Бізнес-план міні-пекарні: орієнтуємося на молодих чоловіків і бальзаківських жінок
3509

Бізнес-план міні-пекарні: орієнтуємося на молодих чоловіків і бальзаківських жінок

Компанією Pro Capital Investment складений бізнес-план міні-пекарні повного циклу для Київської області. Проект підготовлений виходячи з результатів аналізу ринку хлібобулочних виробів в Україні, які підтверджують високу інвестиційну привабливість даного напрямку бізнесу. Готовий бізнес-план міні-пекарні можна придбати на сайті компанії.

Маркетингові дослідження ринку хлібобулочних виробів в Україні показують, що споживання самих популярних сортів хліба в нашій країні зменшується. Цьому сприяє як скорочення чисельності населення, так і переорієнтація споживачів на інші, менш традиційні, види випічки. Свою лепту в зміну вподобань українців вносить поширення ідей здорового харчування, яка передбачає споживання дієтичних сортів хліба. Так, хліб з висівками хоча б іноді купують 20,5% співвітчизників, питома вага споживачів зернового, бездріжевого і гречаного хліба становить 12,1%, а регулярно купляють ці види хліба 3,1% і 1,1% покупців відповідно.

Дивитися готові бізнес-плани в галузі харчової промисловості - тут

За даними брендингового агентства «Koloro», найбільше хліба різних видів їдять жінки 35-49 років і чоловіки 13-25 років. Саме на їх смаки слід орієнтуватися виробникам.

Замовити бізнес-план по стандартам UNIDO

У сформованих ринкових умовах найбільшу конкурентну перевагу мають підприємства, що можуть швидко і гнучко змінювати асортимент продукції, що випускається, підлаштовуючись під мінливі інтереси споживачів. Створення хлібобулочного бізнесу з такою можливістю передбачено бізнес-планом міні-пекарні від Pro Capital Investment.

Згідно з проектом, недалеко від столиці буде організована невелика пекарня повного циклу, яка зможе виробляти традиційні і дієтичні види хліба, а також випічку до чаю. Загальна продуктивність підприємства складе 500 кг продукції на добу.

Для розміщення пекарні потрібно приміщення площею 75 м2, а на закупівлю обладнання піде 63% від загальної суми необхідних капіталовкладень.

Бізнес-план підприємства: поняття, структура, приклади - читати

Згідно з розрахунками, наведеними в рамках бізнес-плану міні-пекарні, дисконтний період окупності вкладених коштів складе півтора року (17,1 місяця).

 

Компанія Pro-Consulting підготувала для Вас короткий перелік готових проектів на дану тему. Ознайомитися з проектами можна за посиланнями:

Дата розміщення: 31.03.2020
дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами