Маркетингове опитування – споживча інформація з перших рук
1947

Маркетингове опитування – споживча інформація з перших рук

Споживча аудиторія є об'єктом впливу та джерелом прибутку будь-якого бізнесу, побудованого на реалізації товарів чи послуг. Конкурентну перевагу отримує той ринковий суб'єкт, хто зумів якнайкраще задовольнити запити та відповідати очікуванням покупців. Для успіху бізнес-проекту необхідно добре знати свою споживчу аудиторію, регулярно спілкуватися з людьми, на яких спрямована торгова пропозиція. Це і є ціллю маркетингового опитування.

Маркетингове опитування дозволяє вирішити такі завдання:

  • сегментувати споживчу аудиторію, отримавши характеристики кожного сегменту;
  • дізнатися, які властивості товарів покупці вважають найважливішими;
  • з'ясувати поточне ставлення споживачів до торгової марки замовника маркетингового опитування, умови підвищення рівня лояльності (дізнайтеся більше про NPS-опитування);
  • оцінити ефективність інструментів просування товару у різних каналах реалізації;
  • визначити шляхи вдосконалення продукції, бренду, маркетингової стратегії.

Залежно від інформаційних потреб ініціатора, у компанії Pro-Consulting можна замовити:

Маркетингове опитування по телефону

Компанія Pro-Consulting проводить телефонне маркетингове опитування за допомогою власного колл-центру, оснащеного комп'ютерною системою автоматизації опитувань CATI.

Маркетингове опитування по телефону може надаватися як у вигляді окремої послуги, так і проводитися в процесі комплексного аналізу ринку – подивіться типову структуру аналітичного дослідження ринку.

Найчастіше нашому колл-центру замовляють:

  • маркетингове опитування для визначення індексу лояльності покупця до товару чи послуги (NPS-опитування);
  • маркетингове опитування визначення задоволеності споживача пропозицією замовника (CSI-опрос).

Телефонне маркетингове опитування дозволяє отримувати як кількісну, так і якісну інформацію по питаннях, що цікавлять ініціатора. Його головними перевагами над іншими видами маркетингових опитувань є:

  • тривалість маркетингового опитування та обробки отриманих результатів

Колл-центр, оснащений системою CATI, дозволяє автоматизувати рутинні операції маркетингового опитування, мінімізуючи ймовірність помилок, пов'язаних з людським фактором.

Маркетингове опитування будь-якої складності буде оперативно проведено навіть з об'ємною клієнтською базою. Якщо ж у вас ще немає достатнього репрезентативного списку споживачів, наш колл-центр сформує вам потенційну споживчу аудиторію за певними критеріями з власного масиву респондентів і проведе маркетингове опитування. Також зверніть увагу на те, що ми маємо понад 2000 готових досліджень ринків України та світу.

  • охоплення всіх сегментів цільової групи

У сучасному світі телефон є в усіх категорій споживачів незалежно від віку, соціального чи матеріального становища, тому маркетингове опитування по телефону має великий шанс достукатися до кожного.

  • вартість маркетингового опитування

Телефонне маркетингове опитування набагато дешевше особистих чи поштових опитувань. З цим видом опитування може конкурувати за ціною лише інтернет-анкетування, але воно має суттєвий недолік - люди зазвичай охочіше спілкуються з живим оператором, ніж відповідають на питання бездушної анкети.

Маркетингове опитування у форматі фокус-групи чи інтерв'ю

Маркетингове опитування фокус-груп або глибинні інтерв'ю зі споживачами дозволяють повніше розкрити проблему, яку виявило маркетингове опитування по телефону. Наприклад, особисте маркетингове опитування допоможе:

  • вивчити механізми, силу та напрямок впливу на споживчу аудиторію окремих факторів;
  • виявити явні та приховані мотивації споживачів;
  • зняти безпосередню реакцію на товар у процесі дегустації, тестування чи демонстрації;
  • одержати зворотний зв'язок на рекламні кампанії.

Замовити маркетингове опитування у будь-якому форматі можна за телефоном чи електронною поштою компанії Pro-Consulting.

Читати також: Аналіз конкурентів

Підписуйтесь на наш Telegram, щоб бути в курсі аналітичних новин ринків України та світу.

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами