Ринок громадського харчування Києва: про смаки тут не сперечаються
3311

Ринок громадського харчування Києва: про смаки тут не сперечаються

Ринок громадського харчування Києва вивчався компанією Pro-Consulting за період 2017-2018 років. Маркетингове дослідження ринку включає визначення його основних характеристик і параметрів, побудова структури, виявлення головних чинників впливу і тенденцій розвитку. Готовий аналіз ринку громадського харчування Києва можна придбати на сайті компанії.

Ринок громадського харчування Києва у розглянутий період знаходився на етапі зростання після подолання наслідків кризи 2014-2015 років. У 2017 році кількість кафе і ресторанів в столиці перевищила аналогічний показник 2013 року, в 2018-му їх стало ще на 50 одиниць більше. Відвідуваність закладів громадського харчування в 2018 році була на 15-20% вища, ніж роком раніше, кількість іноземних клієнтів зросла на 10-15%.

Моніторинг ринку громадського харчування Києва дозволив виділити наступні тенденції, характерні для його розвитку:

1. Вплив ідей здорового харчування.

Близько 10% відвідувачів ресторанів в Києві є вегетаріанцями, тому для них відкриваються заклади відповідних форматів або надається можливість вибору відповідних страв в меню.

Вас може зацікавити матеріал про бізнес-план кафе здорового швидкого харчування

2. Переорієнтація з європейської та грузинської кухонь на азіатські.

Бум грузинських ресторанів, що почався в 2016 році, закінчився в зв'язку з насиченням даного сегменту ринку громадського харчування Києва. Нові заклади частіше спеціалізуються на тайській, китайській, корейській, в'єтнамській кухнях.

3. Локалізація продуктів.

У 2017-2018 роках став розвиватися тренд використання переважно українських продуктів для приготування страв на ринку громадського харчування Києва. Це пов'язано з підвищенням якості вітчизняної продукції, такої як сири, сиров'ялені ковбаси і м'ясо, появою місцевого виробництва раніше екзотичних морепродуктів, таких як устриці, пише агентство Pro-Consulting. Важливу роль тут також зіграло зростання цін на імпортну продукцію.

Почитай про аналіз імпорту як частину маркетингового дослідження

4. Зростання популярності монопродуктових закладів.

Спеціалізація на одній страві, яка приготована в різних варіантах, створює в закладі особливу атмосферу.

5. Поява на ринку громадського харчування Києва фуд-холів і фуд-кортів.

Об'єднання в рамках одного простору торгово-розважального центру закладів різного формату підвищує трафік платоспроможних споживачів в такому ТРЦ.

6. Розвиток франчайзингу.

На момент проведення маркетингового дослідження в Україні пропонувалося близько 80 франшиз операторів ринку громадського харчування. Найбільшою популярністю у франчайзі користувалися формати середнього і низького цінових діапазонів - фаст-фуди і кав'ярні.

Рекомендуємо матеріал про ринок франчайзингових послуг в Україні

7. Більша увага маркетинговим стратегіям просування.

Все більше рестораторів усвідомлюють важливість маркетингових інструментів, виділяють значні кошти на просування своїх закладів, звертаючись до послуг консалтингових агентств або беручи в штат фахівців-маркетологів.

8. Створення служб доставки їжі.

Оператори ринку громадського харчування Києва або організовують власні служби доставки, або користуються послугами аутсорсингових фірм, таких як Glovo. На момент проведення дослідження близько третини прибутку на ринку громадського харчування Києва доводилося на доставку.

9. Діджиталізація і автоматизація роботи кафе і ресторанів.

Сучасні CRM системи дозволяють підвищити якість і зменшити час обслуговування клієнтів, отримувати оперативні дані про роботу закладу.

На сайті доступний до покупки готовий аналіз ринку громадського харчування Києва (2019 р.) - ми можемо актуалізувати даний звіт чи проаналізувати ваш ринок за аналогічною структурою

10. Підвищення значущості репутації закладу серед відвідувачів.

Навіть один негативний відгук про роботу закладу може бути швидко поширений в сучасних соціальних мережах і нанести шкоду на висококонкурентному ринку громадського харчування Києва. Тому ресторани намагаються ретельно стежити за якістю їжі та коректністю роботи персоналу.

11. Поширення безвідходних підходів і збільшення соціальної відповідальності бізнесу.

Заклади на ринку громадського харчування Києва намагаються розумно використовувати ресурси, виробляючи якомога менше відходів. Крім того, кафе і ресторани роблять свою територію зручною для людей з особливими потребами - обладнуються поручні, пандуси, туалети для інвалідів, пеленальні столики для батьків з немовлятами і так далі.

Прочитайте про ринок кафе-кондитерських Києва

12. Розширення споживчої аудиторії за рахунок пропозиції страв за максимально доступними цінами.

На ринку громадського харчування Києва з'явилися закладу «1 Euro» формату, такі як Білий Налив, DOGZ & BURGERZ, Mushlya Bar.

Аналіз ринку громадського харчування Києва свідчить про те, що основу споживчої аудиторії на ньому становлять відвідувачі у віці від 18 до 44 років. Відвідуваність серед більш старших людей набагато менша.

Головними факторами, що впливають на споживчі переваги на ринку громадського харчування Києва, є:

  • смакові якості страв;
  • територіальна доступність закладу;
  • можливість купити їжу на виніс;
  • репутація ресторану;
  • ціна.

Про інші особливості даної сфери бізнесу можна прочитати в матеріалі маркетингового дослідження ринку громадського харчування Києва, розміщеного в магазині готових проектів Pro-Consulting.

Якщо у вас є ще пара хвилин, прочитайте про ринок готельно-ресторанного бізнесу (HoReCa) в Україні

Компанія Pro-Consulting підготувала для Вас короткий перелік готових проектів на дану тему. Ознайомитися з проектами можна за посиланнями:

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами