Аналіз впізнаваності бренду – опитування від Pro-Consulting
787

Аналіз впізнаваності бренду – опитування від Pro-Consulting

Кожен бізнес прагне звернути увагу якнайбільшої кількості споживачів саме на свій продукт – товар чи послугу. Для того щоб виділити власні пропозиції з низки конкуруючої продукції, створюються бренди, які є унікальним символом конкретного виробника. У деяких суб'єктів ринку виходять настільки відомі бренди, що вони стають іменами загальними для всієї товарної групи. Наприклад, копіювальні апарати будь-якої фірми ми часто називаємо ксероксами, легкові позашляховики – джипами, а матер'яне взуття на гумовій підошві – кедами.

Більше 1900 готових аналізів ринків – перейдіть до каталогу та знайдіть готовий звіт по своєму ринку

Кожному власнику бренду хотілося б досягти такого максимального успіху. Для вирішення цього завдання спочатку необхідно отримати відомості про те, як до бренду вже ставляться покупці, і що необхідно зробити для покращення цього ставлення. Отримати необхідну інформацію допоможе дослідження впізнаваності бренду, а проведе його колл-центр компанії Pro-Consulting.

У чому полягає дослідження та аналіз впізнаваності бренду?

Як неважко здогадатися, дослідження впізнаваності бренду є певним видом телефонного опитування, за результатами якого визначається індекс лояльності клієнтів - Net Promoter Score (NPS).

Готовий аналіз ринку молочної продукції для дітей віком від 3 років в Україні (2021 рік) – в якості прикладу ознайомтеся зі структурою звіту про ринок за результатами телефонного опитування споживачів

Цей індекс виходить шляхом обдзвону споживчої аудиторії компанії-замовника з одним єдиним питанням: «яка ймовірність того, що людина порекомендує бренд, що досліджується, своїм друзям та знайомим?». Відповісти пропонується шляхом вибору ймовірності цієї події за шкалою від 0 до 10, де нуль – це ніколи не порекомендую, а 10 – порекомендую обов'язково.

Подальший аналіз впізнаваності бренду проводиться так:

  • респонденти, що відповіли, розбиваються на три групи: поставлені 9-10 називаються промоутерами, 7-8 - пасивними, 0-6 - детракторами.
  • обчислюється NPS-індекс шляхом віднімання відсотку детракторів з відсотку промоутерів.

Аналіз імпорту - можливо, вам знадобиться і така аналітика вашого ринку

Таке, на перший погляд, найпростіше дослідження впізнаваності бренду вже є корисним для бізнесу замовника:

  1. Дає уявлення про місце бренду на ринку та у свідомості споживачів.
  2. Згадка торгової пропозиції у процесі розмови з покупцями активізує їхню увагу щодо бренду клієнта, викликає повагу людей до прагнення його покращувати, що саме собою є інструментом просування.

Дізнайтесь більше про комплексне дослідження ринку

Розширені можливості аналізу впізнаваності бренду

Кол-центр компанії Pro-Consulting пропонує замовникам додаткові послуги у процесі дослідження впізнаваності бренду, використання яких дозволить:

  • удосконалити склад бренду;
  • збільшити продажі та допродажі;
  • розширити ядро ​​споживчої аудиторії;
  • ефективніше мотивувати співробітників, які працюють із покупцями.

Аналіз частки ринку - вам знадобиться дана стаття

Розширений аналіз впізнаваності бренду полягає у постановці перед респондентами кількох додаткових питань:

  • чому нашим брендом отримано саме таку оцінку?
  • що потрібно зробити власнику бренду для максимального результату?

Дослідження впізнаваності бренду у розширеному форматі є більш інформативним. Воно стає базою для визначення:

  • відповідності складу бренду актуальним ринковим умовам та споживчим трендам;
  • якості зовнішніх функціональних бізнес-процесів, роботи конкретних підрозділів та співробітників;
  • ступеню результативності рекламних акцій.

Аналіз обсягу ринку – прочитайте про цю частину дослідження ринку

На підставі даних аналізу впізнаваності бренду можна скласти стратегію його вдосконалення та розвитку, створити додаткову унікальну торгову пропозицію, яка максимально відповідає очікуванням споживачів.

Як замовити аналіз впізнаваності бренду?

Колл-центр, що проводить NPS-опитування та інші види польових маркетингових та соціологічних досліджень, є структурним підрозділом компанії Pro-Consulting. Тому для того, щоб замовити дослідження впізнаваності бренду, необхідно лише скористатися нашими контактними даними.

Незабаром після контакту ми організуємо спільний брифінг за участю представників замовника та виконавців, на якому визначимо:

  • цілі та завдання дослідження;
  • варіант проведення опитування;
  • релевантність наявної телефонної бази покупців, необхідність її доформування та актуалізації;
  • час проведення аналізу впізнаваності бренду;
  • вартість роботи.

Своєчасне дослідження впізнаваності бренду дозволить вашому бізнесу не втрачати конкурентоспроможність на ринку.

Аналіз конкурентів – дізнайтесь більше про цю частину дослідження ринку

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами