Споживча аудиторія є об'єктом впливу та джерелом прибутку будь-якого бізнесу, побудованого на реалізації товарів чи послуг. Конкурентну перевагу отримує той ринковий суб'єкт, хто зумів якнайкраще задовольнити запити та відповідати очікуванням покупців. Для успіху бізнес-проекту необхідно добре знати свою споживчу аудиторію, регулярно спілкуватися з людьми, на яких спрямована торгова пропозиція. Це і є ціллю маркетингового опитування.
Маркетингове опитування дозволяє вирішити такі завдання:
Залежно від інформаційних потреб ініціатора, у компанії Pro-Consulting можна замовити:
Маркетингове опитування по телефону
Компанія Pro-Consulting проводить телефонне маркетингове опитування за допомогою власного колл-центру, оснащеного комп'ютерною системою автоматизації опитувань CATI.
Маркетингове опитування по телефону може надаватися як у вигляді окремої послуги, так і проводитися в процесі комплексного аналізу ринку – подивіться типову структуру аналітичного дослідження ринку.
Найчастіше нашому колл-центру замовляють:
Телефонне маркетингове опитування дозволяє отримувати як кількісну, так і якісну інформацію по питаннях, що цікавлять ініціатора. Його головними перевагами над іншими видами маркетингових опитувань є:
Колл-центр, оснащений системою CATI, дозволяє автоматизувати рутинні операції маркетингового опитування, мінімізуючи ймовірність помилок, пов'язаних з людським фактором.
Маркетингове опитування будь-якої складності буде оперативно проведено навіть з об'ємною клієнтською базою. Якщо ж у вас ще немає достатнього репрезентативного списку споживачів, наш колл-центр сформує вам потенційну споживчу аудиторію за певними критеріями з власного масиву респондентів і проведе маркетингове опитування. Також зверніть увагу на те, що ми маємо понад 2000 готових досліджень ринків України та світу.
У сучасному світі телефон є в усіх категорій споживачів незалежно від віку, соціального чи матеріального становища, тому маркетингове опитування по телефону має великий шанс достукатися до кожного.
Телефонне маркетингове опитування набагато дешевше особистих чи поштових опитувань. З цим видом опитування може конкурувати за ціною лише інтернет-анкетування, але воно має суттєвий недолік - люди зазвичай охочіше спілкуються з живим оператором, ніж відповідають на питання бездушної анкети.
Маркетингове опитування у форматі фокус-групи чи інтерв'ю
Маркетингове опитування фокус-груп або глибинні інтерв'ю зі споживачами дозволяють повніше розкрити проблему, яку виявило маркетингове опитування по телефону. Наприклад, особисте маркетингове опитування допоможе:
Замовити маркетингове опитування у будь-якому форматі можна за телефоном чи електронною поштою компанії Pro-Consulting.
Читати також: Аналіз конкурентів
Підписуйтесь на наш Telegram, щоб бути в курсі аналітичних новин ринків України та світу.