Українську горілку п’ють в Латвії, Польщі та Німеччині - коментарі Pro-Consulting. AGRO DAY
996

Українську горілку п’ють в Латвії, Польщі та Німеччині - коментарі Pro-Consulting. AGRO DAY

Понад 95% українського ринку горілки становить внутрішнє виробництво і тільки 4,8% — імпорт. Такими оцінками поділилися в Pro-Consulting.

Найбільш популярна торгова марка серед українців— Nemiroff, їй віддають перевагу 53% споживачів. Близько 24% купують «Хортицю», 19% — Medoff, ще 18% — «Хлібний Дар».

На сайті доступний до покупки готовий аналіз ринку горілки України (2021 рік) - ознайомтеся зі структурою звіту

Покупці вибирають продукт, спираючись на свій ранній досвід, а також поради авторитетних для них людей. Важливе значення має ціна: при її підвищенні споживач шукає більш дешеву альтернативу.

Цільову аудиторію для компаній-виробників становлять чоловіки від 20 до 50 років. Причому тенденція споживання напою прямо залежить від віку: якщо молодь воліє пити коктейлі, то старше покоління споживає продукт в чистому вигляді.

Деяка частина вітчизняної горілки експортується. Тільки за 4 місяці поточного року обсяги зовнішніх поставок оцінюються в $17 млн.

До 2014 року основним імпортером української продукції були країни СНД, понад половини поставок припадало на Росію. Зараз вітчизняні компанії налагоджують експорт в Європу. Українська горілка йде в Латвію, Польщу і Німеччину. Одночасно зростає імпорт з ЄС дорогого алкоголю.

Також ознайомтеся зі структурою готового аналізу ринку спирту в Україні (2020 рік) - ми можемо актуалізувати даний звіт за вашим запитом

До речі, за даними компанії International Wine & Spirit Research, середньостатистичний українець випиває на рік 7,7 л горілки. У розвинених країнах п’ють помітно менше.

Джерело: AGRO DAY

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами