Ринок ковбасних виробів в Україні: для м'ясоїдів і не тільки
2778

Ринок ковбасних виробів в Україні: для м'ясоїдів і не тільки

Ринок ковбасних виробів в Україні вивчався компанією Pro-Consulting за період 2017-2020 років. Маркетингове дослідження ринку включає його основні показники, положення державного регулювання галузі, аналіз діяльності конкуруючих суб'єктів і розподілу часток між ними, особливості споживання і використання різних каналів збуту, виявлені чинники впливу і тенденції розвитку. Готовий аналіз ринку ковбасних виробів в Україні можна придбати на сайті компанії.

Продукція ринку ковбасних виробів відноситься до традиційних страв української кухні. Ковбаси входять до переліку продуктів споживчого кошика, який є затверджений постановою уряду України від 11 жовтня 2016 року № 780.

Ознайомтеся з типовою структурою дослідження ринку - за нею можна проаналізувати будь-який ринок

Ринок ковбасних виробів в Україні має прекрасні базові умови для зростання. Завдяки розвиненому тваринництву виробники ковбаси не відчувають проблем з сировиною. Навіть в період пандемії реалізація на м'ясо сільськогосподарських тварин скоротилася незначно.

Більш того, в умовах скорочення доходів населення більше купує дешеву ковбасу як бюджетний замінник натурального м'яса. У разі появи хвилі панічних настроїв, пов'язаних з побоюванням подальшого погіршення економічної ситуації, українці схильні до накопичення продовольчих запасів, як це проявилося навесні 2020 року, після першого застосування карантинних обмежень в зв'язку з пандемією COVID-19.

На сайті доступний до покупки готовий аналіз ринку ковбасних виробів в Україні (2021 рік) - ознайомтеся зі структурою проекту

Аналіз ринку ковбасних виробів в Україні дозволив виділити наступні фактори, що мають на нього вплив на постійній основі:

  • сировинний;

На кількість і якість м'яса в нашій країні впливають не тільки поголів'я тварин, які направляються на забій, а й:

  • склад кормів;
  • умови утримання;
  • ветеринарне забезпечення.
  • логістичний;

Для ринку ковбасних виробів в Україні велике значення мають забезпеченість приміщеннями для належного зберігання продукції і вартість вантажоперевезень. Залежно від можливостей логістичної інфраструктури формуються партії ковбас того чи іншого виду.

Прочитайте також більш ранній огляд ринку ковбасних виробів в Україні від Pro-Consulting

  • технологічний;

Устаткування і технології виробництва впливають на якість і собівартість продукції ринку ковбас в Україні.

  • доходи населення;

При підвищенні купівельної спроможності вітчизняні споживачі переходять в більш високий ціновий сегмент ринку ковбасних виробів або ж віддають перевагу м'ясу.

  • податкове навантаження;
  • споживчі тренди.

Також вам знадобиться огляд ринку м'ясних консервів в Україні

Ілюстрацією дії останнього згаданого чинника є поява на ринку ковбасних виробів в Україні продукції для веганів. Такі ковбаси містять замінник м'яса, приготований з рослинної сировини - сої чи пшениці. Появі цього виду ковбасних виробів сприяло поширення в суспільстві ідей здорового харчування, зокрема вегетаріанства. Їх купують і споживачі, які бажають просто урізноманітнити меню або бути в модному тренді. Веганська ніша на ринку ковбасних виробів в Україні може бути цікава новим гравцям, так як великі виробники ковбас неохоче включають в асортимент нетрадиційну продукцію, адже для цього потрібно переналагодження обладнання та пошук постачальників сировини.

Рекомендуємо також прочитати огляд ринку вареної ковбаси, сосисок та сардельок в Україні

Моніторинг ринку ковбасних виробів в Україні свідчить про наявність наступних проблем, що гальмують його кількісний і якісний розвиток:

  • негативну думку частини споживачів про якість вітчизняних ковбас;

У нашому суспільстві досить поширені судження про можливість фальсифікації виробниками складу ковбасних виробів, особливо варених. Нібито подрібнена маса, з якої складаються такі ковбаси, сосиски і сардельки, може містити більш дешеву сировину, ніж вказано на упаковці, або взагалі замінники м'яса. Разом з тим, варені ковбасні вироби все ж знаходять свого споживача завдяки смаковим якостям і доступною ціною.

Можливо вас також зацікавить матеріал про ринок заморожених напівфабрикатів в Україні

  • відсутність гнучкості в веденні бізнесу виробниками.

Багато виробництв на ринку ковбасних виробів в Україні працюють ще з часів Радянського Союзу. За цей час у них сформувалися і жорстко закріпилися традиції взаємодії з постачальниками і споживачами, асортимент продукції, що випускається. Вони не бачать необхідності в проведенні маркетингових досліджень, коригуванні стратегії ведення бізнесу відповідно до змін ринкових умов, і це не дозволяє таким підприємствам ефективно зберігати і покращувати позиції на ринку ковбасних виробів в Україні.

Більш детальну інформацію про поточний стан галузі та тенденції її розвитку читайте в матеріалах маркетингового дослідження ринку ковбасних виробів в Україні, розміщеного в магазині готових проектів компанії Pro-Consulting.

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами