Аналітична компанія Pro-Consulting – якісна інформаційна підтримка бізнесу
2339

Аналітична компанія Pro-Consulting – якісна інформаційна підтримка бізнесу

Pro-Consulting займається інформаційно-аналітичним забезпеченням ринкових суб'єктів із 2004 року. Через рік компанія увійшла до складу УАМ, і через п'ять років кваліфікувалася як консультант Європейського банку реконструкції та розвитку за програмами підтримки середнього та малого бізнесу.

В даний час Pro-Consulting є членом European Society of Marketing Research Professionals (ESOMAR), що задає стандарти аналітичних компаній у галузі маркетингу на світовому рівні.

В якості прикладу ознайомтеся зі структурою готового аналізу ринку флоат-скла в Україні (2022 рік)

Серед більш ніж тисячі клієнтів Pro-Consulting:

  • представництва транснаціональних корпорацій;
  • підприємства загальнонаціонального масштабу;
  • середні та малі підприємства;
  • фінансові установи;
  • іноземні посольства;
  • торгово-промислові палати;
  • юридичні фірми;
  • приватні особи.

Кожне з понад 2000 досліджень, виконаних аналітичною компанією Pro-Consulting, послужило інформаційною точкою опори для вирішення завдань, що стоять перед замовником, таких як:

  • освоєння та розвиток додаткових напрямів діяльності;
  • вихід на нові експортні чи імпортні ринки;
  • збереження та зміцнення стійкості бізнесу;
  • оцінка та реалізація інвестиційних проектів.

Дізнатися більше: Аналіз попиту

З кожним із готових звітів за результатами аналізу ринку можна ознайомитись та придбати їх в онлайн-магазині Pro-Consulting.

Типовий зміст маркетингового дослідження аналітичної компанії Pro-Consulting

Pro-Consulting заслужила позитивну репутацію у бізнес-спільноті завдяки націленості на максимально якісне та повне задоволення інформаційних потреб замовників. Наша аналітична компанія має можливість всебічно досліджувати такі аспекти цільових ринків:

1. Загальні дані та характеристики ринків:

  • виробничі показники;
  • обсяги експорту та імпорту;
  • динаміка ємності ринку у період, що досліджується;
  • найбільш суттєві фактори впливу;
  • тенденції розвитку економічної ситуації

Читати також: Аналіз впізнаваності бренду

2. Система державного регулювання сфери бізнесу:

  • перелік та основні положення чинних нормативно-правових актів;
  • податки, збори, мита;
  • міжнародні санкції;
  • ліцензування та стандартизація;
  • правила участі у бюджетних тендерах;
  • озвучені владою плани реформування галузі.

3. Споживча сфера:

  • опис ядра споживчої аудиторії;
  • настрої, очікування та можливості споживачів, виявлені за результатами телефонних опитувань та фокус-груп;
  • особливості споживання у дистанційному режимі;
  • споживання у корпоративному та державному секторах.

Ознайомтеся зі структурою готового аналізу ринку альтернативного масла в Україні (2021 рік) – за аналогічною структурою можна дослідити ваш ринок

4. Конкурентне середовище:

  • топ-лист прямих та непрямих конкурентів;
  • переваги та недоліки продукції, що пропонуть конкуренти;
  • спрямованість та результати практичної реалізації стратегій конкурентної боротьби;
  • ризики конкуренції та способи їх мінімізації.

Аналіз конкурентів – дізнайтесь більше

5. Позиції замовника на ринку:

  • порівняння ринкових часток клієнта та конкурентів;
  • незалежний аудит внутрішніх та зовнішніх бізнес-процесів;
  • можливості та шляхи поліпшення ринкової позиції.

6. Канали продажів та стратегії збуту:

  • порівняльний опис усіх можливих каналів реалізації продукції;
  • особливості комунікації з операторами продажу;
  • застосування методів просування залежно від каналу реалізації;
  • Зміни збутових стратегій у різних ринкових умовах.

Дізнатись більше: Аналіз зовнішньої торгівлі

7. Рекламна сфера ринку:

  • моніторинг рекламних повідомлень;
  • пошук ключів у масивах пошукових запитів;
  • рекомендації щодо змісту рекламних кампаній;
  • контроль ходу та досягнення цілей рекламних акцій.

8. Оцінка привабливості ринків:

  • факторний аналіз напрямів експорту чи імпорту;
  • бар'єри, ризики та можливості для інвестування та розвитку бізнесу;
  • рекомендації щодо маркетингових стратегій.

Аналітична компанія Pro-Consulting приймає замовлення на проведення маркетингових досліджень телефоном або електронною поштою.

Більше 2000 готових аналізів ринків – перейдіть до каталогу та знайдіть готовий звіт по вашому ринку

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами