Маркетинговое исследование заказать можно у нас
1894

Маркетинговое исследование заказать можно у нас

Чим корисне маркетингове дослідження?

Будь-яка діяльність ведеться на підставі наявної інформації про події у середовищі, яке оточує суб'єкт. Погодьтеся, важко домогтися ефективної роботи, виконуючи її з зав'язаними очима, закритими вухами і в товстих рукавичках. Якісне управління підприємством також неможливе без актуальної, достовірної та повної інформації про:

  • поточні економічні умови на ринку і прогнозі їх зміни;
  • діяльність прямих і непрямих конкурентів (прочитайте про аналіз конкурентів);
  • власну ринкову позицію і можливості її поліпшення;
  • моделі поведінки споживачів - прочитайте про дослідження споживачів;
  • результати рекламних кампаній;
  • особливості каналів збуту;
  • перспективи інвестування в обраній ринковій ніші.

Ознайомтеся з типовою структурою дослідження ринку - за нею можна проаналізувати будь-який ринок

Всі ці аспекти ринку прояснює маркетингове дослідження, замовити яке можна в Pro-Consulting.

Ініціатори та цілі маркетингових досліджень

Наше консалтингове агентство зробило вже більше 1890 аналізів ринків для понад тисячі клієнтів, серед яких:

  • філії транснаціональних корпорацій;
  • українські та зарубіжні представники великого, середнього і малого бізнесу;
  • фінансові організації;
  • торгові палати і посольства;
  • адвокатські бюро;
  • приватні особи.

Серед основних цілей, досягненню яких допомагає попереднє вивчення ринку, можна назвати:

  • освоєння додаткових напрямків бізнесу;
  • розробка стратегії поліпшення становища підприємства на ринку;
  • протидія конкурентам;
  • підготовка рекламних кампаній;
  • визначення доцільності вкладання коштів в інвестиційні проекти;
  • пошук ринків і контрагентів для організації каналів експорту/імпорту.

В якості прикладу ознайомтеся зі структурою готового аналізу ринку торфу в Україні і в Європі (2021 рік) - за аналогічною структурою можна проаналізувати і ваш ринок

Хтось скаже, що для отримання інформації про ринок можна не тільки маркетингове дослідження замовити, але і виконати його своїми силами. Безумовно, така альтернатива існує, але якщо власник або керівник фірми зацікавлений в максимальній якості результату, то він приймає рішення маркетингове дослідження замовити в спеціалізованій компанії, тим більше що це вийде ще й дешевше, і швидше, ніж самостійне його проведення.

Чому наші клієнти воліють замовити маркетингове дослідження в Pro-Consulting?

Вибір виконавця аналізу ринку - це перший і найважливіший етап створення інформаційного базису для ведення бізнесу. Якщо промахнутися в цьому питанні, то всі наступні зусилля можуть піти прахом, оскільки діяльність буде здійснюватися на підставі неповної або недостовірної інформації. Виходячи з цього, замовити маркетингове дослідження намагаються в агентстві, що має достатній досвід, кваліфікований персонал, технічну оснащеність і позитивну репутацію на ринку консалтингових послуг.

Прочитайте також про аналіз зовнішньої торгівлі як частину маркетингового дослідження

Компанія Pro-Consulting відповідає всім названим критеріям вибору виконавця, у якого можна замовити маркетингове дослідження зі спокійним серцем, так як:

  • ми є постійним членом Української Асоціації Маркетингу з 2005 року;
  • вже більше десяти років Pro-Consulting має статус консультанта ЄБРР за програмами підтримки малого і середнього бізнесу;
  • працюємо за стандартами міжнародної дослідницької організації European Society of Marketing Research Professionals;
  • першими з українських компаній удостоїлися звання «Консультант року» і премії імені Габріеля Аль-Салем;
  • маємо доступ до відкритих і закритих джерел інформації:
    • державної статистики;
    • звітів міністерств і відомств;
    • публікацій ЗМІ і вузькоспеціалізованих видань;
    • матеріалів бізнес-форумів;
    • презентацій, розсилок ринкових гравців;
    • дослідженнь НКО та інших структур;
    • власних і партнерських масивів даних;
  • маємо методологічні та технічні бази для організації кількісних і якісних польових досліджень, а саме:

Pro-Consulting володіє всіма необхідними компетенціями та можливостями для проведення ринкових досліджень на найвищому рівні.

У разі прийняття рішення замовити маркетингове дослідження саме у нас, скористайтеся телефоном або електронною поштою.

Прочитайте також про аналіз ємності ринку як частину аналізу ринку

Дата розміщення: 05.08.2021
дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами