Ринок ковбасних виробів в Україні вивчався компанією Pro-Consulting за період 2017-2020 років. Маркетингове дослідження ринку включає його основні показники, положення державного регулювання галузі, аналіз діяльності конкуруючих суб'єктів і розподілу часток між ними, особливості споживання і використання різних каналів збуту, виявлені чинники впливу і тенденції розвитку. Готовий аналіз ринку ковбасних виробів в Україні можна придбати на сайті компанії.
Продукція ринку ковбасних виробів відноситься до традиційних страв української кухні. Ковбаси входять до переліку продуктів споживчого кошика, який є затверджений постановою уряду України від 11 жовтня 2016 року № 780.
Ознайомтеся з типовою структурою дослідження ринку - за нею можна проаналізувати будь-який ринок
Ринок ковбасних виробів в Україні має прекрасні базові умови для зростання. Завдяки розвиненому тваринництву виробники ковбаси не відчувають проблем з сировиною. Навіть в період пандемії реалізація на м'ясо сільськогосподарських тварин скоротилася незначно.
Більш того, в умовах скорочення доходів населення більше купує дешеву ковбасу як бюджетний замінник натурального м'яса. У разі появи хвилі панічних настроїв, пов'язаних з побоюванням подальшого погіршення економічної ситуації, українці схильні до накопичення продовольчих запасів, як це проявилося навесні 2020 року, після першого застосування карантинних обмежень в зв'язку з пандемією COVID-19.
На сайті доступний до покупки готовий аналіз ринку ковбасних виробів в Україні (2021 рік) - ознайомтеся зі структурою проекту
Аналіз ринку ковбасних виробів в Україні дозволив виділити наступні фактори, що мають на нього вплив на постійній основі:
На кількість і якість м'яса в нашій країні впливають не тільки поголів'я тварин, які направляються на забій, а й:
Для ринку ковбасних виробів в Україні велике значення мають забезпеченість приміщеннями для належного зберігання продукції і вартість вантажоперевезень. Залежно від можливостей логістичної інфраструктури формуються партії ковбас того чи іншого виду.
Прочитайте також більш ранній огляд ринку ковбасних виробів в Україні від Pro-Consulting
Устаткування і технології виробництва впливають на якість і собівартість продукції ринку ковбас в Україні.
При підвищенні купівельної спроможності вітчизняні споживачі переходять в більш високий ціновий сегмент ринку ковбасних виробів або ж віддають перевагу м'ясу.
Також вам знадобиться огляд ринку м'ясних консервів в Україні
Ілюстрацією дії останнього згаданого чинника є поява на ринку ковбасних виробів в Україні продукції для веганів. Такі ковбаси містять замінник м'яса, приготований з рослинної сировини - сої чи пшениці. Появі цього виду ковбасних виробів сприяло поширення в суспільстві ідей здорового харчування, зокрема вегетаріанства. Їх купують і споживачі, які бажають просто урізноманітнити меню або бути в модному тренді. Веганська ніша на ринку ковбасних виробів в Україні може бути цікава новим гравцям, так як великі виробники ковбас неохоче включають в асортимент нетрадиційну продукцію, адже для цього потрібно переналагодження обладнання та пошук постачальників сировини.
Рекомендуємо також прочитати огляд ринку вареної ковбаси, сосисок та сардельок в Україні
Моніторинг ринку ковбасних виробів в Україні свідчить про наявність наступних проблем, що гальмують його кількісний і якісний розвиток:
У нашому суспільстві досить поширені судження про можливість фальсифікації виробниками складу ковбасних виробів, особливо варених. Нібито подрібнена маса, з якої складаються такі ковбаси, сосиски і сардельки, може містити більш дешеву сировину, ніж вказано на упаковці, або взагалі замінники м'яса. Разом з тим, варені ковбасні вироби все ж знаходять свого споживача завдяки смаковим якостям і доступною ціною.
Можливо вас також зацікавить матеріал про ринок заморожених напівфабрикатів в Україні
Багато виробництв на ринку ковбасних виробів в Україні працюють ще з часів Радянського Союзу. За цей час у них сформувалися і жорстко закріпилися традиції взаємодії з постачальниками і споживачами, асортимент продукції, що випускається. Вони не бачать необхідності в проведенні маркетингових досліджень, коригуванні стратегії ведення бізнесу відповідно до змін ринкових умов, і це не дозволяє таким підприємствам ефективно зберігати і покращувати позиції на ринку ковбасних виробів в Україні.
Більш детальну інформацію про поточний стан галузі та тенденції її розвитку читайте в матеріалах маркетингового дослідження ринку ковбасних виробів в Україні, розміщеного в магазині готових проектів компанії Pro-Consulting.