Ринок рослинного молока в Україні: для тих, кому не потрібне посередництво корови
2252

Ринок рослинного молока в Україні: для тих, кому не потрібне посередництво корови

Ринок рослинного молока в Україні вивчався компанією Pro-Consulting в травні 2021 року. Маркетингове дослідження ринку включає його основні показники, динаміку їх зміни, розподіл часток виробників і імпортерів, характеристики споживчої аудиторії, головні чинники впливу і тенденції розвитку, властиві цієї сфері бізнесу. Готовий аналіз ринку рослинного молока в Україні можна придбати на сайті компанії.

Рослинне молоко являє собою водну емульсію витяжки з горіхів, злаків, насіння і проростків деяких сільськогосподарських культур. Воно позиціонується як замінник натуральному молоку тваринного походження для веганів, людей з непереносимістю лактози і просто послідовників відповідних ідей здорового харчування.

Можливо, вам стане в нагоді огляд ринку продукції для кав'ярень України

Ринок рослинного молока в Україні існує і розвивається, оскільки в нашій країні, як і в усьому світі, поширюється інформація про шкідливість коров'ячого молока. Незважаючи на непідтвердженість таких даних, вони впливають на досить значну частину населення. Так, згідно з опитуванням Київського міжнародного інституту соціології та UA Plant-Based, більше 65% наших співгромадян готові перейти на продукти тільки рослинного походження. У число споживачів рослинного молока входять і люди, охочі урізноманітнити свій раціон. Разом з тим, до недоліків рослинного молока можна віднести те, що воно містить глютен і не підходить схильним до алергії, наприклад, на горіхи. Тому найпоширенішою на ринку рослинного молока в Україні є продукція з сої і вівса, яка містить найменше алергенів.

Також вас може зацікавити матеріал про бізнес-план виробництва рослинного молока в Україні

Ринок рослинного молока в Україні з'явився нещодавно, після приходу в нашу країну відповідних тенденцій споживання з США і Великобританії. Зростання попиту на рослинне молоко в нашій країні більш-менш чітко позначилося в 2017 році, а в 2018-му почав працювати перший вітчизняний виробник цього виду продукції.

Моніторинг ринку рослинного молока в Україні показує, що різке збільшення його випуску відбулося в 2020 році, після освоєння цього виробничого напряму компанією «Вітмарк Україна».

До інших основних трендів ринку рослинного молока в Україні можна віднести:

  • відсутність експорту цього виду продукції, яка розглядалася, протягом досліджуваного періоду; його можливий початок пов'язується з розвитком бізнесу Вітмарк Україна (прочитайте про аналіз експорту);
  • вівсяне молоко обігнало за популярністю соєве, що відповідає і сегментації світового ринку рослинного молока, на якому вівсяне займає другу за величиною частку після мигдального.

Прочитайте про ринок кафе-кондитерських Києва

Аналіз ринку рослинного молока в Україні дозволив виділити наступні найбільш істотні фактори впливу на нього:

  • демографічні показники нашої країни;
  • кількість споживачів, які не вживають тваринні продукти і з непереносимістю лактози;
  • врожайність сировинних сільськогосподарських культур і кон'юнктура цін на них.

Розвиток ринку рослинного молока в Україні стримує його більш висока ціна в порівнянні з традиційним коров'ячим молоком.

На сайті доступний до покупки готовий аналіз ринку рослинного молока в Україні (2021 рік) - ознайомтеся зі структурою готового аналізу ринку - по ній можна досліджувати будь-який ринок України і світу

Споживчий аналіз ринку рослинного молока в Україні свідчить про те, що до найбільш численних груп покупців цього товару відносяться люди:

  • які страждають непереносимістю лактози;
  • вегани, вегетаріанці, сироїди;
  • які неухильно дотримуються обмеження релігійних постів;
  • що знаходяться на дієті за медичними показаннями;
  • бажаючі вживати продукцію без антибіотиків і гормонів, що застосовуються в тваринництві;
  • які слідують модним трендам в області харчування, зокрема стурбовані проблемою схуднення.

Також ознайомтеся з анотацією і структурою готового аналізу ринку рослинних протеїнів України (2020 рік)

Найбільш ємними каналами збуту продукції ринку рослинного молока в Україні є супермаркети і інтернет-магазини. Динамічно розвивається реалізація через ресторани і кафе, що пов'язано з ростом попиту з боку їх відвідувачів.

Більш детальну інформацію про дану сферу бізнесу можна отримати з матеріалів маркетингового дослідження ринку рослинного молока в Україні, розміщеного в магазині готових проектів компанії Pro-Consulting.

Якщо у вас є пару хвилин, прочитайте про аналіз виробництва і реалізації продукції як частину дослідження ринку

Ми підготували для вас короткий перелік готових проектів на цю і суміжні теми. Дані проекти можуть бути актуалізовані і розширені за товарними і географічними межами під ваші цілі:

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами