Ринок свіжого м'яса в Україні: експрес дослідження в період війни
1760

Ринок свіжого м'яса в Україні: експрес дослідження в період війни

Аналіз ринку свіжого м'яса в Україні та деяких інших країнах проведено компанією Pro-Consulting у серпні 2022 року. Маркетингове дослідження ринку свіжого м'яса включає:

  • загальну характеристику та показники галузі;
  • розрахунок ємності ринку;
  • сегментацію за видами та походженням продукції;
  • опис системи державного регулювання ринку свіжого м'яса в Україні;
  • динаміку виробництва в натуральному та грошовому вираженнях;
  • інформацію про основних операторів ринку свіжого м'яса в Україні, розподіл часток між ними;
  • обсяги зовнішньоторговельних операцій;
  • фактори ціноутворення та динаміку зміни середніх цін на продукцію;
  • споживчий аналіз ринку свіжого м'яса в Україні, включаючи сектор B2G;
  • дослідження каналів реалізації продукції;
  • тенденції та прогнози подальшого розвитку ринку;
  • оцінка інвестиційної привабливості ринку свіжого м'яса в Україні;
  • карту ризиків та бар'єрів, складену за результатами SWOT- та PESTLE-аналізу;
  • рекомендації аналітика щодо вирішення завдань, які стоять перед замовником.

З детальною структурою та ціною готового аналізу ринку свіжого м'яса в Україні (2022 рік) ви можете ознайомитись за цим посиланням.

Вас також може зацікавити готовий аналіз ринку ковбасних виробів в Україні (2022).

Моніторинг ринку свіжого м'яса в Україні показує абсолютну перевагу споживання курятини. Це пояснюється низькою купівельною спроможністю населення нашої країни, адже куряче м'ясо найдоступніше за ціною. Так, середній житель України споживав протягом 2021 року 36 кг курятини, 10 кг свинини та 2 кг яловичини, тоді як у сусідній Польщі співвідношення становить 29 кг, 38 кг та 4 кг, а в Румунії – 19 кг, 39 кг та 5 кг. відповідно.

Рекомендуємо вам також готовий аналіз ринку яловичини в Україні, Ізраїлі, Китаї та країнах MENA (2022 рік).

Ймовірно, вам буде корисна аналітика готового аналізу ринку курятини в Болгарії (2022 рік) – ознайомтеся зі структурою звіту по ринку.

У структурі продажів продукції ринку свіжого м'яса в Україні в грошах у березні – липні 2022 року також лідирує курятина з часткою 45,7%. Більш дорога свинина займає 34,2% загального обсягу продажів, а яловичина лише 8,6%. Решта видів товарів на ринку свіжого м'яса в Україні відносяться до нішевих, і їх частки незначні. Втім, варто відзначити зростання споживання нашої країни баранини. Підвищення популярності цього виду м'яса сприяє поширенню в суспільстві дієт здорового харчування, в яких баранина вважається екологічно чистим видом м'яса, оскільки тварини утримуються в умовах вільного випасу. Ще одним каталізатором зростання споживання баранини стало збільшення кількості туристів з арабських країн, для яких страви зцього м'яса є традиційними.

Іншими відмінними рисами аналізу ринку свіжого м'яса в Україні є:

  • дослідження конкурентного середовища та проведеної операторами ринку політики в умовах військової нестабільності;
  • вивчення умов та показників зовнішньоекономічної діяльності з березня 2022 року;
  • аналіз активності споживачів після початку кризи та державних закупівель продукції ринку свіжого м'яса в Україні;
  • ціновий аналіз ринку свіжого м'яса в Україні за 5 місяців;
  • висновки та прогноз подальшого стану ринку;
  • рекомендації щодо адаптації діяльності компанії-замовника до умов воєнного часу, реалізації можливостей для зміцнення ринкової позиції.

Дізнатися подробиці про зміст послуг та замовити маркетингове дослідження ринку можна за телефоном або електронною поштою.

Читати також: Ринок продукції з буйволів в Україні

Джерело: Pro-Consulting

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами