Аналіз ринкових можливостей для організації та розвитку бізнесу
2355

Аналіз ринкових можливостей для організації та розвитку бізнесу

Серед прикладів завдань, для вирішення яких необхідний попередній аналіз ринкових можливостей, можна згадати:

  • інвестування у створення нового гравця;
  • розширення сфери діяльності вже існуючого підприємства за рахунок освоєння нових напрямків;
  • вибір найвигідніших ринків для організації каналів експорту чи імпорту;
  • покращення власної ринкової позиції;
  • виведення ринкового суб'єкта із кризи в умовах форс-мажорних обставин.

Також по темі: конкурентний аналіз, аналіз ємності ринку, аналіз ринку збуту товарів та послуг, аналіз імпорту.

Зміст аналізу ринкових можливостей

Аналіз ринкових можливостей проводиться компанією Pro-Consulting у межах комплексного маркетингового дослідження.

Типовий аналіз ринкових можливостей включає:

1. Загальне дослідження ринку:

  • опис умов ведення бізнесу;
  • розрахунок ємності на підставі показників виробництва та зовнішньої торгівлі;
  • структура ринку;
  • тенденції зміни ситуації через фактори впливу

У якості прикладу структури вже проведеного аналізу ринку ознайомтеся зі структурою готового аналізу ринку ковбасних виробів в Україні (2022 рік).

2. Опис системи державного регулювання галузі:

  • чинні нормативні акти та їх основні положення;
  • оподаткування учасників ринку;
  • необхідність та умови ліцензування;
  • аналіз ринкових можливостей участі у тендерах із держзакупівель;
  • плани реформування ринку

3. Аналіз ринкових можливостей у сфері виробництва цільової продукції:

  • обсяги виробництва у натуральному та грошовому вираженнях у тимчасовій динаміці;
  • сегментація виробництва за видами продукції, регіонами, виробниками та іншими критеріями;
  • ресурсна база;
  • технологічний рівень виробників.

Понад 2000 кейсів з аналізу ринків доступні у каталозі готових проектів Pro-Consulting.

4. Конкурентний аналіз ринку:

  • перелік та характеристика гравців ринку;
  • розподіл часток конкурентів у значних зрізах (дізнайтеся більше про аналіз частки ринку);
  • стратегії конкурентної боротьби;
  • аналіз ринкових можливостей щодо протидії конкурентам.

5. Споживчий аналіз ринку:

  • опис та сегментація споживчої аудиторії;
  • настрої та запити споживачів;
  • особливості поведінки користувачів електронних торгових майданчиків;
  • В2В-споживання.

Можливо, для дослідження вашого ринку підійде структура, як у звіті з аналізу ринку свіжого м'яса в Україні (2022 рік).

6. Аналіз ринкових можливостей щодо реалізації продукції:

  • перелік та опис функціонування каналів збуту;
  • політики комунікації із торговими операторами;
  • динаміка цін та цінові фактори;
  • просування продукції через канали збуту;
  • схеми реалізації товарів залежно від економічних умов

7. Аналіз ринкових можливостей посилення поточної позиції замовника:

  • порівняння часток ринку клієнта та конкурентів;
  • рівень, умови збереження та зростання лояльності покупців за результатами NPS-опитування;
  • аудит внутрішніх та зовнішніх бізнес-процесів, у тому числі за допомогою методів «таємний покупець» та «таємний дзвінок»;
  • рекомендації щодо коригування маркетингової стратегії, складу бренду, торгової пропозиції та інших аспектів діяльності підприємства.

8. Аналіз ринкових можливостей щодо рекламних кампаній:

  • моніторинг реклами офлайн та онлайн;
  • систематизація пошукових запитів потенційних покупців;
  • виділення ключів для формування рекламних повідомлень;
  • контроль результативності рекламних кампаній.

9. Оцінка вигідності та інвестиційного потенціалу ринку:

  • аналіз ринкових можливостей на кількох напрямках у порівнянні;
  • карта ризиків та бар'єрів за результатами SWOT- та PEST-аналізу.

Якщо ви ще не відвідали каталог готових звітів по різних ринках України та світу, перейдіть за цим посиланням. Імовірність того, що ми вже вивчили ваш ринок – 90%.

Практична реалізація аналізу ринкових можливостей

Аналіз ринкових можливостей завершується висновками щодо поточної ситуації та прогнозом на перспективу, а також, за необхідності, рекомендаціями аналітика щодо шляхів досягнення заявлених замовником цілей.

Аналіз ринкових можливостей завжди має ексклюзивний характер для кожного клієнта, оскільки робиться за індивідуальним технічним завданням. Кожен аналіз ринкових можливостей може стати основою для подальшого стратегічного консалтингу клієнта з розробкою загальної маркетингової стратегії та її складових стратегій:

  • інноваційної;
  • продуктової;
  • цінової;
  • просування;
  • комунікаційної та інших.

Обговорити всі складові послуги та замовити аналіз ринкових можливостей можна за телефоном або електронною поштою компанії Pro-Consulting.

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами