Вартість маркетингового дослідження - від чого вона залежить
1907

Вартість маркетингового дослідження - від чого вона залежить

Вартість маркетингового дослідження від Pro-Consulting залежить від декількох факторів:

  • обсягу технічного завдання;
  • задіяних сил і засобів;
  • часу на збір і аналіз інформації.

Технічне завдання на проведення дослідження ринку

Технічне завдання, що визначає вартість маркетингового дослідження, складається його ініціатором на підставі типової структури, що включає всі можливі напрямки вивчення ринкового середовища.

Ознайомтеся з каталогом готових аналізів ринків

Типова структура маркетингового дослідження ринку складається з таких розділів:

1. Загальна інформація:

  • показники виробництва і експортно-імпортних операцій з цільовим товаром;
  • загальний обсяг ринку;
  • товарна, географічна та інші структури ринку;
  • фактори впливу, що визначають економічні умови на ринку;
  • головні тренди розвитку ринку.

2. Державне регулювання даної галузі:

  • вимоги нормативно-правових актів;
  • умови отримання ліцензії на ведення бізнесу;
  • оподаткування внутрішньо - і зовнішньоекономічних операцій;
  • правила проведення тендерів і участі в них;
  • перспективи зміни законодавства.

В якості прикладу ознайомтеся зі структурою готового аналізу ринку горіхів в Україні (2021 рік) - вартість даного аналізу ринку станом на вересень 2021 року - 28 900 грн.

3. Аналіз споживчої сфери:

  • опис типового споживача товару або послуги;
  • мотивація вибору, вимоги та очікування споживчої аудиторії;
  • особливості споживання в режимі онлайн;
  • споживання державних організацій;
  • споживання в секторі В2В.

4. Конкурентний аналіз ринку:

  • перелік операторів, що входять до груп прямих і непрямих конкурентів;
  • порівняння сегментів ринку, які займають конкуренти в головних зрізах;
  • найбільш ефективні маркетингові стратегії, що застосовуються в конкурентній боротьбі;
  • бар'єри і ризики, пов'язані з конкуренцією.

Вам буде цікаво дізнатися більше про аналіз конкурентів як частину аналізу ринку

5. Дослідження роздрібних каналів збуту:

  • перелік і характеристики можливих каналів збуту;
  • особливості взаємодії з дистриб'юторами і ритейлерами;
  • цінові політики в каналах збуту;
  • застосування маркетингових інструментів просування в залежності від каналу збуту;
  • ефективність каналів збуту в різних економічних умовах.

6. Оцінка положення на ринку компанії замовника:

  • порівняння частки замовника та інших операторів ринку;
  • оцінка лояльності покупців до бренду клієнта;
  • перевірка роботи клієнтських служб методами «таємний дзвінок» і «таємний покупець»;
  • пропозиції до стратегії розширення частки і поліпшення ринкової позиції.

Прочитайте про маркетингові опитування як інструмент дослідження ринку

7. Аналіз рекламної сфери ринку:

  • моніторинг рекламної активності операторів;
  • аналіз пошукових запитів споживачів і виявлення ключових фраз для рекламних акцій;
  • пропозиції щодо складу та змісту рекламної кампанії;
  • аудит ефективності розміщеної реклами.

8. Пошук нових ринків і оцінка перспектив інвестиційних проектів:

  • порівняння ринків за допомогою факторного аналізу;
  • ризики та можливості для інвестування за результатами SWOT- і PEST-аналізів;
  • рекомендації щодо стратегії виведення і розвитку нових ринкових гравців.

Також оцініть структуру готового аналізу ринку оптики в Україні (2021 рік) - за аналогічною структурою можна проаналізувати і ваш ринок

Чим більше зазначених вище розділів повинен включати готовий звіт, тим вища вартість маркетингового дослідження.

Сили і засоби для проведення ринкових досліджень

Завдяки тому, що в розпорядженні аналітиків Pro-Consulting є весь комплекс можливостей для самостійного збору та обробки інформації, нам не доводиться задіяти субпідрядників, що дозволяє мінімізувати вартість маркетингового дослідження.

Кабінетні дослідження проводяться на підставі даних з відкритих і корпоративних джерел, таких як:

  • зведення офіційних статистичних служб;
  • звіти урядових структур;
  • публікації ЗМІ, відомчих і спеціалізованих видань;
  • матеріали неурядових організацій;
  • презентації, виступи і звіти на бізнес-заходах різного формату;
  • власні та партнерські бази даних.

Прочитайте про аналіз обсягу ринку як складову маркетингового дослідження

У разі необхідності розгортання польових досліджень для отримання кількісної та якісної оцінки ринкових аспектів Pro-Consulting задіє:

  • власний колл-центр, обладнаний CATI;
  • студію для фокус-груп, глибинних інтерв'ю та експертних опитувань в режимі онлайн або офлайн.

Магазин готових проектів

Магазин, який розміщений на даному сайті, містить вже понад 1900 готових аналізів ринку, купуючи які ви отримаєте найменшу вартість маркетингового дослідження. Готовий звіт по потрібному вам ринку можна знайти за допомогою простої і зручної пошукової форми. Перед його придбанням ви ознайомитеся з анотацією і структурою, дізнаєтеся вартість маркетингового дослідження.

Зробити замовлення і дізнатися конкретну вартість маркетингового дослідження можна за контактними даними.

Раз ви дочитали цей матеріал до кінця, вам стане в нагоді дізнатися більше про маркетингову стратегію просування

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами