5886
Огляд ринку: аналітика і прогнози від Pro-Consulting
Огляд ринку: завдання дослідження
Компанія Pro-Consulting рекомендує власникам і менеджерам суб'єктів бізнесу періодично проводити огляд ринку, на якому працює їхнє підприємство. Огляд ринку дозволяє отримати актуальні відомості про поточні економічні умови, прогнози розвитку ринку, а також створити інформаційний базис для прийняття рішень, таких як:
- інвестування в створення нового ринкового гравця;
- освоєння додаткового напрямку діяльності;
- коригування асортиментного ряду продукції;
- ребрендинг компанії;
- реагування на негативні фактори економічної кризи, та ін.
Дізнайтеся більше про аналіз експорту як частину огляду ринку
Огляд ринку: вибір підрядника
Огляд ринку можна провести силами маркетингового відділу підприємства, але краще замовити його команді, що має для цього необхідні сили і засоби, знання і досвід. Замовляючи послугу «огляд ринку» в Pro-Consulting, ви отримуєте аналітичне дослідження, підготовлене за міжнародними стандартами ESOMAR, яке буде зрозуміло користувачеві будь-якої країни світу.
Іншими перевагами Pro-Consulting при виборі виконавця огляду ринку є:
- п'ятнадцятирічний досвід реалізації проектів в сфері маркетингових досліджень і стратегічного консалтингу;
- портфоліо, яке налічує близько 2000 досліджень, серед яких переважає саме огляд ринку;
- наявність технічних можливостей для проведення кабінетних і польових досліджень - доступу до баз даних по різних ринках, власного колл-центру, студії для фокус-груп та експертних інтерв'ю.
Пропонуємо Вам ознайомитися з каталогом готових аналізів ринків - ймовірність того, що ми вже досліджували ваш ринок - 90%
Огляд ринку: питання, які висвітлюють
Існує типова структура огляду ринку. Вона служить для того, щоб замовник орієнтувався в переліку питань, які можуть бути висвітлені в рамках даного маркетингового дослідження. Типовий огляд ринку включає наступні розділи:
- Загальний огляд ринку:
- Загальний опис ринку;
- числове і графічне представлення основних показників ринку;
- структура ринку;
- головні чинники впливу і тенденції розвитку.
- Особливості державного регулювання:
- огляд законодавчо-нормативної бази ринку;
- оподаткування;
- умови участі в тендерах з держзакупівель;
- Огляд ринку за показниками виробництва і реалізації конкуруючої продукції:
- кількісне і грошове вирження;
- динаміка обсягів виробництва та реалізації.
- Огляд ринку з точки зору діяльності найбільших операторів:
- Огляд ринку в розрізі продажів:
- сегментування продажів по:
- продавцям;
- видами товарів.
- продажі в секторі В2В.
- Зовнішньоекономічний огляд ринку:
- експорт і імпорт, сегментовані по:
- географії;
- обсягам;
- цінам;
- видам продукції.
- Ціновий огляд ринку:
- динаміка зміни цін;
- умови збереження рентабельності;
- можливості цінових маневрів;
- фактори ціноутворення;
- цінові політики операторів.
- Споживчий огляд ринку:
- опис цільової аудиторії;
- споживчі очікування і мотивації;
- споживання онлайн;
- споживання в публічній сфері.
Почитайте більш розгорнутий матеріал про аналіз попиту
- Аналіз ефективності каналів збуту продукції:
- перелік можливих каналів збуту;
- умови використання конкретного каналу;
- рекомендації по вибору каналу збуту.
- Огляд ринку за асортиментом представленої продукції:
- товарний ряд прямих конкурентів;
- асортимент непрямих конкурентів.
- Огляд ринку з точки зору інвестиційної привабливості:
- результати SWOT і PEST аналізів;
- ризики і можливості на ринку.
- Резюме:
- висновки;
- прогнози на перспективу;
- рекомендації аналітика по досягненню сформульованих замовником цілей.
Підсумковий звіт з результатами огляду ринку базово містить результати аналізу інформації за минулий трьох-п'ятирічний період з прогнозом на коротко- або середньострокову перспективу. За бажанням замовника огляд ринку може бути виконаний за скороченою схемою. Це дозволить отримати швидкий огляд ринку для прийняття невідкладних рішень в період кризи.
Замовити огляд ринку в Pro-Consulting можна прямо зараз, скориставшись нашими контактними даними.
Якщо у вас є ще пара хвилин, рекомендуємо прочитати матеріал про аналіз виробництва і реалізації продукції як складової огляду ринку