Аналіз частки ринку: від загального до конкретного
2269

Аналіз частки ринку: від загального до конкретного

Зазвичай аналіз частки ринку проводиться у складі комплексного маркетингового дослідження, проте за бажанням замовника він може бути наданий і у вигляді окремого звіту. Типовий аналіз частки ринку передбачає:

  • визначення загальної ємності ринку товару, що досліджується, чи товарної групи у поступовій динаміці за деякий проміжок часу;
  • виявлення та аналіз основних факторів впливу на ринок;
  • визначення та аналіз частки ринку компанії замовника;
  • незалежний аудит роботи клієнта з контрагентами та покупцями;
  • розробка пропозицій щодо стратегії розширення та посилення ринкової позиції.

Ознайомтеся зі структурою повноцінного дослідження ринку

Як проводиться аналіз частки ринку?

Кожне агентство маркетингових досліджень проводить аналіз частки ринку в міру своїх можливостей щодо отримання базової інформації. Наприклад, можна звернутися до даних рітейлера і спробувати із загальної суми, витраченої покупцями на той чи інший товар, виділити частку витрат на придбання продукції підприємства, що цікавить. Можна навіть порівнювати витрати на рекламу клієнта та інших учасників ринку.

Аналіз конкурентів – дізнайтесь більше про цю складову дослідження ринку

Компанія Pro-Consulting використовує метод аналізу частки ринку від загального до конкретного. Відповідно до нього, на першому етапі ми отримуємо, систематизуємо та аналізуємо дані про загальноринкові показники виробництва товару та зовнішньоторговельних операцій з ним. На підставі цих відомостей обчислюється поточна та ретроспективна ємність ринку, складається графік її зміни. Інформацію для проведення першого етапу аналізу частки ринку наші аналітики беруть із наявних у їх розпорядженні відкритих та внутрішніх джерел, а саме:

  • офіційних звітів держстату;
  • зведень міністерств та відомств;
  • баз зовнішньоекономічної діяльності;
  • даних податкових, митних та інших контролюючих органів;
  • маркетингових та соціологічних досліджень неурядових організацій;
  • аналітичних статей профільних економічних видань;
  • власних інформаційних баз компанії та наших партнерів.

В якості прикладу ознайомтеся зі структурою готового аналізу ринку паперових пакетів України (2021 рік) – за аналогічною структурою можна проаналізувати і ваш ринок

На другому етапі відбувається визначення та аналіз частки ринку конкуруючих суб'єктів. Якісно його провести можливо лише за наявності належного досвіду, контактів у бізнес-спільноті та технічного оснащення. Джерелами інформації при цьому є:

  • звіти компаній, що подаються до державних органів;
  • матеріали економічних форумів, конференцій, презентації окремих учасників, виступи менеджерів та експертів;
  • контент сайтів конкурентів та їх поштових розсилок;
  • індивідуальні розмови з носіями корисних відомостей.

Більше 1900 готових аналізів ринків – перейдіть до каталогу та знайдіть звіт по своєму ринку

Третій етап аналізу частки ринку полягає в роботі з внутрішньою інформацією замовника дослідження, яка розміщена у:

  • звітах відділів продажу та взаємодії з клієнтами;
  • бухгалтерській документації;
  • локальних інформаційних масивах.

В результаті виконаної роботи ми отримуємо найточніший розподіл ринкових часток замовника та прямих конкурентів, а також розуміння факторів впливу на нього. Такий аналіз частки ринку є надійним базисом для розробки ефективної стратегії розвитку бізнесу.

Для того, щоб замовити аналіз частки ринку в Pro-Consulting, скористайтесь нашими контактними даними.

Аналіз обсягу ринку – почитайте про цю частину аналізу ринку

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами