Ринок харчування поза домом є істотним елементом інфраструктури сучасних українських міст. Крім самих учасників ринку громадського харчування, маркетингове дослідження в цій сфері буде цікаво і широкої громадськості, так як ринок харчування поза домом є своєрідним індикатором економічного благополуччя населення та проходження світовим тенденціям розвитку урбаністичної культури.
Готовий аналіз ринку харчування поза домом в Україні за 2019 рік
Як пише найбільший український діловий портал InVenture, посилаючись на дані аналізу ринку харчування поза домом в Україні, проведеного компанією Pro-Consulting, даний ринок в нашій країні все ще залишається досить ненасиченим. У самому розвиненому в цьому плані мегаполісі - Києві - на одне посадочне місце в закладі громадського харчування припадає 30 осіб, тоді як аналогічний середньоєвропейський показник становить 8 жителів. Причинами такого відставання є значно менші доходи українців, а також консерватизм людей, особливо старшого покоління, щодо домашнього харчування.
Разом з тим, Pro-Consulting відзначає, що в останні роки, з ростом наявних доходів співвітчизників, ринок харчування поза домом отримав відчутних імпульсів для розвитку.
Замовити дослідження ринку
У структурі ринку громадського харчування більше половини займають кафе, бари і ресторани. Ємність цього сегмента ринку в 2017 році збільшилася найбільше - на 46,9%, а кількість закладів перевищило показник докризового 2013 року.
На другому місці за темпами зростання в розглянутий період було харчування в готелях - плюс 27,1%. В цьому немає нічого дивного, враховуючи динаміку як внутрішнього, так і міжнародного туризму в нашій країні.
Обсяг сектора харчування на автозаправних станціях збільшився в 2017 році всього на 8,3%. Однак, за прогнозами аналітиків Pro-Consulting, в наступні періоди варто очікувати більш високих темпів розвитку, так як більшість провідних операторів АЗС значно активізували роботу в напрямку організації надання клієнтам супутніх послуг. За зразок беруться автозаправні комплекси США, де такі послуги дають близько половини загального доходу. В Україні ж їх частка поки знаходиться на рівні 5-10%.
Дивитися готовий бізнес-план піцерії
Найменшу динаміку розвитку на ринку харчування поза домом в Україні демонструє сегмент кейтерингу. Тут працюють компанії, які організовують харчування для корпоративних клієнтів, в тому числі і подієвий, а також забезпечують їжею школи. Істотний вплив на цей ринок уже надає посилення контролю за якістю їжі в навчальних закладах, введене з 20 вересня 2019 року.
На нашому сайті можна купити готовий аналіз ринку громадського харчування Києва за 2019 рік
За результатами готового аналізу ринку харчування поза домом в Україні можна зробити висновок про те, що цей ринок досить динамічно розвивається, але повного насичення досягне ще нескоро. Темпи його розвитку будуть залежати від динаміки зростання доходів населення нашої країни, а молоде покоління співвітчизників вже готове віддавати перевагу харчуванню поза домом, вважаючи за краще витратити трохи більше грошей, але зберегти час і сили для їх заробляння.
Компанія Pro-Consulting підготувала для Вас короткий перелік готових проектів на дану тему. Ознайомитися з проектами можна за посиланнями: