Попит на товари або послуги, які пропонує підприємство, – це найважливіший ринковий параметр, без урахування якого неможливо побудувати ефективну стратегію бізнесу. Аналіз попиту проводиться Pro-Consulting під час проведення комплексних маркетингових досліджень на замовлення наших клієнтів. У разі оперативної необхідності аналіз попиту може бути зроблений і наданий замовнику в окремому вигляді.
Понад 1900 готових аналізів ринків – перейдіть до каталогу
Місце аналізу попиту у звіті за результатами вивчення ринку
З огляду на те, що попит продукції належить до сфери споживання, логічно, що результати аналізу попиту відображаються головним чином в споживчому розділі готового маркетингового дослідження ринку. Разом з тим, попит одночасно є результатом впливу низки чинників, і водночас сам надає сильний вплив на ринкові умови.
Читати також: Аналіз впізнаваності бренду
Аналіз попиту також враховується при:
В якості прикладу ознайомтеся зі структурою готового аналізу ринку сухих сніданків (2021 рік)
Як проводиться аналіз попиту?
Процес факторного аналізу попиту у спрощеному вигляді включає такі етапи:
1. Визначення основних факторів впливу на попит на цільовий товар, таких як:
2. Присвоєння вагового коефіцієнта кожному виявленому фактору відповідно до рівня його впливовості.
3. Побудова багатофакторної моделі попиту на ринку, яка стає одним із наріжних каменів розробки маркетингової стратегії замовника дослідження.
4. Аналітична обробка результатів аналізу попиту – висновки, прогнози, рекомендації щодо досягнення поставленої мети.
Читати також: Послуга з актуалізації баз даних
З яких даних виробляється аналіз попиту?
З 2004 року компанією Pro-Consulting відпрацьовано алгоритми проведення маркетингових досліджень, настроєно ефективну конфігурацію методів збору та обробки інформації з різних джерел. Так, при необхідності отримання для аналізу попиту даних безпосередньо від цільової аудиторії, наша команда розгортає польові дослідження, в яких задіяні:
Дізнатись більше: Аналіз долі ринку
Кабінетний аналіз попиту проводиться на основі вторинної інформації з:
Читати також: Аналіз обсягу ринку
Звіти за результатами маркетингових досліджень, у тому числі аналіз попиту, оформляються відповідно до загальноприйнятих міжнародних стандартів ESOMAR, членом якої є наша компанія.
Якщо вам потрібний інформаційний базис для вирішення важливих для подальшої долі підприємства завдань:
замовляйте аналіз попиту та інших параметрів ринку Pro-Consulting, скориставшись контактними даними.
Знайдіть звіт по своєму ринку в каталозі готових маркетингових досліджень