Аналіз ринку: замовити простіше, ніж зробити
414

Аналіз ринку: замовити простіше, ніж зробити

Аналіз ринку, замовити який можна прямо зараз в Pro-Consulting, забезпечить вас максимально повною, достовірною та актуальною інформацією про поточні економічні умови з прогнозом їх зміни, очікування споживачів, діяльності конкурентів, інвестиційний потенціал обраного напрямку бізнесу та інші важливі аспекти ринкового середовища, в якому працює або працюватиме ваше підприємство.

Ознайомтеся з каталогом готових аналізів ринків

Структура маркетингового дослідження

Типова структура дослідження є переліком розділів, з яких буде складатися аналіз ринку. Замовити конфігурацію звітного документу відповідно до своїх потреб можна, вказавши в технічному завданні пріоритетні напрямки вивчення. Однак аналіз ринку замовити найкраще в комплексному виконанні, тоді він буде включати всі можливі інформаційні блоки, а саме:

1. Загальні параметри ринку:

  • виробництво продукції, імпортні та експортні поставки;
  • структура ринку в розрізах географії, видів товарів, виробників та інше;
  • постійні і тимчасові фактори, що мають на ринок найбільший вплив;
  • тенденції зміни умов роботи на ринку.

В якості прикладу ознайомтеся зі структурою готового аналізу ринку прозорої склотари в Україні (2021 рік)

2. Рамки державного регулювання цільової сфери бізнесу:

  • положення чинних нормативно-правових актів;
  • умови отримання ліцензій;
  • податки, збори, мита;
  • можливості щодо участі в держзакупівлі;
  • перспективне законодавство і його потенційний вплив на ринок.

3. Дослідження конкурентного середовища:

  • перелік і опис найбільших прямих і непрямих конкурентів;
  • співвідношення часток операторів ринку в різних зрізах;
  • спрямованість і зміст маркетингових стратегій конкурентів;
  • ризики для діяльності клієнтів, пов'язані з конкуренцією, і можливі шляхи їх зниження.

Дізнайтеся більше про аналіз конкурентів як частину дослідження ринку

4. Аналіз споживання на ринку:

  • характерні риси споживчої аудиторії;
  • мотиви поведінки споживачів за результатами телефонних опитувань, фокус-груп та глибинних інтерв'ю;
  • особливості споживання в режимі дистанціювання;
  • споживання в державному і корпоративному секторах.

5. Дослідження роздрібної торгівлі:

  • можливі канали збуту цільового товару;
  • маркетингова політика продавців і дистриб'юторів;
  • цінові маневри операторів каналів збуту;
  • використання інструментів просування;
  • вибір каналів збуту в різних умовах функціонування ринку.

Прочитайте про аналіз ринкової частки як частину маркетингового дослідження

6. Вивчення ефективності реклами на ринку:

  • моніторинг рекламних повідомлень конкуруючих суб'єктів;
  • аналіз онлайн-запитів споживачів, виявлення рекламних ключів;
  • розробка концепції та плану рекламної кампанії;
  • контроль проведення та оцінка результативності рекламних акцій.

7. Дослідження ринкової позиції клієнта:

  • ринкова частка замовника в порівнянні з конкурентами;
  • аудит бізнес-процесів;
  • перевірка роботи служб взаємодії зі споживачами, з використанням «таємного дзвінка» і «таємного покупця»;
  • пропозиції щодо стратегії поліпшення ринкової позиції.

Також рекомендуємо ознайомитися з анотацією і структурою готового аналізу ринку горіхів в Україні (2021 рік) - за аналогічною структурою можна проаналізувати ваш ринок

8. Аналіз перспективних ринків:

  • пошук ринків і контрагентів для збуту продукції замовника;
  • факторний аналіз декількох ринків;
  • інвестиційний потенціал ринку за результатами SWOT- і PEST-аналізу;
  • рекомендації з організації та розвитку нових ринкових суб'єктів.

Джерела інформації для маркетингового дослідження

Причинами того, що аналіз ринку замовити легше, ніж провести самостійно, є трудомісткість дослідження, а також необхідність доступу до джерел інформації, володіння технічними можливостями для застосування польових методів, володіння методиками і стандартами обробки і представлення даних.

Також до покупки доступні більше 80 типових бізнес-планів

Перелік доступних для аналітиків Pro-Consulting джерел формації включає:

  • офіційні відомості статистичних служб;
  • бази зовнішньоекономічної діяльності;
  • презентації, звіти і розсилки операторів ринку;
  • матеріали бізнес-конференцій;
  • дослідження комерційних і некомерційних організацій;
  • публікації в ЗМІ та спеціалізованій пресі;
  • власні інформаційні масиви компанії і наших партнерів;
  • телефонні опитування колл-центру Pro-Consulting;
  • фокус-групи, глибинні та експертні інтерв'ю.

Дізнайтеся більше про аналіз імпорту

Інформація з перерахованих вище джерел систематизується, аналізується і оформляється відповідно до міжнародних стандартів ESOMAR, тому може бути презентована зацікавленій стороні в будь-якій точці світу.

Якщо ви вирішили аналіз ринку замовити саме у нас, скористайтеся контактними даними компанії, все інше ми беремо на себе.

Якщо у вас є ще декілька хвилин, почитайте про те, що таке портрет споживача

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами