Маркетингове дослідження: замовити у консалтинговій компанії
1537

Маркетингове дослідження: замовити у консалтинговій компанії

Маркетингове дослідження, замовити яке можна в консалтинговій компанії Pro-Consulting, дозволяє ініціатору отримати актуальну та достовірну інформацію про цікаву для нього сферу економічної активності. Такі відомості необхідні для ефективного управління підприємством, особливо у форс-мажорних обставинах або при прийнятті важливих для долі бізнесу рішень, наприклад, спрямованих на:

  • розширенні діяльності шляхом освоєння нового спрямування;
  • розробку маркетингової стратегії розвитку в умовах, що змінилися;
  • реалізацію інвестиційного проекту на цільовому ринку;
  • пошуку зовнішнього ринку збуту та партнерів на ньому;
  • створенню каналу імпорту/експорту товарів;
  • визначення та проведення першочергових антикризових заходів.

Чому маркетингове дослідження замовити краще в Pro-Consulting

Будь-яке вивчення ринку теоретично можна робити самостійно, але, вивчивши всі за і проти такого підходу, понад тисячу клієнтів вирішили замовити маркетингове дослідження в компанії Pro-Consulting.

У якості прикладу структури маркетингового дослідження від Pro-Consulting ознайомтеся зі структурою готового аналізу ринку пластикових труб в Україні (2022 рік) – за аналогічною структурою можна дослідити і ваш ринок.

Типове маркетингове дослідження, замовити яке можна прямо зараз

Прийнявши рішення про те, що маркетингове дослідження замовити доцільніше, клієнти насамперед цікавляться, яку інформацію вони можуть отримати за свої гроші.

Типова структура звіту за результатами аналізу ринку включає:

  • загальні відомості про сферу бізнесу:
    • показники виробництва, експорту та імпорту товарів;
    • розрахунок ємності ринку;
    • сегментацію у значних зрізах;
    • фактори впливу та тенденції розвитку;
  • аналіз конкурентного середовища (дізнайтеся більше про аналіз конкурентів);
    • розподіл часток операторів;
    • асортимент продукції конкурентів;
    • форми та методи конкурентної боротьби;
    • ризики для бізнесу клієнта, пов'язані із конкуренцією;
  • огляд споживчої сфери:
    • характерні риси споживчої аудиторії;
    • вимоги, очікування, критерії вибору товару споживачами за результатами опитувань колл-центру Pro-Consulting та фокус-груп;
    • споживання на інтернет-майданчиках;
    • державний та корпоративний сектори споживання;
  • оцінку інвестиційної привабливості ринку:
    • результати SWOT- та PEST-аналізу;
    • факторний аналіз кількох ринків;
    • карта можливостей, ризиків та бар'єрів для реалізації проекту замовника.

Окрім зазначених основних напрямів вивчення ринку, маркетингове дослідження, замовити яке можливо за технічним завданням, може включати й інші інформаційні блоки:

  • особливості державного регулювання галузі;
  • параметри зовнішньоекономічної діяльності;
  • використання різних каналів реалізації продукції;
  • аналіз рекламної сфери ринку;
  • фактори та політики ціноутворення;
  • ринкова позиція замовника та рекомендації щодо її поліпшення.

Повна типова структура дослідження ринку доступна тут.

Для того, щоб маркетингове дослідження замовити прямо зараз, скористайтесь контактними даними компанії Pro-Consulting.

На вибір нас як підрядника з маркетингових досліджень впливають такі фактори:

1. Pro-Consulting безперервно займається ринковими дослідженнями з 2004 року. За час діяльності компанії стала:

  • членом Української Асоціації Маркетингу;
  • консультантом ЄБРР з програм підтримки малого та середнього бізнесу;
  • учасником найавторитетнішої європейської організації дослідників European Society of Marketing Research Professionals (ESOMAR);
  • першим українським лауреатом міжнародної премії імені Габріеля Аль-Салем та звання «Консультант року».

2. Всі виконані маркетингові дослідження, які колись вирішили замовити наші клієнти, доступні для придбання та ознайомлення в магазині готових проектів на сайті компанії. Серед більш ніж 2100 досліджень дуже важко знайти ринок, ще не досліджений нами.

3. Pro-Consulting має у своєму розпорядженні необхідні ресурси для якісного аналізу ринку:

  • підготовлену та досвідчену команду аналітиків та інших фахівців;
  • доступ до широкого спектру джерел інформації;
  • матеріально-технічну базу для використання будь-яких кабінетних та польових методів збору та обробки даних.

Очевидно, що краще маркетингове дослідження замовити у тих, хто виконував таку роботу тисячі разів і має для цього вичерпні можливості, ніж намагатися робити аналіз ринку самотужки з невідомим рівнем достовірності отриманого результату.

Читати також: Аналіз ринкової частки як частина маркетингового дослідження

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами