При проведенні маркетингових досліджень, які замовляють клієнти, Pro-Consulting використовує весь наявний арсенал методів та інструментів збору і обробки інформації. Найбільш оперативно зібрати відомості про ринок, що цікавить замовника, дозволяють кабінетні дослідження ринку.
Кабінетні дослідження складаються з пошуку, збору, систематизації та аналізу вторинної інформації про дану сферу бізнесу. Ознайомтеся зі структурами готових досліджень ринків.
Можливості методу
Кабінетні дослідження ринку дозволяють:
Кабінетні дослідження: переваги
Головними перевагами такого роду досліджень є:
Наприклад, кабінетні дослідження успішно застосовуються для аналізу не тільки внутрішніх, але і ринків зарубіжних країн.
Якщо для клієнта критично важлива оперативність прийняття рішень, і немає часу для використання польових методів, кабінетні дослідження залишаються єдиною можливістю отримати необхідні відомості про ринок.
Кабінетні дослідження: джерела інформації
Аналітики Pro-Consulting мають доступ до широкого спектру джерел інформації, що дозволяють якісно проводити кабінетні дослідження ринків України та інших країн.
Ознайомтеся з типовою структурою дослідження ринку - за нею можна проаналізувати будь-який ринок
Кабінетні дослідження базуються на даних:
Також прочитайте про телефонні опитування як польовий метод вивчення ринку
При здійсненні аналізу ринкової позиції замовника, кабінетні дослідження також можуть проводиться на підставі внутрішніх даних компанії-ініціатора проекту, таких як:
Кабінетні дослідження в умовах кризи
Pro-Consulting розроблений пакет послуг, призначений для інформаційно-аналітичного забезпечення бізнесу в умовах кризи. При його реалізації використовуються тільки кабінетні дослідження.
В антикризовий пакет входять:
Відмінності антикризових послуг від звичайних полягають у тому, що кабінетні дослідження дозволяють здійснити їх в гранично стислі терміни за рахунок:
Кабінетні дослідження від Pro-Consulting проводяться і оформляються відповідно до стандартів ESOMAR, що дозволяє максимально широко використовувати їх результати.
Замовити аналіз ринку із застосуванням кабінетних досліджень можна за контактними даними.
Також вам знадобиться дізнатися більше про аналіз частки ринку компанії