Кабінетні дослідження ринку: оптимальні витрати часу і грошей
2167

Кабінетні дослідження ринку: оптимальні витрати часу і грошей

При проведенні маркетингових досліджень, які замовляють клієнти, Pro-Consulting використовує весь наявний арсенал методів та інструментів збору і обробки інформації. Найбільш оперативно зібрати відомості про ринок, що цікавить замовника, дозволяють кабінетні дослідження ринку.

Кабінетні дослідження складаються з пошуку, збору, систематизації та аналізу вторинної інформації про дану сферу бізнесу. Ознайомтеся зі структурами готових досліджень ринків.

Можливості методу

Кабінетні дослідження ринку дозволяють:

  • провести загальний аналіз ситуації на ринку;
  • сегментувати ринок за ознаками, які цікавлять замовника;
  • обчислити такі параметри ринку, як ємність, обсяги виробництва, імпорту, експорту та інші;
  • оцінити конкурентне середовище і простежити діяльність прямих і непрямих конкурентів;
  • проаналізувати ефективність існуючих каналів збуту і способів просування продукції в них;
  • побудувати моделі поведінки споживачів;
  • досліджувати цінові політики операторів ринку;
  • виявити найбільш істотні фактори впливу і тенденції розвитку ринку;
  • визначити ступінь інвестиційної привабливості ринку;
  • позначити питання для більш детального вивчення за допомогою кількісних і якісних методів.

Кабінетні дослідження: переваги

Головними перевагами такого роду досліджень є:

  • можливість отримати інформацію про ринок, яка є недоступною для прямого вивчення;

Наприклад, кабінетні дослідження успішно застосовуються для аналізу не тільки внутрішніх, але і ринків зарубіжних країн.

  • стислі терміни отримання аналітики;

Якщо для клієнта критично важлива оперативність прийняття рішень, і немає часу для використання польових методів, кабінетні дослідження залишаються єдиною можливістю отримати необхідні відомості про ринок.

  • можливість прогнозування зміни ринкових умов за виявленими непрямими ознаками і оцінками аналітиків.

Кабінетні дослідження: джерела інформації

Аналітики Pro-Consulting мають доступ до широкого спектру джерел інформації, що дозволяють якісно проводити кабінетні дослідження ринків України та інших країн.

Ознайомтеся з типовою структурою дослідження ринку - за нею можна проаналізувати будь-який ринок

Кабінетні дослідження базуються на даних:

  • державних статистичних служб;
  • звітів галузевих міністерств та інших урядових структур;
  • баз зовнішньоекономічної діяльності;
  • публікацій ЗМІ і вузькоспеціалізованих видань;
  • презентацій операторів ринку на економічних форумах та інших бізнес-заходах;
  • досліджень сторонніх комерційних і некомерційних організацій;
  • аналізу запитів в пошукових системах і контенту сайтів конкурентів;
  • власних інформаційних масивів Pro-Consulting і наших партнерів в Україні та за кордоном.

Також прочитайте про телефонні опитування як польовий метод вивчення ринку

При здійсненні аналізу ринкової позиції замовника, кабінетні дослідження також можуть проводиться на підставі внутрішніх даних компанії-ініціатора проекту, таких як:

  • характеристики товарної пропозиції;
  • звіти про продажі;
  • клієнтські бази;
  • статистична інформація;
  • результати досліджень за попередні періоди.

Кабінетні дослідження в умовах кризи

Pro-Consulting розроблений пакет послуг, призначений для інформаційно-аналітичного забезпечення бізнесу в умовах кризи. При його реалізації використовуються тільки кабінетні дослідження.

В антикризовий пакет входять:

  • експрес-аналіз ринку, що виконується протягом не більше п'яти робочих днів;
  • поглиблений аналіз ринку - до 14 робочих днів.

Відмінності антикризових послуг від звичайних полягають у тому, що кабінетні дослідження дозволяють здійснити їх в гранично стислі терміни за рахунок:

  • обмеження досліджуваного періоду тільки з моменту початку дії кризових чинників;
  • прогнозів зміни ринкових умов тільки на час кризи і короткострокову перспективу після його закінчення.

Кабінетні дослідження від Pro-Consulting проводяться і оформляються відповідно до стандартів ESOMAR, що дозволяє максимально широко використовувати їх результати.

Замовити аналіз ринку із застосуванням кабінетних досліджень можна за контактними даними.

Також вам знадобиться дізнатися більше про аналіз частки ринку компанії

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами