Ринок мінімаркетів в Україні в цілому і в Києві зокрема вивчався компанією Pro-Consulting в березні 2020 року і охоплює період з 2017 по 2019 рік. Маркетингове дослідження ринку дозволило визначити обсяг товарообігу продуктами харчування і динаміку його зміни, проаналізувати діяльність основних операторів ринку і відгуки споживачів, виявити фактори впливу і тенденції розвитку даної сфери бізнесу. Готовий аналіз ринку мінімаркетів в Україні можна придбати на сайті Pro-Consulting.
Ринок мінімаркетів в Україні зосереджений в основному на продажі продуктів харчування, причому значна частина асортименту даної категорії торгових точок належить до продуктів першої необхідності.
Також на сайті доступний до покупки готовий огляд ринку ринку FMCG-рітейлу в містах України (2019 р.) - ми можемо актуалізувати даний звіт або проаналізувати інший ринок за аналогічною структурою
Середній український споживач витрачає на харчування від 30 до 45% доходів. Ця частка змінюється в залежності від місцевості проживання. Жителі сіл більшу частину продуктів вирощують самостійно, тому купують їх менше, ніж городяни.
Моніторинг ринку мінімаркетів в Києві свідчить про те, що в столиці представлені практично всі українські торговельні мережі національного масштабу. Багато з них, такі як Billa, розглядають Київ як ключовий регіон діяльності.
Вам буде цікаво дізнатися про бізнес-ідею для магазину
2019 рік став рекордним для ринку сумермаркетів в Україні за розглянутий період за кількістю нових магазинів - 697, з них 518 торгових точок з'явилися в нових локаціях, а решта поміняли вивіску в результаті ребрендингу або зміни власника або орендаря. У 2018 році нових мінімаркетів відкрилося 505, в 2017-му - 511.
Аналіз ринку мінімаркетів в Україні в частині його інвестиційної привабливості проведено на підставі зібраної інформації про:
Також почитайте про ринок доставки продуктів в Україні
В рамках маркетингового дослідження ринку мінімаркетів в Україні від Pro-Consulting вивчався сегмент онлайн продажів і доставки продуктів харчування. Так, в 2019 році на частку цього сегменту доводилося 5,9% від загального обсягу роздрібного товарообігу відповідною продукцією, що в грошовому вираженні склало 17,4 млрд гривень. При цьому 61% онлайн замовлень продуктів харчування припав на сервіс zakaz.ua, який забезпечує доставку товарів з магазинів п'яти великих FMCG мереж. Варто зазначити, що середній чек онлайн доставки продуктів харчування набагато більший, ніж при покупці офлайн, а в секторі споживання В2В він ще більший. Зокрема, на корпоративні замовлення припадало близько 15% від загальної кількості доставок, але в грошовому вираженні їх частка склала не менше 45%.
Про інші показники, характеристики і тенденції розвитку даної сфери бізнесу читайте в матеріалі маркетингового дослідження ринку мінімаркетів в Україні, розміщеного в магазині готових проектів Pro-Consulting.
Почитайте також про ринок продуктових магазинів, ТРЦ, Ho-Re-Ca в Ірпені
Компанія Pro-Consulting підготувала для Вас короткий перелік готових проектів на дану тему. Ознайомитися з проектами можна за посиланнями: