Ринок фірмових магазинів з продажу м'яса і м'ясних продуктів в Києві: для бажаючих натурального
2971

Ринок фірмових магазинів з продажу м'яса і м'ясних продуктів в Києві: для бажаючих натурального

Ринок фірмових магазинів з продажу м'яса та м'ясних продуктів в Києві досліджувався компанією Pro-Consulting в червні 2020 року. Маркетингове дослідження ринку дозволило визначити його основні параметри і структуру, виявити головні чинники впливу і тенденції розвитку. Готовий аналіз ринку фірмових магазинів з продажу м'яса та м'ясних продуктів в Києві можна придбати на сайті компанії.

Ринок фірмових магазинів з продажу м'яса та м'ясних продуктів розвивається в Києві в конкуренції з великими супермаркетами, які можуть вмістити будь-які види продуктів харчування. Разом з тим, останнім часом в столиці намітилася тенденція переорієнтації споживачів на порівняно невеликі магазини, що знаходяться недалеко від будинку. Все більше киян не бажають витрачати багато часу на далекі поїздки в торговий центр і купують все необхідне в пішої доступності.

На сайті доступний ще один готовий звіт - аналіз ринку свіжого м'яса та субпродуктів України (2020 г.) - рекомендуємо ознайомитися

Зазначений вище тренд сприяє розвитку не тільки сегменту невеликих продуктових магазинів формату «біля дому», а й спеціалізованих торгових точок, що складають ринок фірмових магазинів з продажу м'яса та м'ясних продуктів.

Можливо, вам також буде цікаво прочитати про ринок м'ясних консервів в Україні

Моніторинг ринку фірмових магазинів з продажу м'яса та м'ясних продуктів дозволив виділити на ньому два основні сегменти учасників. В одному з них знаходяться фірмові магазини від великих виробників м'яса та м'ясної продукції, в іншому - спеціалізовані магазини, які продають м'ясо різних дрібних виробників. Аналіз ринку фірмових магазинів з продажу м'яса та м'ясних продуктів в Києві свідчить про переважання на ньому другого названого вище типу магазинів. Пояснюється це тим, що великим виробникам невигідно утримувати велику кількість роздрібних торгових точок, і основним каналом реалізації для них є продуктові мережі. Спеціалізовані м'ясні лавки зазвичай не вказують походження товару, а позиціонують свою продукцію, як вирощену в природних умовах і на натуральних кормах в селі.

Більшість операторів на ринку фірмових магазинів з продажу м'яса та м'ясних продуктів в Києві зареєстровані як ФОП. Така форма ведення бізнесу обумовлена ​​невеликими обсягами продажів і простотою звітності.

На сайті доступний до покупки готовий аналіз ринку фірмових магазинів з продажу м'яса та м'ясних продуктів в Києві - ознайомтеся зі структурою звіту

Серед нових трендів, що проявляються на ринку фірмових магазинів з продажу м'яса та м'ясних продуктів в Києві, можна виділити зростання попиту на м'ясо для стейків українського виробництва. Ще кілька років тому таке м'ясо замовлялося в основному ресторанами і надходило з-за кордону. Подальший розвиток цієї ніші буде залежати від зростання доходів населення, оскільки хороше м'ясо для стейків набагато дорожче звичайного.

Про інші особливості даної сфери бізнесу читайте в готових матеріалах маркетингового дослідження ринку фірмових магазинів з продажу м'яса та м'ясних продуктів в Києві, розміщених в нашому онлайн магазині.

Якщо у вас є ще пара хвилин, прочитайте аналітичний матеріал про ринок заморожених м'ясних і рибних напівфабрикатів України

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами