зовнішня торгівля та ЗЕД
4.1. Експорт ЗНФ з України в 2022-2023 рр. (обсяги, структура, географія, частки експортерів)
4.2. Імпорт ЗНФ в Україну в 2022-2023 рр. (обсяги, структура, географія, частки імпортерів)
5. Асортимент продукції, представлений на ринку (побудова асортиментних карт для визначення насиченості сегментів ринку)
6. Ціна і ціноутворення на ринку
6.1. Динаміка цін на продукцію
6.2. Середні поточні ціни на продукцію
6.3. Опис факторів, що впливають на формування ціни, структура
6.4. Собівартість продукції, рентабельність
7. Аналіз споживання на ринку
7.1. Вподобання споживачів щодо товару, портрет споживача
7.2. Аналіз інтернет-аудиторії в галузі, пошукових запитів і видачі конкурентів
7.3. Структурування та сегментація споживання (B2B, B2C, B2G)
7.4. Аналіз незадоволеної потреби на ринку
7.5. Ступінь задоволеності споживачів (аналіз відгуків)
8. Канали збуту продукції (опис і оцінка структури продажів по каналах)
9. Висновки. Прогнозні показники ринку
9.1. Висновки і прогнозні тенденції розвитку ринку
9.2. Побудова гіпотез розвитку ринку. Прогнозні показники розвитку ринку в 2024-2026 рр.
9.3. Рекомендації по розвитку на ринку
10. Інвестиційна привабливість галузі
10.1. SWOT- аналіз компанії Замовника на ринку, аналіз ринкових можливостей та загроз для подальшої побудови SWOT-аналізу
10.2. PEST LE - аналіз факторів впливу на ринок та оцінка ймовірності і ступеня їх впливу
10.3. Існуючі ризики і бар'єри входу на ринок. Побудова карти ризиків на ринку

Перелік таблиць:

1. Загальні показники ринку ЗНФ в Україні, у натуральному вираженні, тонн
2. Перелік постачальників сировини для ЗНФ у м. Києві та Київській області
3. Асортимент заморожених напівфабрикатів компанії 1
4. Асортимент заморожених напівфабрикатів компанії 2
5. Асортимент напівфабрикатів компанії 3
6. Асортимент напівфабрикатів компанії 4
7. Асортимент напівфабрикатів компанії 5
8. Асортимент напівфабрикатів компанії 6
9. Асортимент напівфабрикатів компанії 7
10. Асортимент заморожених напівфабрикатів компанії 8
11. Асортимент напівфабрикатів компанії 9
12. Асортимент напівфабрикатів компанії 10
13. Асортимент напівфабрикатів компанії 11
14. Частки ринку основних операторів ринку заморожених напівфабриктів за результатами 2022-2023 рр., у грошовому вираженні, млн грн, %
15. Основні параметри оцінки конкурентного середовища на ринку за методикою М. Портера
16. Оцінка конкурентного середовища ринку заморожених напівфабрикатів в Україні
17. Частки експортерів України заморожених напівфабрикатів за 2022-2023р.,
у натуральному вираженні, тонн, %
18. Частки експортерів України заморожених напівфабрикатів за 2022-2023 рр.,
у вартісному вираженні, млн грн, %
19. Географія експорту заморожених напівфабрикатів з України у 2022-2023 рр.,
у натуральному вираженні, тонн, %
20. Частки імпортерів України заморожених напівфабрикатів за 2022-2023 рр.,
у натуральному вираженні, тонн, %
21. Частки імпортерів України заморожених напівфабрикатів за 2022-2023р.,
у вартісному вираженні, млн грн, %
22. Географія імпорту заморожених напівфабрикатів за 2022-2023 рр.,
у натуральному вираженні, тонн, %
23. Асортимент продукції, представлений на ринку
24. Індекс споживчих цін за 2023 р.,%
25. Середні поточні ціни на пельмені, грн. з ПДВ
26. Середні поточні ціни на вареники, грн. з ПДВ
27. Середні поточні ціни на м’ясні ЗНФ, грн. з ПДВ
28. Аналіз пошукової реклами за заданими типами запитів у Google з 01.03.2023 р. по 29.02.2024 р
29. SWOT-аналіз ринку заморожених напівфабрикатів
30. PESTLE - аналіз ринку заморожених напівфабрикатів
31. Сегментація ринкових ризиків
32. Карта ризиків ринку заморожених напівфабрикатів

Перелік графіків і діаграм:

1. Структура ринку заморожених напівфабрикатів за походженням у 2023 р.
2. Види продукції, що імпортувались у 2022 р., в натуральному вираженні, %
3. Динаміка виробництва заморожених НПФ в Україні за 2022 - 2023 рр.,
в натуральному вираженні, тонн
4. Динаміка виробництва заморожених НПФ в Україні за 2022 - 2023 рр.,
у вартісному вираженні, млн грн
5. Динаміка експорту заморожених напівфабрикатів з України за 2022 - 2023 рр., в натуральному вираженні, тонн
6. Динаміка експорту заморожених напівфабрикатів з України за 2022 - 2023 рр., у вартісному вираженні, млн грн
7. Види продукції, що експортувалась у 2022 р., в натуральному вираженні, %
8. Динаміка імпорту заморожених напівфабрикатів в Україну за 2022 - 2023 рр., в натуральному вираженні, тонн
9. Динаміка імпорту заморожених напівфабрикатів в Україну за 2022 - 2023 рр., у вартісному вираженні, млн грн
10. Частота споживання ЗНФ, у кількісних показниках
11. Місця придбання ЗНФ, у кількісних показниках
12. Торгові марки ЗНФ, яким споживачі віддають перевагу, у кількісних показниках
13. Вподобання споживачів ЗНФ, у кількісних показниках
14. Основні канали збуту заморожених напівфабрикатів
15. Оптимістичний прогноз ємності ринку заморожених НПФ в Україні у 2024-2026 рр., в натуральних показниках, тис. тонн
16. Песимістичний прогноз ємності ринку заморожених НПФ в Україні у 2024-2026 рр., в натуральних показниках, тис. тонн

Вас може зацікавити

Зв'язатися з нами