Послуги колл-центру: холодні дзвінки
1452

Послуги колл-центру: холодні дзвінки

В умовах високої напруженості конкурентного середовища найвищу цінність для клієнтоорієнтованого бізнесу набуває наявність лояльної та сталої аудиторії покупців. Використовуючи об'ємну клієнтську базу, підприємство завжди отримуватиме відгук на свої торгові пропозиції, а значить зможе генерувати прибуток, мати зворотній зв'язок, бачити шляхи для вдосконалення продукту та обслуговування.

Звертаємо вашу увагу, що Pro-Consulting має понад 2000 готових маркетингових досліджень – перейти до каталогу.

У процесі реалізації бізнес-проекту клієнтська база може напрацьовуватись роками в результаті кропіткої праці менеджерів з продажу. У той самий час є спосіб значно прискорити цей процес. Для цього компанія Pro-Consulting пропонує послуги колл-центру. Холодні дзвінки наших операторів респондентам, відібраним за спеціальними критеріями, сформують для замовника теплий масив потенційних клієнтів, придатний для подальшої ефективної роботи.

Можливі цілі замовлення послуги колл-центру «холодні дзвінки та обдзвін клієнтської бази»

Завдання, які вирішуються за допомогою послуги колл-центру «холодні дзвінки»:

  • створення «теплої» бази потенційних клієнтів компанії-замовника;
  • відновлення та актуалізація старої клієнтської бази;
  • проведення телефонних опитувань з метою з'ясування ставлення споживачів до пропозицій замовника чи конкурентів (читайте про аналіз конкурентів як частину маркетингового дослідження);
  • інформування можливих покупців про відкриття точок продажу, рекламні акції, знижки;
  • запрошення на презентацію торгової марки та інші заходи.

Серед замовників, які використовують послуги колл-центру, холодні дзвінки найчастіше необхідні нещодавно створеним підприємствам або компаніям, які освоюють нові напрямки діяльності. Однак послуга колл-центру «холодні дзвінки» може бути корисною і фірмам, що давно працюють, особливо якщо з'явилися ознаки кризи – скорочення ринкової частки, зниження обсягу продажів, витіснення конкурентами. У такому разі замовлення послуги колл-центру «холодні дзвінки» допоможе актуалізувати та доповнити клієнтську базу, визначити рівень та умови лояльності споживачів, ступінь задоволеності продуктом, за результатами скоригувати маркетингову стратегію. Якщо ви хочете дізнатися більше про стан та перспективи вашого ринку, перегляньте типову структуру дослідження ринку.

Зміст послуги колл-центру «холодні дзвінки»

Звернувшись до Pro-Consulting і замовивши послуги колл-центру – холодні дзвінки або обдзвін з метою актуалізації телефонної бази, ви надаєте свій список клієнтів або повідомляєте про необхідність створення бази з нуля.

У першому варіанті колл-центр обдзвонить старих респондентів, оновить контактні дані, нагадає про ваше існування, розповість про привабливість пропозиції.

При другому виді реалізації цієї послуги колл-центру респонденти будуть підібрані за ознаками приналежності до вашої цільової аудиторії з нашої бази контактів.

При замовленні послуги колл-центру «холодні дзвінки» можлива комбінація наведених вище варіантів.

Додаткові опції послуги колл-центру «холодні дзвінки»

У процесі реалізації послуги колл-центру «холодні дзвінки» можуть бути побіжно проведені:

  • телефонне опитування для визначення рівня та умов лояльності споживачів (NPS-опитування);
  • виявлення ступеню задоволеності покупців товарами чи послугами (CSI-опитування);
  • інформування клієнтів про нові магазини, сервісні центри, пропозиції, акції, знижки;
  • запрошення публіки на заходи.

Вартість послуги колл-центру «холодні дзвінки» розраховується після брифінгу. Вона залежить від обсягу та трудомісткості виконання завдань, поставлених замовником. У будь-якому разі користь від послуги колл-центру «холодні дзвінки» набагато перевищить сплачену за неї ціну.

Замовити послуги колл-центру – холодні дзвінки та інші – можна, скориставшись контактними даними компанії Pro-Consulting.

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами