Конкурентний аналіз як складова аналізу ринку
1864

Конкурентний аналіз як складова аналізу ринку

Діяльність конкурентів - один із головних чинників, які впливають на ситуацію на ринку товарів та послуг. Закономірно, що конкурентний аналіз входить до складу практично кожного маркетингового дослідження, що виконується компанією Pro-Consulting на замовлення суб'єктів ринків та інших клієнтів, що цікавляться економічною обстановкою.

Конкурентний аналіз показує, як інші гравці реагують на основні фактори впливу, такі як:

  • економічна та політична ситуація в Україні чи іншій країні;
  • кон'юнктура світового ринку та міжнародні відносини;
  • державне регулювання галузі та реформи в цій галузі;
  • поява нових технологій та ідей;
  • стан споживчої аудиторії та тенденції споживання, що переважають;
  • форс-мажорні обставини та ін.

Поєднання зазначених вище впливів ринку змушує його учасників розробляти маркетингові стратегії і робити практичні кроки задля збереження та збільшення прибутковості підприємств. Конкурентний аналіз розкриває зміст такої активності на користь замовника дослідження.

Більше 2000 кейсів з аналізу ринків є в каталозі готових проектів.

Дані конкурентного аналізу

Конкурентний аналіз можна зробити як у складі комплексного дослідження ринку, так і у вигляді окремого маркетингового дослідження. У будь-якому випадку конкурентний аналіз містить:

1. Загальні відомості про ринок та конкурентів:

  • ємність ринку та її динаміка;
  • сегментація ринку;
  • список та характеристики компаній, що конкурують.

2. Конкурентний аналіз продукції:

  • асортимент товарів прямих та непрямих конкурентів;
  • сильні та слабкі сторони представленої на ринку продукції, яка є конкурентною;
  • дії та плани конкурентів щодо коригування пропозиції.

3. Ціновий конкурентний аналіз:

  • собівартість продукції;
  • діапазони оптових та роздрібних цін;
  • умови збереження рентабельності діяльності конкурентів;
  • можливості для маневрів цінами та цінові політики конкурентів.

У якості прикладу ознайомтеся з анотацією та структурою готового аналізу конкурентів на ринку обладнання для хлібопекарської та кондитерської галузей в Україні (2021 рік).

4. Конкурентний аналіз ринкових комунікацій:

  • взаємодія конкурентів із постачальниками ресурсів;
  • принципи відносин із посередниками та роздрібними продавцями;
  • комунікації зі споживачами, способи отримання та збереження їх лояльності (дізнайтеся про NPS-опитування як спосіб оцінки лояльності клієнтів);
  • кадрові політики конкурентів

5. Стратегічний конкурентний аналіз:

  • корпоративні цінності, що декларуються та підтримуються;;
  • наповнення брендів;
  • спрямованість та зміст маркетингових стратегій;
  • форми та методи боротьби з конкурентами.

Можливості Pro-Consulting для проведення конкурентного аналізу

Компанія Pro-Consulting здійснює конкурентний аналіз протягом всього періоду своєї діяльності на ринку консалтингових послуг. Починаючи з 2004 року, наші аналітики провели понад 2130 маркетингових досліджень. У ході більшості з них в обов'язковому порядку здійснювався конкурентний аналіз.

Якісний конкурентний аналіз базується на різноманітних джерелах інформації. Зокрема фахівці компанії використовують:

  • презентації, розсилки, повідомлення та інші відкриті дані операторів ринку;
  • дослідження незалежних організацій;
  • публікацій спеціалізованих видань, сайтів та засобів масової інформації;
  • матеріали бізнес-форумів;
  • відомості, накопичені в інформаційних масивах компанії та партнерів.

У разі потреби конкурентний аналіз доповнюється польовими дослідженнями на матеріально-технічній базі Pro-Consulting, що включає:

  • власний колл-центр компанії, обладнаний CATI, за допомогою якого можна проводити телефонні опитування споживачів будь-якої складності та використовувати метод «таємний дзвінок»;
  • апаратно-програмний комплекс для моніторингу та обробки контенту в Інтернеті;
  • спеціально обладнану студію для фокус-груп та інтерв'ю.

Як замовити конкурентний аналіз

Замовити конкурентний аналіз у складі комплексного маркетингового дослідження чи окремо дуже легко. Для цього достатньо зв'язатися з компанією Pro-Consulting за телефоном чи електронною поштою.

Після отримання вашого повідомлення про бажання отримати конкурентний аналіз, ми організуємо брифінг, на якому виробимо спільне розуміння цілей та завдань дослідження, погодимо використання сил та засобів, терміни та вартість.

Замовляйте конкурентний аналіз раніше, ніж це зроблять конкуренти.

Перед замовленням аналітики ринку перегляньте типову структуру комплексного аналітичного дослідження ринку.

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами