Ринок косметології в Одесі: технології примноження краси
3083

Ринок косметології в Одесі: технології примноження краси

Ринок косметології в Одесі аналізувався компанією Pro-Consulting за період 2017 - 6 місяців 2020 року. Маркетингове дослідження ринку дозволило визначити його найважливіші параметри і характеристики, виявити регіональні особливості, скласти портрет цільової аудиторії, простежити вплив на розвиток ринку факторів і тенденцій, що переважають. Готовий аналіз ринку косметології в Одесі можна придбати на сайті компанії.

Ринок косметології в нашій країні розвивається завдяки бажанню людей добре виглядати, приховати або виправити недоліки зовнішності і підкреслити переваги, максимально довго зберегти молодість.

Ринок косметології розділяється на два сегменти: естетична і лікувальна косметологія. Перша здійснює загальний догляд за обличчям і тілом, друга займається лікуванням хвороб і виправленням дефектів шкірних покривів.

Також прочитайте аналітичний матеріал про ринок салонів краси в Україні і СНД

Останнім часом в світі поширюються тренди природної краси, натуральної зовнішності і бодіпозитиву, що може негативно вплинути на ринок косметології в майбутньому, але поки дія цих трендів в Україні не відчувається і ринок косметології зростає вже протягом десяти років.

Аналіз ринку косметології в Одесі свідчить про те, що велика частина його гравців основний прибуток отримує від використання ін'єкційних методик, таких як мезотерапія, біоревіталізація, плазмоліфтинг, контурна пластика і ботулінотерапія. Однак цей сегмент ринку вже сформувався і активно не розвивається. Найбільш динамічним сектором ринку косметології є апаратна косметологія - лазерна і фотоепіляція, лазерне омолодження. Ці процедури за популярністю у клієнтів вже наблизилися до аналогічних ін'єкційних методик.

На сайті доступний до покупки готовий аналіз ринку косметології в Одесі - ознайомтеся зі структурою звіту

Моніторинг ринку косметології в Одесі виявив такі фактори, що впливають на формування ціни в тому чи іншому закладі:

  • асортимент послуг;
  • місце розташування;
  • якість і вартість обладнання, що застосовується;
  • ціна витратних матеріалів;
  • наявність зручностей для відвідувачів - зона очікування, кава;
  • кваліфікація і рівень зарплати персоналу;
  • витрати на рекламу;
  • репутація закладу серед клієнтів.

Ознайомтеся з базовою структурою аналізу ринку від Pro-Consulting. Ми можемо проаналізувати будь-який ринок за аналогічною або скоригованою структурою

Основу цільової аудиторії споживачів на ринку косметології Одеси складають жінки від 35 років із середнім і високим рівнем доходів. Останнім часом відзначається тенденція збільшення кількості клієнтів з числа чоловіків. Їх частка вже досягла 15% від загального обсягу відвідувачів косметологічних клінік. Чоловіки зазвичай приходять до косметологів з конкретною метою виправити той чи інший недолік зовнішності, а жінки в більшості своїй сприймають косметичні послуги як приємне і корисне проведення часу.

В ході маркетингового дослідження ринку косметології в Одесі була проведена сегментація споживачів за віковою ознакою з виділенням особливостей кожного сегменту.

Можливо, вам буде цікавий матеріал про бізнес-план відкриття б'юті-бару - ознайомтеся з концепцією проекту

Більш повну інформацію про даній сфері бізнесу можна отримати з матеріалу готового маркетингового дослідження ринку косметології в Одесі, розміщеного в онлайн магазині Pro-Consulting.

Якщо у вас є ще пара хвилин, прочитайте статтю про ринок салонів краси в Україні

Компанія Pro-Consulting підготувала для Вас короткий перелік готових проектів на дану тему. Ознайомитися з проектами можна за посиланнями:

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами