Ринок громадського харчування Києва: тут хочуть їсти швидко, але смачно
2476

Ринок громадського харчування Києва: тут хочуть їсти швидко, але смачно

Ринок громадського харчування Києва вивчався компанією Pro-Consulting за період 2017-2018 років. Маркетингове дослідження ринку містить розрахунок його основних показників, сегментацію, опис виявлених чинників впливу і тенденцій розвитку. Готовий аналіз ринку громадського харчування Києва можна придбати на сайті компанії.

У досліджуваний період ринок громадського харчування Києва характеризувався динамічним зростанням ємності. Так, у 2017 році темп його приросту з урахуванням тіньового сектору склав 39%, а в 2018 році - 19,7% в порівнянні з попередніми періодами.

Однією з головних причин такого стрімкого розвитку ринку громадського харчування Києва стало збільшення купівельної спроможності жителів і гостей столиці після подолання кризи 2014-2015 років.

Почитайте короткий аналіз ресторанного ринку

У той же час, поліпшення інвестиційної привабливості даної сфери бізнесу привело до підвищення орендних ставок на приміщення під кафе та ресторани, що в поєднанні зі зростанням цін на продукцію  надавало гальмівний вплив на ринок громадського харчування Києва.

Зросла конкуренція на ринку громадського харчування Києва, яка спонукає суб'єктів ринку працювати над підвищенням якості послуг, що надаються, шукати інші шляхи залучення клієнтів і завоювання їхньої лояльності.

На сайті доступний до покупки готовий аналіз ринку громадського харчування в Києві (2019 р.) - ознайомтеся зі структурою дослідження

Аналіз ринку громадського харчування Києва дозволив сегментувати споживчу аудиторію і виявити фактори її мотивації.

Найбільшу частку від загального числа відвідувачів київських закладів громадського харчування становлять люди у віці від 25 до 34 років - 41% серед жінок і 45% серед чоловіків. Після 55 років відвідуваність кафе і ресторанів різко зменшується.

Серед основних факторів, що впливають на вибір відвідувачами конкретного закладу на ринку громадського харчування Києва, можна виділити наступні:

  • смакові якості, ситність і уявлення про користь страв, які пропонує заклад;

Даний фактор визначили в якості головного близько двох третин опитаних споживачів ринку громадського харчування Києва.

  • зручність розташування закладу;

Близьке розтташування до місця роботи, навчання або проведення дозвілля має вирішальне значення для 30% відвідувачів, оскільки у столичних жителів, як правило, спостерігається дефіцит вільного часу.

  • можливість купити їжу на виніс або замовити доставку;

Також брак часу спонукає багатьох киян не витрачати його на сидіння в ресторані, а приймати їжу на ходу або обідати в офісі.

  • популярність бренду і репутація закладу;
  • ціни.

Також вам знадобиться готовий аналіз обсягів споживання продуктів харчування в HoReCa (2020 рік) - ознайомтеся зі структурою звіту

В умовах підвищення конкуренції на ринку громадського харчування Києва відвідувачі мають можливість вибрати найбільш оптимальне для них співвідношення ціни страви і її якості.

Висновки про мотивацію споживачів на ринку громадського харчування Києва, зроблені аналітиками Pro-Consulting, корелюють з результатами опитування, проведеного в рамках конкурсу народних переваг «Фаворити успіху». Згідно з ним, головними причинами відвідування столичних ресторанів є брак часу і привабливість страв, що пропонуються.

Ознайомтеся з матеріалом про ринок кафе-кондитерських Києва. Ми можемо проаналізувати будь-який ринок України (регіону) і світу

Моніторинг ринку громадського харчування Києва свідчить про наявність значного потенціалу для його розвитку за умов подальшого збільшення рівня доходів населення. Одночасно, дефіцит відповідних приміщень в місцях з хорошою прохідністю і пов'язане з ними зростання орендних ставок буде стримувати відкриття нових закладів. Конкурентну перевагу на ринку громадського харчування Києва матимуть кафе і ресторани, що пропонують оригінальні концепції оформлення та обслуговування, або мають можливість виставити найбільш низьку ціну на популярні страви.

Вичерпну інформацію про стан і перспективи розвитку даної галузі можна отримати з матеріалу маркетингового дослідження ринку громадського харчування Києва, розміщеного в магазині готових проектів Pro-Consulting.

Якщо у вас є ще пара хвилин, рекомендуємо матеріал про ринок готельно-ресторанного бізнесу (HoReCa) в Україні

Компанія Pro-Consulting підготувала для Вас короткий перелік готових проектів на дану тему. Ознайомитися з проектами можна за посиланнями:

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами