Бути ближче до народу: бізнес-план по створенню кафе-кондитерської
6472

Бути ближче до народу: бізнес-план по створенню кафе-кондитерської

Для того, щоб вижити в умовах поточного непростого економічного стану України, бізнесу необхідно мати певний запас гнучкості. Зміни нещадно ламають усталені, що ще вчора добре працювали, схеми. Дане твердження справедливе і для ресторанного бізнесу. Про його істинність свядчить статистика, згідно з якою в період 2013-2015 років в Києві закрилося більше ресторанів, ніж відкрилося нових. Разом з тим, на діаграмі можна помітити, як ринок ресторанного бізнесу в ці роки пристосовувався до нових умов. Поступово кількість закритих закладів зменшувалася, а нових - збільшувалася.

Можливо, вас зацікавить матеріал про бізнес-план створення кафе здорового швидкого харчування в Києві

Малюнок 1. Кількість ресторанів, відкритих і закритих в 2012-2016 рр., Од.
 

Джерело: Rest Consulting

Також пропонуємо ознайомитися з матеріалом про бізнес-план відкриття міні-пекарні

Ситуація на ринку в даний час така, що для того щоб почати бізнес в даній сфері треба або купувати франшизу відомого бренду і діяти під його опікою, або мати вивірений план і чітко знати який заклад в кінцевому результаті повинен вийти: місце розташування, на кого спрямований, з якими інтер'єром, меню і цінами.

Зараз прийшов час невеликих кав'ярень і кондитерських. Маючи середній чек в 80-150 грн., вони приносять стабільний прибуток. Затишні приміщення таких закладів дозволяють здійснювати швидке обслуговування відвідувачів, які прийшли провести свою півгодинну перерву за чашкою чаю або кави зі смачною випічкою. Дуже ефективною буде мати мережу подібних маленьких закладів.

Раз ви цікавитеся цією темою, почитайте про бізнес-план відкриття своїй піцерії

Ще зовсім недавно на ринку були затребувані споживачами в основному два типи закладів: елітні і дешеві. У невеликих містах практично не були представлені ресторани середнього сегмента. Сьогодні ситуація вже змінилася, фокус ринку змістився на заклади середнього класу з доступними цінами. Стають популярними ресторани з авторською кухнею, м'ясні та веганські ресторани, а також заклади з певним головним продуктом або напоєм. Набирають популярність ресторани з відкритими кухнями.

У нас на сайті доступний до покупки готовий бізнес-план відкриття кав'ярні

Ще одна тенденція 2016-2017 років - кондитерські та пекарні. Основна причина їх популярності в тому, що споживачам приїлися традиційні сорти хліба і випічки, і їм хочеться спробувати чогось особливого. Компанії, як правило, відкривають один цех по виробництву хлібобулочних і кондитерських виробів, а реалізацію здійснюють вже через мережу невеликих закладів.

Вам знадобиться стаття про ринок хлібобулочних виробів в Україні

Статистика за обсягами виробництва хліба та хлібобулочних виробів за 2011-2016 років показує їх постійне зниження в цьому період з 1,7 до 1,12 млн тонн. Але, за оцінками фахівців, реальна ємність цього ринку досягає 3,7 млн ​​тонн, а некоректність офіційних даних пояснюється неврахуванням продукції тіньового сегмента в особі фізосіб-підприємців.

Малюнок 4. Виробництво хліба та хлібобулочних виробів; виробництво борошняних кондитерських виробів, тортів і тістечок нетривалого зберігання, тис. тонн

 

Джерело: Укрстат

Почитайте статтю про бізнес-план відкриття ресторану

З огляду на вимоги сучасності, ми склали бізнес-план по створенню кафе-кондитерської на 28 посадочних місць з власною випічкою кондитерських виробів.
Незважаючи на наявність в Києві достатньої кількості кондитерських, дана ніша ще слабо заповнена і дуже перспективна. Найбільшою конкурентною перевагою кафе-кондитерських перед великими кондитерськими і хлібобулочними заводами є можливість виготовлення виробів ексклюзивного смаку і рецептури обмеженими партіями, за що споживачі готові платити набагато більшу ціну, ніж за стандартну продукцію.

Впевнені, вам стане в нагоді аналітика з огляду ринку кондитерських виробів України

Переваги малих кондитерських:
• вільний вибір формату кондитерської, можливість розробки власних рецептур;
• невеликий трудовий колектив і виробництво означає більшу залученість керівництва в поточні проблеми і ефективність менеджменту;
• легше організувати дієвий контроль виробництва і збуту, що означає зменшення втрат;
• висока оборотність коштів при виробництві кондитерських виробів сприяє економічній гнучкості і мобільності підприємства;
• високий потенціал для розширення виробництва;
• велика конкурентоспроможність з продукцією великих підприємств;
• орієнтація на задоволення поточних смаків споживачів з можливістю оперативного оновлення асортименту.

Загальна вартість реалізації проекту складає 1,5 млн грн. Найбільшу питому вагу (34%) в структурі капіталовкладень займає закупівля необхідного обладнання.

Якщо ви плануєте інвестувати кошти в бізнес, рекомендуємо дізнатися, що таке бізнес-план і навіщо він потрібен

Однією з найважливіших складових успішності нового закладу, в тому числі і кондитерської, є територіальне розміщення. Розміщувати кафе-кондитерську раціональніше всього в центральних районах міста, в жвавих місцях з хорошим пішохідним і автомобільним трафіком, що забезпечить закладу необхідний потік клієнтів. В цьому плані хорошим варіантом буде відкриття закладу в популярному торгово-розважальному центрі.

Площа, необхідна під відкриття кафе-кондитерської, визначається згідно з нормами мінімальної площі на одну людину в кафе-автоматах, закладах швидкого обслуговування і безалкогольних барах, встановлених на рівні 1,4 кв.м/посадочне місце. З урахуванням того, що планована кафе-кондитерська буде розрахована на 28 посадочних місць, мінімальний розмір залу повинен становити 39,2 кв.м.


Рентабельність продажів майбутньої кафе-кондитерської становить 12%. Це означає, що кожна вкладена гривня буде приносити підприємству 0,12 грн чистого прибутку.
Проектний період - 4 роки.

У нас на сайті доступний до покупки готовий бізнес-план кафе швидкого здорового харчування

Ставка дисконтування проекту дорівнює 18%, при ній досягаються такі показники інвестиційної привабливості:
• Чиста поточна вартість проекту - 780 тис. грн.
• Внутрішня ставка прибутковості - 40,4%, що більше ставки дисконтування і обґрунтовує прибутковість реалізації проекту для власника.
• Дисконтований період окупності - 30,8 місяців.

Якщо ви зібралися відкривати свій заклад в сфері громадського харчування, почитайте огляд ринку харчування поза домом

Дата розміщення: 01.09.2017
дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами