Стратегічний аналіз ринку - Pro-Consulting
470

Стратегічний аналіз ринку - Pro-Consulting

Планування є обов'язковою умовою для успішного управління підприємством. Якщо бізнес-ідея може з'явитися в свідомості людини і спонтанно, то її практична реалізація неможлива без планового стратегічного підходу.

Ознайомтеся з каталогом готових аналізів ринків - на сайті розміщено понад 1900 готових звітів по ринках

Стикаючись з таким явищем, як ринок товарів або послуг, потенційний інвестор відразу помічає його суперечливу сутність. З одного боку, ринок являє собою якусь систему взаємопов'язаних компонентів, які можна досить точно описати, а з іншого - постійно перебуває в динамічному стані, змінюючись під впливом тих чи інших факторів. Таким чином, в будь-який момент часу наше знання про умови ведення бізнесу на конкретному ринку завжди розходиться з реальним його станом, але своєчасний стратегічний аналіз ринку робить цю похибку мінімальної.

Пропонуємо Вам ознайомитися з типовою структурою дослідження ринку - за нею можна проаналізувати будь-який ринок України та світу

Етапи реалізації бізнес-ідеї

Pro-Consulting пропонує своїм клієнтам комплексну послугу складання стратегії організації і розвитку бізнесу. І при її реалізації ми теж застосовуємо плановий підхід. Етапами розробки бізнес-стратегії є:

1. Стратегічний аналіз ринку

2. Проведення брифінгу ініціатора і виконавців, на якому, на основі отриманої в ході маркетингового дослідження інформації, обговорюються:

  • особливості актуального стану ринку;
  • рівень конкурентоспроможності продукту, що пропонується в поточних умовах;
  • характеристики цільової аудиторії споживачів.

3. Оформлення моделі бренду, що включає:

  • корпоративні цінності;
  • методи взаємодії з ринковими суб'єктами;
  • внутрішню і зовнішню політику компанії.

Також вам буде корисно дізнатися більше про аналіз конкурентів як частину аналіз ринку

4. Формування готової бізнес-стратегії, що містить:

  • інформаційний базис на основі стратегічного аналізу ринку:
    • основні характеристики, параметри, фактори впливу та тренди;
    • опис конкурентного середовища;
    • споживчий аналіз;
    • дослідження каналів реалізації продукції;
    • оцінка ефективності маркетингових інструментів просування.
  • асортимент продукції, що пропонується;
  • принципи цінової політики;
  • організацію продажів;
  • тактичні і стратегічні цілі розвитку бізнесу;
  • план на короткострокову перспективу;
  • розрахунок потреби в ресурсах;
  • проміжні орієнтири для контролю виконання стратегії;
  • дії в разі різкої зміни стану ринку.

Будь-яка бізнес-ідея потребує фінансового планування - ознайомтеся з типовою структурою бізнес-плану за стандартами UNIDO

Як видно з представленого плану, його основою і умовою ефективності всього проекту є стратегічний аналіз ринку і якісний рівень його проведення. Тому найважливішим завданням ініціатора на попередньому етапі є пошук компетентного виконавця маркетингового дослідження.

Переваги Pro-Consulting

Замовити стратегічний аналіз ринку в компанії Pro-Consulting вирішують, виходячи з таких факторів:

1. Наявність досвіду в проведенні маркетингових досліджень будь-якої складності

Бренд Pro-Consulting з'явився на ринку консалтингових в 2005 році, коли наша компанія стала дійсним членом Української Асоціації Маркетингу. З того часу було проведено майже дві тисячі досліджень ринків для понад тисячі клієнтів. З усіма реалізованими стратегічними аналізами ринків можна ознайомитися і, при бажанні, їх придбати в магазині готових проектів на нашому сайті.

2. Виконання на міжнародному рівні якості

Стратегічний аналіз ринку проводиться аналітиками Pro-Consulting за стандартами ESOMAR. Високий рівень роботи підтверджується врученням міжнародної премії імені Габріеля Аль-Салем «Консультант року», отриманням статусу консультанта ЄБРР, присутністю в числі наших клієнтів представників бізнесу різних країн, а також глобальних корпорацій, наприклад, Shell, Hyundai, Exxon, Bosch, Johnson & Johnson , L'Oreal, Nestle, Coca-Cola.

В якості прикладу ознайомтеся зі структурою готового аналізу ринку плінтуса в Україні (2021 рік) - за аналогічним планом можна дослідити ваш ринок

3. Технічна оснащеність для проведення досліджень всіх видів

У розпорядженні виконавців стратегічного аналізу ринку компанії Pro-Consulting знаходяться технічні засоби і можливості для організації кабінетних і польових кількісних і якісних досліджень, серед яких:

  • апаратно-програмний комплекс для отримання та систематизації інформації з різних джерел і корпоративних баз даних;
  • колл-центр для телефонних опитувань будь-якої складності;
  • студія, обладнана аудіо- і відеоапаратурою для проведення фокус-груп, глибинних інтерв'ю, експертних опитувань.

Замовити стратегічний аналіз ринку можна прямо зараз, скориставшись нашими контактними даними.

Якщо у вас є ще декілька хвилин прочитайте про аналіз зовнішньої торгівлі як частину аналізу ринку

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами