in stock

Аналіз ринку ковбасних виробів та інших м'ясних копченостей у Польщі. 2022 рік

Загальна характеристика
Дата підготовки: Грудень 2022 року
Кількість сторінок: 29, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 12
Таблиць: 26
Спосіб оплати: готівковий або безготівковий розрахунок, передоплата
Спосіб отримання: електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді
Мова звіту: українська, російська, англійська
33300 грн.
  • Ви можете замовити актуалізацію або адаптацію даного звіту під ваші цілі і завдання, а також придбати частину звіту (не менш 50%) по більш доступній ціні
  • Не знайшли дослідження вашого ринку? Зв'яжіться з нашими консультантами – перейти в контакти
  • Так само ви можете замовити бізнес-план для вашої бізнес-ідеї

Анотація до аналізу ринку:

Аналітиками Pro-Consulting було проведене дослідження ринку ковбасних виробів та інших м’ясних копченостей в Польщі в 2019 – 2022 р. В звіті описані такі продукти м’ясної промисловості, як ковбаса варена, ковбаса копчена, салямі, шинка, сосиски, вирізка, бекон і кабаноси.
Польський ринок ковбас та м’ясних копченостей наразі переживає період помірного росту, наближеного до стагнації. Зупинка росту викликана наслідками ускладнених продажів та скорочення споживання під час пандемії COVID-19 та поточним проблемами м’ясної промисловості. Потенційне скорочення обсягів виробництва м’яса відобразиться на показниках м’ясної переробки.
Ринок ковбас у Польщі насичений та фрагментований. На ринку оперує велика кількість операторів, присутні великі гравці. Впродовж останніх років спостерігається деяка тенденція до консолідації, тобто поглинання великими гравцями невеликих для збільшення частки ринку. Найбільш насиченим є сегмент копчених та в’ялених виробів, зокрема за рахунок популярного місцевого продукту – кабаносів. Також стабільною популярністю користується шинка.
Впродовж аналізованого періоду на території Польщі системно фіксувались спалахи пташиного грипу та африканської чуми свиней, що негативно впливало на динаміку виробництва. Крім того, із 2020 року зменшились обсяги виробництва виробника ZM Henryk Kania SA після банкрутства, реструктуризації та продажу компанії. Новий власник придбав частину потужностей, тож випуск продукції суттєво скоротився.


За прогнозами Euromonitor, ринкові продажі ковбас у Польщі впродовж 2023-2025 року триматимуться на поточному рівні, із невеликим зростанням. Ковбаси є продуктом повсякденного вжитку, тому суттєвого спаду споживання на фоні падіння доходів населення, не передбачається. Натомість паралельне розширення сегменту рослинного м’яса, висока собівартість сировини стримуватимуть ринковий ріст.

Детальний зміст:

1. Загальна характеристика ринку
1.1. Аналіз тенденцій розвитку ринку
1.2. Загальні показники ринку, розрахунок ємності ринку в 2019-2022 рр.
1.3. Сегментація і структурування ринку
2. Державне регулювання галузі
2.1. Основні закони, що регулюють галузь (сертифікація, нормативи тощо)
2.2. Податки і збори на ринку
3. Основні оператори ринку (виробники та імпортери)
3.1. Перелік основних операторів ринку і їх структурування
3.2. Частки ринку основних операторів ринку (компанії та бренди)
3.3. Ступінь конкуренції і ризики. Факторний аналіз динаміки ринкових часток конкурентів
4. Виробництво продукції в 2019-2022 рр.
4.1. Динаміка виробництва в кількісних показниках
4.2. Динаміка виробництва в вартісних показниках
5. Зовнішня торгівля та ЗЕД
5.1. Експорт ковбас та копченостей з Польщі в 2019-2021 рр. (Обсяги, структура, географія)
5.2. Імпорт ковбас та копченостей в Польщу в 2019-2021 рр. (Обсяги, структура, географія)
6. Асортимент продукції, представлений на ринку
7. Ціна і ціноутворення на ринку
7.1. Динаміка цін на ковбаси
7.2. Середні поточні ціни на різні вироби
7.3. Опис факторів, що впливають на формування ціни, структура
8. Брендинг і реклама (аналіз позиціонування конкурентів на ринку, присутність в каналах просування)
9. Аналіз споживання на ринку
9.1. Вподобання споживачів щодо товару, портрет споживача
9.2. Аналіз насиченості ринку в порівнянні з сусідніми країнами
9.3. Аналіз інтернет-аудиторії в галузі, пошукових запитів і видачі конкурентів
9.4. Ступінь задоволеності споживачів (аналіз типових відгуків та зауважень)
10. Канали збуту продукції
11. Висновки. Прогнозні показники ринку
11.1. Висновки і прогнозні тенденції розвитку ринку
11.2. Побудова гіпотез розвитку ринку. Прогнозні показники розвитку ринку в 2023-2025 рр.
11.3. Рекомендації по розвитку на ринку, доцільність виходу та сегменти
12. Інвестиційна привабливість галузі
12.1. SWOT- аналіз ринкового напряму
12.2. PEST LE - аналіз факторів впливу на ринок
12.3. Існуючі ризики і бар'єри входу на ринок. Побудова карти ризиків на ринку

Перелік таблиць:

1. Ємність ринку ковбасних виробів та інших м’ясних копченостей у Польщі у 2019-2022 рр., в натуральному вираженні, тис. т
2. Ємність ринку ковбасних виробів та інших м’ясних копченостей у Польщі у 2019-2022 рр., у вартісному вираженні, € млн
3. Основні закони, що регулюють галузь
4. Основні оператори ринку ковбас та інших м’ясних копченостей у Польщі
5. Факторний аналіз динаміки ринкової частки, 2020 до 2021
6. Факторний аналіз динаміки ринкової частки, 2021 до 2022
7. Основні параметри оцінки конкурентного середовища на ринку за методикою М. Портера
8. Оцінка конкурентного середовища на ринку ковбас у Польщі
9. Результати оцінки конкурентного середовища на ринку ковбас у Польщі (аналіз ризиків)
10. Обсяги експорту ковбас та копченостей із Польщі,
в натуральному та грошовому вираженні, 2019 – 2021 рр
11. Обсяги імпорту ковбас та копченостей в Польщу
в натуральному та грошовому вираженні, 2019 – 2021 рр.
12. Асортиментна карта ринку за основними сегментами
13. Динаміка цін на ковбасні вироби в розрізі основних видів, злотих/кг
14. Середні поточні ціни на основну продукцію, злотих/кг
15. Ланцюжок формування роздрібної ціни на ковбасні вироби
16. Рівень роздрібної націни на ковбасні вироби в розрізі основних видів, 2021 р.
17. Результативна таблиця застосування ІМК на ринку вина
18. Використання каналів реклами на ринку ковбас серед основних операторів
19. Порівняльна таблиця застосування ТБ-реклами (відео-реклами) операторами ринку
20. Аналіз присутності операторів ринку в онлайн-каналах комунікації
21. Аналіз споживчих відгуків на продукцію основних брендів
22. Прогнозні показники ємності ринку ковбасних виробів та інших м’ясних копченостей у Польщі, в натуральних показниках та грошових показниках, тис. т, € млн
23. Матриця SWOT-аналізу ринку ковбасних виробів та інших м’ясних копченостей у Польщі
24. Матриця PESTEL-аналізу факторів впливу на ринок ковбасних виробів та інших м’ясних копченостей в Польщі
25. Сегментація ринкових ризиків
26. Карта ризиків для ринку ковбас та інших м’ясних копченостей в Польщі

Перелік графіків і діаграм:

1. Динаміка ємності ринку ковбасних виробів та інших м’ясних копченостей у Польщі у 2019-2022 рр, в натуральному вираженні та грошовому вираженні, тис. т, € млн
2. Структура ринку ковбасних виробів та інших м’ясних копченостей у Польщі за видами сировини, 2022 р., %
3. Частки ринку основних операторів ринку ковбасних виробів та інших м’ясних копченостей, у вартісному вираженні, %
4. Виробництво ковбасних виробів та інших м’ясних копченостей у Польщі у 2019-2022 рр., в натуральному вираженні, тис. т
5. Виробництво ковбасних виробів та інших м’ясних копченостей у Польщі у 2019-2022 рр., у вартісному вираженні, тис. т
6. Географія експорту ковбас та копченостей із Польщі, в натуральному вираженні, 2021 р.
7. Географія імпорту ковбас та копченостей в Польщу, в натуральному вираженні, 2021 р.
8. Специфіка споживання м’ясних виробів у Польщі, 2020 р.
9. Споживання м’яса в окремих країнах Європи, кг/людину на рік, 2021 р. (із виокремленням найбільш популярного виду м’яса)
10. Динаміка пошукових запитів за видом продукції
11. Динаміка пошукових запитів за брендом
12. Схема збуту ковбасних виробів у Польщі

Вас може зацікавити

Зв'язатися з нами