Ринок вафель в Україні: доступні солодощі і недорогий перекус
475

Ринок вафель в Україні: доступні солодощі і недорогий перекус

Ринок вафель в Україні вивчався компанією Pro-Consulting за період 2016 - 9 місяців 2020 року. Маркетингове дослідження ринку включало визначення його основних параметрів, виявлення притаманних даній сфері бізнесу тенденцій розвитку і головних факторів впливу. Готовий аналіз ринку вафель в Україні можна придбати на сайті компанії.

Ринок вафель в Україні за період, що досліджувався мав стійку тенденцію зростання обсягів виробництва в натуральному вираженні. Динаміка збільшення виробничих показників в 2017 і 2019 роках перебувала на рівні 3% і лише в 2018 році вона сповільнювалася до 0,3%. Період уповільнення зростання виробництва вафель аналітики Pro-Consulting пов'язують з різким збільшенням житлово-комунальних тарифів, що викликало гальмування купівельної спроможності населення щодо товарів не першої необхідності, до яких відносяться різні кондитерські вироби, в тому числі вафлі.

Можливо, вам також буде цікаво прочитати про ринок заморожених хлібобулочних і кондитерських напівфабрикатів в Україні

Моніторинг ринку вафель в Україні свідчить про те, що відповідна продукція випускається в нашій країні відповідно до ДСТУ 4033: 2018 «Вафлі. Загальні технічні умови» в видах:

  • напівфабрикатів (листи, стаканчики, коржі, трубочки, ріжки);
  • готових кондитерських виробів, що представляють собою вафлі з начинкою, цукерки, торти та інші.

Також прочитайте статтю про ринок кондитерських виробів України

Напівфабрикати на ринку вафель в Україні виробляють кілька великих компаній, таких як Голпек, Лекорна, ТМ Вафелька. Готові до вживання вафлі з начинкою та інші види солодощів, в складі яких використовуються вафлі, можуть виготовлятися будь-яким кондитерським підприємством.

Аналіз ринку вафель в Україні свідчить про те, що найбільш популярними у вітчизняних споживачів торговими марками, відповідно до рейтингу «Фаворити успіху», в 2019 році були компанії «Світоч» з вафлями «Артек» і «Roshen» з торговою маркою «Waffers» .

Якщо ви плануєте інвестувати в розвиток бізнесу або просто ваше підприємство заблукало на ринку, вам необхідно провести аналіз вашого ринку

Споживчий аналіз ринку вафель в Україні показує переважання наступних пріоритетів при виборі досліджуваного виду продукції в торгових точках:

  • свіжість;
  • склад;
  • ціна.

Широкий асортимент і невисока вартість вафельних кондитерських виробів робить їх доступними споживачам з будь-яким рівнем доходу. Найактивніше купують вафлі пенсіонери і жінки середнього віку, які купують їх не тільки для себе, але і для інших членів сім'ї, зокрема дітям для перекусу в школі.

Пропонуємо Вам ознайомитися з матеріалом про ринок кексів, мафінів і пирогів тривалого зберігання в Україні

Рівень конкуренції на ринку вафель в Україні досить високий і має тенденцію до підвищення. Незважаючи на те, що продукція вітчизняного виробництва в 2019 році займала 92,2% обсягу ринку, тиск з боку імпорту підвищується. Імпортні вафлі часто відрізняються більш високою якістю, є новими і оригінальними, чим і  привертають інтерес українських покупців. Разом з тим, на ринку вафель в Україні існують ще незаповнені ніші, на які варто звернути увагу виробникам. До таких ніш належить продукція для категорій людей з діабетом, а також з непереносимістю глютену і лактози.

Більше інформації про дану сферу бізнесу можна отримати з матеріалу готового маркетингового дослідження ринку вафель в Україні, розмішеного в онлайн магазині Pro-Consulting.

Якщо у вас є ще пара хвилин, прочитайте ще один матеріал про ринок кондитерських виробів України

Компанія Pro-Consulting підготувала для Вас короткий перелік готових проектів на дану тему. Ознайомитися з проектами можна за посиланнями:

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами