Комплексне дослідження ринку: інформації багато не буває
2294

Комплексне дослідження ринку: інформації багато не буває

Комплексне дослідження ринку від Pro-Consulting відображає всі аспекти економічних умов, в яких працює підприємство замовника. Цей вид дослідження є найбільш цінним, що застосовується для управління бізнесом, оскільки на ринок діють постійні і тимчасові чинники, такі як:

  • макроекономічні умови в країні;
  • міжнародна ситуація в регіоні і світі в цілому;
  • кон'юнктура попиту і пропозиції на товари і ресурси для їх виготовлення;
  • споживчі тренди і переваги;
  • діяльність конкуруючих ринкових гравців;
  • зовнішня і внутрішня інвестиційна активність;
  • форс-мажорні обставини: стихійні лиха, вірусні пандемії, техногенні аварії та інші, завдяки чому складові ринкового середовища перебувають у стані перманентної зміни.

Ознайомтеся з типовою структурою дослідження ринку

Комплексне дослідження ринку допомагає менеджменту економічних суб'єктів бути в курсі поточного стану справ на ринку, що особливо необхідно при підготовці важливих рішень, наприклад:

  • виведення на ринок нових брендів;
  • розширення сфери діяльності компанії;
  • реалізації інвестиційних проектів;
  • пошуку ринків для організації каналів експорту або імпорту;
  • розробки комплексу заходів щодо мінімізації ризиків роботи на ринку.

В якості прикладу ознайомтеся зі структурою готового аналізу ринку газобетону в Україні (2021 рік) - за аналогічною структурою можна проаналізувати і ваш ринок

Зміст комплексного дослідження ринку

Технічне завдання на комплексне дослідження ринку складати найлегше, тому що воно охоплює всі розділи типової структури маркетингового аналізу, а саме:

1. Паспорт ринку, що включає загальні параметри і характеристики ринкового середовища
2. Нормативно-правове регулювання галузі або сфери бізнесу
3. Показники випуску, імпорту, експорту, внутрішніх продажів товару або групи товарів, що розглядаються
4. Аналіз конкурентного середовища та діяльності конкретних конкуруючих суб'єктів
5. Використання каналів збуту при реалізації продукції оптом і в роздріб, участь в корпоративних і державних тендерах.
6. Принципи організації і параметри зовнішньоторговельної діяльності на цільовому ринку

Прочитайте про аналіз зовнішньої торгівлі як частину дослідження ринку

7. Цінові політики ринкових суб'єктів в ланцюжку від виробника до кінцевого споживача
8. Характеристики цільової споживчої аудиторії, притаманні їй моделі поведінки, очікування і тренди
9. Вибір і використання маркетингових інструментів просування продукції на ринку
10. Ступінь інвестиційної привабливості даної ринкової ніші, ризики та можливості для нових гравців
11. Висновки, прогнози та рекомендації щодо шляхів досягнення цілей ініціатора комплексного дослідження ринку

Рекомендуємо дізнатися більше про аналіз конкурентів як складову аналізу ринку

Замовивши комплексне дослідження ринку, клієнт розраховує отримати найбільш повну, актуальну і достовірну інформацію про ринкові умови, на підставі якої він зможе здійснювати обґрунтовані дії. Звідси підвищені вимоги до якості аналізу ринку, яка залежить від кваліфікації і досвіду виконавців, а також їх можливостей по збору необхідних вхідних даних.

Можливості Pro-Consulting для проведення комплексного дослідження ринку

Портфоліо Pro-Consulting містить вже понад 1900 готових маркетингових досліджень, з кожним з яких можна ознайомитися і придбати в онлайн-магазині компанії. За період з моменту виходу на ринок консалтингових послуг в 2005 році клієнтами нашого агентства стали більше тисячі замовників. Комплексне дослідження ринку від Pro-Consulting замовляють:

  • міжнародні корпорації;
  • великі українські та зарубіжні компанії;
  • представники середнього і малого бізнесу;
  • приватні особи;
  • банки та інвестиційні фонди;
  • юридичні фірми;
  • торгово-промислові палати;
  • дипломатичні представництва.

Також ознайомтеся з анотацією і структурою готового аналізу ринку горіхів в Україні (2021 рік) - за аналогічною структурою можна досліджувати будь-який ринок України і світу

Комплексне дослідження ринку виконується аналітиками Pro-Consulting відповідно до стандартів ESOMAR з використанням кабінетних і польових методів збору і обробки даних.

Джерелами інформації для комплексного дослідження ринку є:

  • офіційна статистика;
  • звіти міністерств і відомств;
  • бази зовнішньоекономічної діяльності;
  • публікації преси та вузькоспеціалізованих видань;
  • виступи, презентації, звіти, розсилки учасників ринку;
  • матеріали досліджень сторонніх організацій;
  • власні та партнерські інформаційні масиви;
  • телефонні опитування колл-центру, що входить в структуру Pro-Consulting;
  • результати проведення фокус-груп, глибинних інтерв'ю, бесід з експертами в обладнаній студії.

Замовити комплексне дослідження ринку можна прямо зараз, скориставшись нашими контактними даними.

Також дізнайтеся більше про аналіз імпорту як частину дослідження ринку

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами