Аналіз ринку шоколадних, цільнозернових, протеїнових батончиків в Україні. 2024 рік

Загальна характеристика
Дата підготовки: Вересень 2024 року
Кількість сторінок: 47, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 18
Таблиць: 53
Спосіб оплати: готівковий або безготівковий розрахунок, передоплата
Спосіб отримання: електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді
Мова звіту: українська, російська, англійська
32300 грн.
  • Ви можете замовити актуалізацію або адаптацію даного звіту під ваші цілі і завдання, а також придбати частину звіту (не менш 50%) по більш доступній ціні
  • Не знайшли дослідження вашого ринку? Зв'яжіться з нашими консультантами – перейти в контакти
  • Так само ви можете замовити бізнес-план для вашої бізнес-ідеї

Анотація до аналізу ринку:

Аналітиками компанії Pro-Consulting було проведено дослідження ринку шоколадних, цільнозернових та протеїнових батончиків в Україні, в ході роботи було проаналізовано: фактори що впливають на ринок та тренди, імпорт, експорт та виробництво, найбільших операторів та споживачів, брендинг та канали збуту на ринку. Під роботою підведені висновки та розроблені SWOT, PESTLE аналізи.
Шоколадні батончики — це солодкі кондитерські вироби, які виготовляються на основі шоколаду або шоколадної глазурі. Вони можуть містити різні начинки, такі як горіхи, карамель, нуга та інші інгредієнти.
Цільнозернові батончики — це харчові продукти, виготовлені на основі цільного зерна, яке зберігає всі свої поживні речовини, включаючи клітковину, вітаміни та мінерали. Ці батончики можуть містити різні добавки, такі як фрукти, горіхи, мед.
Протеїнові батончики — це харчові продукти з високим вмістом білка, який зазвичай отримується з сироваткового, соєвого, горохового білка або інших джерел.
Фактори на ринку батончиків в Україні:
Висока поживна цінність продукту Через високу поживну цінність батончики стали одним з популярних продуктів для забезпечення військових. В основному волонтери купують продукцію фірм Нестле та Марс, протеїнові та цільнозернові батончики. В мережі можна знайти історії волонтерів, що стали виробляти аналогічні продукти з зернових, горіхів та сухофруктів вдома, та відкривати у подальшому власне виробництво. Такі компанії мають набагато менші обсяги виробництва, ніж лідери, але стали вибивати свою частку на ринку цільнозернових та протеїнових батончиків.
Падіння цін на злакові. Падіння експортних цін на зерно та блокування кордонів призвели до зниження цін на внутрішньому ринку для потенційних споживачів – переробних підприємств харчової промисловості. Одним з таких виробників є компанія Лантманнен, яка збільшила своє виробництво та експорт, та перевищила довоєнні показники, Інша компанія - Житомирські ласощі, що випустили продукцію під новим брендом BeEpic, який почали активно розкручувати.
Ріст цін на какао-боби. Західна Африка, яка виробляє близько 80% світового какао, серйозно постраждала від посухи, спричиненої зміною клімату. За даними Міжнародної організації з виробництва какао світова пропозиція какао скоротилась майже на 11% у сезоні 2023/2024.
Більшість какао вирощують дрібні фермери, яким важко заробити на життя та реінвестувати у свої ферми. Це призводить до зниження врожайності, оскільки старіючі дерева не замінюються достатньо швидко. Виробники какао отримують дуже малу частку фактичного ланцюжка створення вартості, що ще більше ускладнює їхнє фінансове становище. Інвесторські спекуляції на ринку какао підвищили ціни. Некомерційні інвестори зараз володіють понад 60% загальної частки акцій у ф’ючерсах і опціонах на какао на ринку Нью-Йорка.
Через те, що какао на українському ринку представлене експортною продукцією, скорочення світової пропозиції та збільшення попиту призвели до підвищення вартості імпорту для українських покупців. Логістичні проблеми та вартість транспортування також сприяли зростанню цін. Ці фактори призвели до значного зростання цін на какао в Україні.
Переорієнтація споживання. З початком великої війни значна кількість українців була змушена виїхати за кордон, що суттєво вплинуло на український ринок продуктових товарів. За оцінкою компанії NielsenIQ, восени 2023 року в Україні проживало приблизно 25 мільйонів людей, що на 15% менше порівняно з довоєнним періодом. Однак, попит на продукти харчування знизився не лише на 15%, а значно більше, що свідчить про серйозний вплив війни на споживчі настрої та ринок в цілому. Загально споживання кондитерських виробів впало на 22%, здорової їжі на 34% в порівнянні вересня-серпня 2022-2023 рр. з аналогічним періодом 2020-2021 рр.

Детальний зміст:

1. Загальна характеристика ринку
1.1. Опис ринку, аналіз тенденцій його розвитку (фактори, що впливають на ринок та їхній прояв протягом досліджуваного періоду, проблеми і передумови розвитку)
1.2. Загальні показники ринку, розрахунок ємності ринку (загальний, та окремо за кожним видом досліджуваних товарів) в 2021- І півріччя 2024 рр. (виробництво + імпорт - експорт). Оцінка.
1.3. Сегментація і структурування ринку (за походженням)
2. Основні оператори ринку (виробники та імпортери)
2.1. Перелік основних операторів ринку і їх структурування (загальна інформація, види діяльності і спеціалізація; товарні групи, торговельні марки і асортимент; регіональна представленість)
2.2. Частки ринку основних операторів ринку. Оцінка
2.3. Ступінь конкуренції і ризики.
3. Оцінка виробництва продукції в 2021 – 1 півріччя 2024 рр.
4. Зовнішня торгівля та ЗЕД
4.1. Експорт батончиків з України в 2021- І півріччя 2024 рр. (Обсяги, структура).
4.2. Імпорт цільнозернових, шоколадних та протеїнових батончиків в Україну в 2021- І півріччя 2024 рр. (Обсяги, структура, географія, частки імпортерів). Окремо за кожним видом досліджуваних товарів.
5. Асортимент продукції, представлений на ринку (побудова асортиментних карт за основними характеристиками товару для визначення насиченості сегментів ринку)
6. Ціна і ціноутворення на ринку
6.1. Динаміка цін на продукцію
6.2. Середні поточні ціни на продукцію
6.3. Опис факторів, що впливають на формування ціни, структура
6.4. Аналіз цінових сегментів на ринку батончиків
7. Брендинг і реклама (аналіз позиціонування конкурентів на ринку, присутність в каналах просування)
8. Аналіз споживання на ринку
8.1. Вподобання споживачів щодо товару, портрет споживача (кабінетним способом)
8.2. Аналіз інтернет-аудиторії в галузі, пошукових запитів і видачі конкурентів
8.3. Ступінь задоволеності споживачів (аналіз відгуків)
9. Канали збуту продукції (опис і оцінка структури продажів по каналах)
10. Висновки. Прогнозні показники ринку
10.1. Висновки і прогнозні тенденції розвитку ринку
10.2. Побудова гіпотез розвитку ринку. Прогнозні показники розвитку ринку в 2024-2026 рр.
10.3. Рекомендації по розвитку на ринку
11. Інвестиційна привабливість галузі
11.1. Аналіз ринкових можливостей та загроз для подальшої побудови SWOT-аналізу
11.2. PEST LE - аналіз факторів впливу на ринок та оцінка ймовірності і ступеня їх впливу
11.3. Існуючі ризики і бар'єри входу на ринок.

Перелік таблиць:

1. Фактори на ринку батончиків в Україні
2. Ємність ринку батончиків (загально досліджувані сегменти) в Україні
в 2021- І пол. 2024 рр., в натуральних показниках, тис. тонн
3. Ємність ринку шоколадних батончиків в Україні в 2021- І пол. 2024 рр., в натуральних показниках, тис. тонн
4. Ємність ринку цільнозернових батончиків в Україні в 2021- І пол. 2024 рр., в натуральних показниках, тис. тонн
5. Ємність ринку протеїнових батончиків в Україні в 2021- І пол. 2024 рр., в натуральних показниках, тис. тонн
6. Сегментація за видами і структурування за походженням товарів на ринку батончиків в Україні в 2021-І пол. 2024 рр., в натуральних показниках, %
7. Асортимент і торгові марки компанії 1
8. Асортимент і торгові марки компанії 2
9. Асортимент і торгові марки компанії 3
10. Асортимент і торгові марки компанії 4
11. Асортимент і торгові марки компанії 5
12. Асортимент і торгові марки компанії 6
13. Асортимент і торгові марки компанії 7
14. Асортимент і торгові марки компанії 8
15. Асортимент і торгові марки компанії 9
16. Асортимент і торгові марки компанії 10
17. Асортимент і торгові марки компанії 11
18. Асортимент і торгові марки компанії 12
19. Регіональна представленість досліджуваних компаній (офіси, заводи)
20. Оцінка конкурентного середовища на ринку батончиків за методикою М. Портера
21. Експорт батончиків з України за видами в 2021-І пол. 2024 рр., в натуральних показниках, тис. тонн
22. Імпорт батончиків в Україну за видами в 2021-І пол. 2024 рр., в натуральних показниках, тис. тонн
23. Географія імпорту шоколадних батончиків в Україну в 2021-І пол. 2024 рр., в натуральних показниках, тис. тонн
24. Основні імпортери шоколадних батончиків в Україну в 2021-І пол. 2024 рр., в натуральних показниках, тис. тонн
25. Географія імпорту цільнозернових батончиків в Україну в 2021-І пол. 2024 рр., в натуральних показниках, тис. тонн
26. Основні імпортери цільнозернових батончиків в Україну в 2021-І пол. 2024 рр., в натуральних показниках, тис. тонн
27. Географія імпорту протеїнових батончиків в Україну в 2021-І пол. 2024 рр., в натуральних показниках, тис. тонн
28. Основні імпортери протеїнових батончиків в Україну в 2021-І пол. 2024 рр., в натуральних показниках, тис. тонн
29. Асортиментна карта шоколадних батончиків за начинками на ринку України станом на серпень 2024 року
30. Асортиментна карта цільнозернових батончиків за начинками на ринку України станом на серпень 2024 року
31. Асортиментна карта протеїнових батончиків за начинками на ринку України станом на серпень 2024 року
32. Середні поточні ціни на кондитерські вироби в Україні станом на липень 2024 р., грн з ПДВ
33. Сегментація цін на батончики в Україні в вересні 2024 року, грн за 100 грам з ПДВ
34. Аналіз цін на шоколадні батончики в роздрібних мережах за сегментами в Україні на вересень 2024 р., грн з ПДВ
35. Аналіз цін на цільнозернові батончики в роздрібних мережах за сегментами в Україні на вересень 2024 р., грн з ПДВ
36. Аналіз цін на протеїнові батончики в роздрібних мережах за сегментами в Україні на вересень 2024 р., грн з ПДВ
37. Результативна таблиця застосування ІМК на досліджуваних ринках
38. Використання основних каналів реклами на досліджуваних ринках по операторам
39. Порівняльна таблиця застосування відео-реклами операторами ринку по брендам
40. PR-діяльність основних операторів ринку та їх співпраця зі ЗМІ
41. Аналіз присутності операторів ринку в онлайн-каналах комунікації
42. Аналіз активності операторів ринку в онлайн-каналах комунікації
43. Аналіз брендингу основних операторів ринку кондитерських виробів
44. Перелік та опис галузевих виставок
45. Аналіз пошукових запитів за видами батончиків в Україні, станом на серпень 2024 р.
46. Аналіз пошукових запитів за операторами на ринку батончиків в Україні, станом на серпень 2024 р.
47. Аналіз пошукових запитів за торговими марками на ринку батончиків в Україні, станом на серпень 2024 р.
48. Відгуки споживачів та оцінка товарів найбільших операторів ринку станом на серпень 2024 року
49. Оцінка структури продажів батончиків по каналах, %
50. Можливості та загрози на ринку батончиків в Україні
51. PEST LE – аналіз ринку батончиків в Україні
52. Карта ризиків ринку кондитерських виробів в Україні
53. Основні бар’єри для виходу нового гравця на ринок кондитерських виробів в Україні

Перелік графіків і діаграм:

1. Частки основних операторів на ринку батончиків шоколадних в Україні в 2023 році, %
2. Частки основних операторів на ринку батончиків цільнозернових в Україні в 2023 році, %
3. Частки основних операторів на ринку батончиків протеїнових в Україні в 2023 році, %
4. Динаміка виробництва батончиків в Україні в 2021-І пол. 2024 рр., в натуральних показниках, тис. тонн
5. Експорт батончиків з України в 2021-І пол. 2024 рр., в натуральних показниках, тис. тонн
6. Імпорт батончиків в Україну в 2021-І пол. 2024 рр., в натуральних показниках, тис. тонн
7. Ринок шоколадних батончиків в Україні за смаками станом на серпень 2024 року, %
8. Ринок цільнозернових батончиків в Україні за смаками станом на серпень 2024 року, %
9. Ринок протеїнових батончиків в Україні за смаками станом на серпень 2024 року, %
10. Динаміка цін на батончики шоколадні в Україні у 2021-І пол. 2024 рр., грн/кг з ПДВ
11. Динаміка цін на батончики цільнозернові в Україні у 2021-І пол. 2024 рр., грн/кг з ПДВ
12. Динаміка цін на батончики протеїнові в Україні у 2021-І пол. 2024 рр., грн/кг з ПДВ
13. Орієнтовна структура собівартості виробництва батончиків, %
14. Обсяги ринку шоколадних батончиків за сегментами в 2023 році в Україні, в натуральних показниках (тис. тонн), %
15. Обсяги ринку цільнозернових батончиків за сегментами в 2023 році в Україні, в натуральних показниках, %
16. Обсяги ринку протеїнових батончиків за сегментами в 2023 році в Україні, в натуральних показниках, %
17. Прогнозні показники (ємність) ринку батончиків в Україні 2024-2026 рр. згідно з песимістичним сценарієм, в натуральних показниках, тис. тонн
18. Прогнозні показники (ємність) ринку батончиків в Україні 2024-2026 рр. згідно з оптимістичним сценарієм, в натуральних показниках, тис. тонн

Вас може зацікавити

Зв'язатися з нами