Діяльність конкурентів - один із головних чинників, які впливають на ситуацію на ринку товарів та послуг. Закономірно, що конкурентний аналіз входить до складу практично кожного маркетингового дослідження, що виконується компанією Pro-Consulting на замовлення суб'єктів ринків та інших клієнтів, що цікавляться економічною обстановкою.
Конкурентний аналіз показує, як інші гравці реагують на основні фактори впливу, такі як:
Поєднання зазначених вище впливів ринку змушує його учасників розробляти маркетингові стратегії і робити практичні кроки задля збереження та збільшення прибутковості підприємств. Конкурентний аналіз розкриває зміст такої активності на користь замовника дослідження.
Більше 2000 кейсів з аналізу ринків є в каталозі готових проектів.
Дані конкурентного аналізу
Конкурентний аналіз можна зробити як у складі комплексного дослідження ринку, так і у вигляді окремого маркетингового дослідження. У будь-якому випадку конкурентний аналіз містить:
1. Загальні відомості про ринок та конкурентів:
2. Конкурентний аналіз продукції:
3. Ціновий конкурентний аналіз:
У якості прикладу ознайомтеся з анотацією та структурою готового аналізу конкурентів на ринку обладнання для хлібопекарської та кондитерської галузей в Україні (2021 рік).
4. Конкурентний аналіз ринкових комунікацій:
5. Стратегічний конкурентний аналіз:
Можливості Pro-Consulting для проведення конкурентного аналізу
Компанія Pro-Consulting здійснює конкурентний аналіз протягом всього періоду своєї діяльності на ринку консалтингових послуг. Починаючи з 2004 року, наші аналітики провели понад 2130 маркетингових досліджень. У ході більшості з них в обов'язковому порядку здійснювався конкурентний аналіз.
Якісний конкурентний аналіз базується на різноманітних джерелах інформації. Зокрема фахівці компанії використовують:
У разі потреби конкурентний аналіз доповнюється польовими дослідженнями на матеріально-технічній базі Pro-Consulting, що включає:
Як замовити конкурентний аналіз
Замовити конкурентний аналіз у складі комплексного маркетингового дослідження чи окремо дуже легко. Для цього достатньо зв'язатися з компанією Pro-Consulting за телефоном чи електронною поштою.
Після отримання вашого повідомлення про бажання отримати конкурентний аналіз, ми організуємо брифінг, на якому виробимо спільне розуміння цілей та завдань дослідження, погодимо використання сил та засобів, терміни та вартість.
Замовляйте конкурентний аналіз раніше, ніж це зроблять конкуренти.
Перед замовленням аналітики ринку перегляньте типову структуру комплексного аналітичного дослідження ринку.