Маркетингове дослідження, замовити яке можна в консалтинговій компанії Pro-Consulting, дозволяє ініціатору отримати актуальну та достовірну інформацію про цікаву для нього сферу економічної активності. Такі відомості необхідні для ефективного управління підприємством, особливо у форс-мажорних обставинах або при прийнятті важливих для долі бізнесу рішень, наприклад, спрямованих на:
Чому маркетингове дослідження замовити краще в Pro-Consulting
Будь-яке вивчення ринку теоретично можна робити самостійно, але, вивчивши всі за і проти такого підходу, понад тисячу клієнтів вирішили замовити маркетингове дослідження в компанії Pro-Consulting.
У якості прикладу структури маркетингового дослідження від Pro-Consulting ознайомтеся зі структурою готового аналізу ринку пластикових труб в Україні (2022 рік) – за аналогічною структурою можна дослідити і ваш ринок.
Типове маркетингове дослідження, замовити яке можна прямо зараз
Прийнявши рішення про те, що маркетингове дослідження замовити доцільніше, клієнти насамперед цікавляться, яку інформацію вони можуть отримати за свої гроші.
Типова структура звіту за результатами аналізу ринку включає:
Окрім зазначених основних напрямів вивчення ринку, маркетингове дослідження, замовити яке можливо за технічним завданням, може включати й інші інформаційні блоки:
Повна типова структура дослідження ринку доступна тут.
Для того, щоб маркетингове дослідження замовити прямо зараз, скористайтесь контактними даними компанії Pro-Consulting.
На вибір нас як підрядника з маркетингових досліджень впливають такі фактори:
1. Pro-Consulting безперервно займається ринковими дослідженнями з 2004 року. За час діяльності компанії стала:
2. Всі виконані маркетингові дослідження, які колись вирішили замовити наші клієнти, доступні для придбання та ознайомлення в магазині готових проектів на сайті компанії. Серед більш ніж 2100 досліджень дуже важко знайти ринок, ще не досліджений нами.
3. Pro-Consulting має у своєму розпорядженні необхідні ресурси для якісного аналізу ринку:
Очевидно, що краще маркетингове дослідження замовити у тих, хто виконував таку роботу тисячі разів і має для цього вичерпні можливості, ніж намагатися робити аналіз ринку самотужки з невідомим рівнем достовірності отриманого результату.
Читати також: Аналіз ринкової частки як частина маркетингового дослідження