3272
Аналітична компанія Pro-Consulting – якісна інформаційна підтримка бізнесу
Pro-Consulting займається інформаційно-аналітичним забезпеченням ринкових суб'єктів із 2004 року. Через рік компанія увійшла до складу УАМ, і через п'ять років кваліфікувалася як консультант Європейського банку реконструкції та розвитку за програмами підтримки середнього та малого бізнесу.
В даний час Pro-Consulting є членом European Society of Marketing Research Professionals (ESOMAR), що задає стандарти аналітичних компаній у галузі маркетингу на світовому рівні.
В якості прикладу ознайомтеся зі структурою готового аналізу ринку флоат-скла в Україні (2022 рік)
Серед більш ніж тисячі клієнтів Pro-Consulting:
- представництва транснаціональних корпорацій;
- підприємства загальнонаціонального масштабу;
- середні та малі підприємства;
- фінансові установи;
- іноземні посольства;
- торгово-промислові палати;
- юридичні фірми;
- приватні особи.
Кожне з понад 2000 досліджень, виконаних аналітичною компанією Pro-Consulting, послужило інформаційною точкою опори для вирішення завдань, що стоять перед замовником, таких як:
- освоєння та розвиток додаткових напрямів діяльності;
- вихід на нові експортні чи імпортні ринки;
- збереження та зміцнення стійкості бізнесу;
- оцінка та реалізація інвестиційних проектів.
Дізнатися більше: Аналіз попиту
З кожним із готових звітів за результатами аналізу ринку можна ознайомитись та придбати їх в онлайн-магазині Pro-Consulting.
Типовий зміст маркетингового дослідження аналітичної компанії Pro-Consulting
Pro-Consulting заслужила позитивну репутацію у бізнес-спільноті завдяки націленості на максимально якісне та повне задоволення інформаційних потреб замовників. Наша аналітична компанія має можливість всебічно досліджувати такі аспекти цільових ринків:
1. Загальні дані та характеристики ринків:
- виробничі показники;
- обсяги експорту та імпорту;
- динаміка ємності ринку у період, що досліджується;
- найбільш суттєві фактори впливу;
- тенденції розвитку економічної ситуації
Читати також: Аналіз впізнаваності бренду
2. Система державного регулювання сфери бізнесу:
- перелік та основні положення чинних нормативно-правових актів;
- податки, збори, мита;
- міжнародні санкції;
- ліцензування та стандартизація;
- правила участі у бюджетних тендерах;
- озвучені владою плани реформування галузі.
3. Споживча сфера:
- опис ядра споживчої аудиторії;
- настрої, очікування та можливості споживачів, виявлені за результатами телефонних опитувань та фокус-груп;
- особливості споживання у дистанційному режимі;
- споживання у корпоративному та державному секторах.
Ознайомтеся зі структурою готового аналізу ринку альтернативного масла в Україні (2021 рік) – за аналогічною структурою можна дослідити ваш ринок
4. Конкурентне середовище:
- топ-лист прямих та непрямих конкурентів;
- переваги та недоліки продукції, що пропонуть конкуренти;
- спрямованість та результати практичної реалізації стратегій конкурентної боротьби;
- ризики конкуренції та способи їх мінімізації.
Аналіз конкурентів – дізнайтесь більше
5. Позиції замовника на ринку:
- порівняння ринкових часток клієнта та конкурентів;
- незалежний аудит внутрішніх та зовнішніх бізнес-процесів;
- можливості та шляхи поліпшення ринкової позиції.
6. Канали продажів та стратегії збуту:
- порівняльний опис усіх можливих каналів реалізації продукції;
- особливості комунікації з операторами продажу;
- застосування методів просування залежно від каналу реалізації;
- Зміни збутових стратегій у різних ринкових умовах.
Дізнатись більше: Аналіз зовнішньої торгівлі
7. Рекламна сфера ринку:
- моніторинг рекламних повідомлень;
- пошук ключів у масивах пошукових запитів;
- рекомендації щодо змісту рекламних кампаній;
- контроль ходу та досягнення цілей рекламних акцій.
8. Оцінка привабливості ринків:
- факторний аналіз напрямів експорту чи імпорту;
- бар'єри, ризики та можливості для інвестування та розвитку бізнесу;
- рекомендації щодо маркетингових стратегій.
Аналітична компанія Pro-Consulting приймає замовлення на проведення маркетингових досліджень телефоном або електронною поштою.
Більше 2000 готових аналізів ринків – перейдіть до каталогу та знайдіть готовий звіт по вашому ринку