Дата підготовки: | Листопад 2024 року |
Кількість сторінок: | 48, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 20 |
Таблиць: | 24 |
Спосіб оплати: | передоплата |
Спосіб отримання: | електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Аналітиками Pro-Consulting був проведений аналіз ринку парфумерії та косметики в Україні у 2015 – 9 міс. 2024 рр. Для проведення аналізу ринку спортивного харчування парфумерії та косметики в Україні компанія «Про-Консалтінг» використовувала коди УКТЗЕД: 3303 (духи та туалетні води), 3304 (засоби для макіяжу та засоби для догляду за шкірою), 3305 (засоби для догляду за волоссям), 3306 (Засоби для гігієни порожнини рота), 3307 (засоби для гоління).
Протягом досліджуваного періоду український ринок косметичних засобів та парфумів зазнавав декілька етапів суттєвих коливань. Перша хвиля суттєвого зниження спостерігалась під час пандемії COVID-19 через карантинні обмеження та введення у практику віддаленого формату роботи. Протягом 2020-2021 рр. обсяги споживання декоративної косметики та парфумерії зазнали падінь, яке загострилося у 2022 році через початок повномасштабного вторгнення росії. Міграція населення за кордон, призупинення торгівлі через безпеку у низці регіонів країни на початку року, зниження обсягів імпорту та купівельної спроможності населення призвели до падіння ринку на понад 20 % від довоєнного показника. Поступове відновлення ринку у 2023-2024 роках відбувається здебільшого за рахунок імпорту.
Головним макрорегіоном для експорту косметичних товарів є Європа. За останні п'ять років частка експорту української косметики до цього регіону зросла вдвічі, особливо помітно після початку повномасштабного вторгнення. Друге місце серед напрямків експорту займають країни Азії, які за останні п'ять років поступилися своїм лідерством.
Ринок косметики та парфумерії в Україні є важливою частиною легкої промисловості, що постійно розвивається, особливо в умовах глобалізаційних змін та економічних викликів. З початком повномасштабної війни в Україні в 2022 році цей ринок зазнав серйозних змін, що значною мірою вплинули на його динаміку. Проте, незважаючи на складну ситуацію, ринок косметики та парфумерії продовжує демонструвати цікаві тенденції розвитку, особливо у сегменті українського виробництва.
Однією з основних тенденцій є зростання попиту на косметичні продукти, що мають національне виробництво, зокрема через посилення патріотичних настроїв серед споживачів. Рівень конкуренції з боку міжнародних брендів та наявність численних імпортних товарів продовжують залишатися важливими викликами для українських виробників.
Основним каналом збуту для українських виробників залишається онлайн-продаж через рітейл-мережі, такі як Rozetka, MakeUp, Prom.ua, EVA, а також через соціальні мережі, зокрема Instagram. Проте, попри значну популярність онлайн-продажу, в Україні зберігається велика роль офлайн-каналів збуту через фізичні магазини, салони краси та аптечні мережі. Серед проблем, з якими стикаються українські виробники косметики та парфумерії, варто виокремити високі комісії за розміщення товару в рітейл-мережах, а також значну конкуренцію з боку іноземних брендів.
1. Загальна характеристика ринку
1.1. Опис ринку (вступний пункт з описом товару, його застосуванням, описом методології дослідження та класифікаторів)
1.2. Аналіз тенденцій розвитку ринків (фактори, що впливають на ринок та їхній прояв протягом досліджуваного періоду: макрофактори, стан суміжних галузей та постачальників, зміни поведінки споживачів; проблеми і передумови розвитку)
1.3. Загальні показники ринку
1.3.1. Розрахунок ємності ринку в 2015-9 міс. 2024 рр. (за формулою «виробництво + імпорт – експорт») у натуральних показниках
1.3.2. Обсяг продажів продукції на ринку у грошових показниках
1.4. Сегментація і структурування ринку (за видами, походженням, оцінка тіньового сегменту на ринку)
2. Основні оператори ринку з поділом на українських виробників та імпортерів
2.1. Перелік основних операторів ринку і їх структурування (загальна інформація, види діяльності і спеціалізація; товарні групи, торговельні марки і асортимент; регіональна представленість)
2.2. Частки основних операторів ринку (виробників з урахуванням експортерів та імпортерів)
2.3. Ступінь конкуренції і ризики. Факторний аналіз ринкових часток конкурентів
3. Виробництво продукції в 2015-9 міс. 2024 рр.
3.1. Динаміка виробництва в кількісних показниках
3.2. Частки виробників
4. Зовнішня торгівля та ЗЕД
4.1. Експорт косметики та парфумерії з України в 2015-9 міс. 2024 рр. (обсяги, структура, географія, частки експортерів)
4.2. Імпорт косметики та парфумерії в Україну в 2015-9 міс. 2024 рр. (обсяги, структура, географія, частки імпортерів)
5. Асортимент продукції, представлений на ринку (побудова асортиментних карт для визначення насиченості сегментів ринку)
6. Ціна і ціноутворення на ринку
6.1. Цінова сегментація ринку. Цінові сегменти та структура ринку за ними.
6.2. Середні поточні ціни на продукцію
7. Брендинг і реклама (аналіз позиціонування конкурентів на ринку, присутність в каналах просування)
8. Аналіз споживання на ринку
8.1. Кількісні характеристики споживання продукції
8.2. Аналіз інтернет-аудиторії в галузі, пошукових запитів і видачі конкурентів
8.3. Ступінь задоволеності споживачів (аналіз відгуків)
9. Канали збуту продукції (опис і оцінка структури продажів по каналах)
10. Інвестиційна привабливість галузі
10.1. Аналіз ринкових можливостей та загроз для подальшої побудови SWOT-аналізу
10.2. PEST LE - аналіз факторів впливу на ринок та оцінка ймовірності і ступеня їх впливу. Побудова карти ризиків на ринку
10.3. Існуючі ризики і бар'єри входу на ринок
11. Висновки. Прогнозні показники ринку
11.1. Висновки і прогнозні тенденції розвитку ринку
11.2. Побудова гіпотез розвитку ринку. Прогнозні показники розвитку ринку в 2024-2028 рр.
1. Коди УКТЗЕД досліджуваних товарів
2. Загальні показники ринку косметики та парфумерії у 2015-2024 рр. в Україні у натуральних показниках, тис. л, тис. тонн
3. Основні оператори ринку косметики в Україні станом на кінець 2023 року
4. Основні виробники парфумерії в Україні станом на кінець 2023 року
5. Частки найбільших операторів ринку за доходами у 2023 році в Україні у грошових показниках, %
6. Основні параметри оцінки конкурентного середовища на ринку за методикою М. Портера
7. Частка найбільших виробників косметики в Україні у 2023 р. від загального обсягу виробництва у грошовому вираженні, %
8. Обсяги експортованої продукції з України у 2021 – 9 міс. 2024 рр., у натуральному та грошовому вираженні, тис. л, тис тонн, млн грн
9. Обсяги імпортованої продукції в Україну у 2021 – 9 міс. 2024 рр., у натуральному та грошовому вираженні, тис. л, тис тонн, млн грн
10. Географія імпорту парфумерії та косметики в Україну у 2021- 9 міс. 2024 рр., у натуральному вираженні, тис. л, тонн
11. Частки найбільших імпортерів косметики в Україну в 2023 р., у грошовому вираженні, млн грн, %
12. Середні поточні ціни на косметику та парфумерію станом на листопад 2024 р., грн за од. товару
13. Середні ціни на товари парфумерії (50 мл) в розбивці на сегменти, станом на 2024 р., грн, з ПДВ
14. Результативна таблиця застосування ІМК на ринку парфумерії та косметики в Україні
15. Результативна таблиця застосування ІМК на ринку парфумерії та косметики в Україні
16. Позиціонування конкурентів на ринку косметики
17. Аналіз присутності операторів ринку в онлайн-каналах комунікації
18. Перелік та опис галузевих виставок на 2025 рік
19. Інтернет запити споживачів за назвою продукції, 2023 - 1 пол. 2024 рр.
20. Канали збуту для ринку парфумерії та косметики
21. Можливості та загрози на ринку парфумерії та косметики
22. PESTLE - аналіз ринку парфумерії та косметики в Україні
23. Сегментація ринкових ризиків
24. Карта ризиків для ринку комбікормів та преміксів в Україні
1. Динаміка ємності ринку парфумів в Україні у 2015- 9 міс. 2024 рр., у натуральному вираженні, тис. л
2. Динаміка ємності ринку косметики в Україні у 2015- 9 міс. 2024 рр., у натуральному вираженні, тис. тонн
3. Оцінка обсягу продажів парфумерії та косметики у грошовому вираженні, млн грн
4. Оцінка обсягу рітейл-продажів парфумерії у грошовому вираженні у 2021 – 2024 рр., млн грн.
5. Оцінка частки продажів парфумерії основних компаній-рітейлерів у грошовому вираженні за 2023 рік, %, млн грн
6. Динаміка виробництва парфумерії у 2015-2024 рр. в Україні у натуральному виражені, тис. л
7. Динаміка виробництва косметики у 2015-2024 рр. в Україні у натуральному виражені, тис. тонн
8. Динаміка експорту парфумерії з України у 2015- 9 міс. 2024 рр., у натуральному вираженні, тис. л
9. Динаміка експорту парфумерії з України у 2015- 9 міс. 2024 рр., у грошовому вираженні, млн грн
10. Динаміка експорту косметики з України у 2015- 9 міс. 2024 рр., у натуральному вираженні, тис. тонн
11. Динаміка експорту косметики з України у 2015- 9 міс. 2024 рр., у грошовому вираженні, млн грн
12. Географія експорту парфумерії з України у 2021- 9 міс. 2024 рр., у натуральному вираженні, %
13. Географія експорту косметики з України у 2021- 9 міс. 2024 рр., у натуральному вираженні, %
14. Динаміка імпорту парфумерії в Україну в 2015- 9 міс. 2024 рр., у натуральному вираженні, тис. л
15. Динаміка імпорту парфумерії в Україну в 2015- 9 міс. 2024 рр., у грошовому вираженні, млн грн
16. Динаміка імпорту косметики в Україну в 2015- 9 міс. 2024 рр., у натуральному вираженні, тис. тонн
17. Динаміка імпорту косметики в Україну в 2015- 9 міс. 2024 рр., у грошовому вираженні, млн грн
18. Середньорічний курс долара США, 2015- 9 міс. 2024 рр., грн
19. Прогноз ємності ринку парфумерії в Україні на 2024-2028 рр. в грошовому вираженні, млн грн
20. Прогноз ємності ринку косметики в Україні на 2024-2028 рр. в грошовому вираженні, млн грн