Дослідження ринку за індивідуальним замовленням
249

Дослідження ринку за індивідуальним замовленням

Дослідження ринку може знадобитися суб'єктам бізнесу для підвищення ефективності поточного управління підприємством, а також для обґрунтування і підготовки до реалізації різних проєктів, таких як:

  • створення на ринку нового гравця;
  • випуск оновленого продукту;
  • розробка або коригування складу бренду;
  • вихід на зовнішні експортні або імпортні ринки;
  • визначення маркетингової стратегії компанії;
  • протидія конкурентам для поліпшення власної ринкової позиції;
  • проведення великої рекламної кампанії;
  • застосування антикризових заходів, адаптація до форс-мажорних обставин.

Далі ми розглянемо деякі з блоків ринкового звіту, але вже зараз рекомендуємо вам зберегти посилання на типову структуру дослідження ринку для підготовки технічного завдання в майбутньому.

Що доленосніше для бізнесу рішення, під яке створюється інформаційна база, то повнішим і якіснішим має бути дослідження ринку. Для забезпечення необхідного рівня якості підприємці замовляють дослідження ринку у спеціалізованих агентств маркетингових досліджень, які користуються довірою в бізнес-спільноті.

Однією з таких агенцій є компанія Pro-Consulting, що стала членом міжнародної організації дослідників ринків ESOMAR та Української асоціації маркетингу. У нашому портфоліо - понад 2500 готових ринкових звітів. Скористайтеся пошуком за ключовим словом у каталозі готових проєктів і знайдіть уже готовий звіт за своїм ринком.

Комплексне дослідження ринку у виконанні Pro-Consulting дає змогу отримати відомості про всі основні аспекти ситуації в цільовій сфері бізнесу, такі як:

  1. Загальний стан ринку:
    • опис функціонування ринку та поточних особливостей;
    • основні чинники впливу на ринкову ситуацію;
    • ємність ринку за показниками виробництва, імпорту та експорту цільової продукції;
    • сегментація ринку за видами товарів, виробниками, географічними та іншими ознаками;
    • тенденції розвитку напряму економічної активності;
    • у якості прикладу реальної структури ринкового звіту ознайомтеся, наприклад, з описом готового аналізу ринку закладів громадського харчування в Україні або аналізу ринку косметологічних послуг в Одесі.
  2. Нормативні правила роботи на ринку, визначені державою:
    • положення профільних законів і підзаконних актів;
    • варіанти функціонування та формалізації бізнесу;
    • податкове навантаження в різних форматах роботи підприємства;
    • запроваджені санкції та рестрикції зовнішньоекономічної діяльності;
    • порядок проведення державних закупівель та участі в тендерах;
    • законопроєкти та інші озвучені плани реформування системи державного регулювання ринку;
    • якщо ви не впевнені в тому, яка аналітика необхідна саме вашому бізнесу для досягнення конкретних цілей і завдань, зв'яжіться з нашим консультантом - він поставить правильні запитання і допоможе скласти технічне завдання - контакти.
  3. Конкурентне дослідження ринку:
    • перелік, рейтинг і характеристики суб'єктів, що конкурують;
    • асортимент і властивості товарів і брендів, що конкурують;
    • переваги та недоліки торгових пропозицій конкурентів;
    • розподіл ринкових часток між операторами в значущих зрізах, визначення позиції замовника дослідження ринку;
    • стратегії конкурентної боротьби, що застосовуються основними конкурентами клієнта, результативність їх реалізації;
    • ризики і бар'єри для досягнення заявлених замовником цілей, що викликаються діяльністю конкурентів.
  4. Дослідження споживчої сфери ринку, зокрема із застосуванням кількісних і якісних польових методів:
    • профіль цільової аудиторії;
    • поширені споживчі тренди, вимоги до властивостей товарів ринку;
    • ступінь задоволеності споживачів наявними на ринку торговими пропозиціями;
    • рівень лояльності покупців до певних брендів, причини її виникнення та умови збереження;
    • моделі поведінки споживачів на торговельних майданчиках різних форматів;
    • споживання цільових товарів на пов'язаних ринках і бюджетним сектором;
    • також більш повне уявлення про зміст маркетингового дослідження вам дасть ознайомлення, наприклад, зі структурами аналізу ринку біонічних протезів в Україні або аналізу ринку промислового швейного обладнання в Польщі.
  5. Інвестиційне дослідження ринку:
    • факторне порівняння вигідності ринків і ринкових ніш;
    • SWOT-аналіз;
    • PEST-аналіз;
    • карта ризиків і бар'єрів для реалізації інвестиційних проєктів;
    • рекомендації ініціатору дослідження ринку щодо організації та розвитку бізнесу.

Дослідження ринку проводиться і оформляється компанією Pro-Consulting відповідно до загальноприйнятих стандартів ESOMAR. Готовий звіт може бути презентований і буде зрозумілий у будь-якій країні світу.

Будь-яке наше дослідження ринку має ексклюзивний характер, оскільки робиться за індивідуальним технічним завданням, спрямованим на задоволення специфічних інформаційних потреб ініціатора.

Замовити дослідження ринку можна за опублікованими на нашому сайті телефоном та електронною поштою. У магазині готових проектів доступні для придбання готові дослідження ринку. Оплату за послуги та готові дослідження ринків компанії Pro-Consulting можна придбати в розстрочку.

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами