Здатність уникати і долати негативні ефекти від дій конкурентів є однією з найважливіших складових успішності менеджменту підприємства. Тому будь-яке маркетингове дослідження, проведене компанією Pro-Consulting на замовлення клієнтів, включає конкурентний аналіз ринку.
Однак конкурентний аналіз ринку зазвичай не є самодостатньою частиною дослідження. Для того щоб складати і успішно застосовувати будь-які маркетингові стратегії необхідно отримати якомога більш актуальну, достовірну і повну інформацію і про інші аспекти ринкового середовища, такі як:
На сайті розміщено понад 1900 готових аналізів ринків - перейдіть в каталог
Тобто конкурентний аналіз ринку найбільш корисний у поєднанні з іншими розділами комплексного маркетингового дослідження.
Типовий перелік напрямків аналізу ринку від компанії Pro-Consulting
Замовляючи маркетингове дослідження, наші клієнти отримують не тільки конкурентний аналіз ринку, але і всі можливі відомості про сферу бізнесу, в якій працює фірма. Перед початком роботи ми проводимо брифінг замовника, на якому уточнюємо:
Прочитайте також про аналіз імпорту як частину аналізу ринку
Таким чином, кожне маркетингове дослідження, в тому числі і конкурентний аналіз ринку, виконується за окремим технічним завданням клієнта і має для нього ексклюзивний характер. У той же час будь-який аналіз ринку проводиться за відпрацьованими за довгі роки методикам і напрямками, завдяки чому ми отримуємо результат, відповідний кращим міжнародним стандартам якості.
Типовий перелік розділів маркетингового дослідження включає:
1. Загальні характеристики ринкового середовища:
2. Нормативно-правове регулювання:
В якості прикладу ознайомтеся зі структурою готового аналіз ринку оптики в Україні (2021) - за аналогічною структурою можна проаналізувати ваш ринок
3. Конкурентний аналіз ринку:
4. Дослідження сфери споживання:
Дізнайтеся більше про опитування населення як інструмент дослідження цільової аудиторії
5. Визначення ринкової позиції замовника:
6. Дослідження каналів збуту:
Також перегляньте матеріал про аналіз ринкової частки
7. Визначення збутової та інвестиційної привабливості ринків:
Конкурентний аналіз ринку є всього лише одним з елементів всебічного маркетингового аналізу, і саме як його складова він найбільш ефективний.
Замовити конкурентний аналіз ринку в складі комплексного дослідження можна, скориставшись контактними даними Pro-Consulting.
Якщо у вас є ще пара хвилин, прочитайте про аналіз попиту як частину аналізу ринку