Ринок піцерій Борисполя: клієнти бажають швидкості, смакоти і затишку
2873

Ринок піцерій Борисполя: клієнти бажають швидкості, смакоти і затишку

Ринок піцерій Борисполя вивчався компанією Pro-Consulting за період 2018 - 5 місяців 2020 року. Маркетингове дослідження ринку дозволило визначити його основні характеристики і параметри, проаналізувати діяльність провідних операторів, виявити тенденції розвитку та фактори впливу. Готовий аналіз ринку піцерій Борисполя можна придбати на сайті компанії.

На українському ринку громадського харчування піцерії вже завоювали міцні позиції не тільки в якості доступного фастфуду, але і ресторанів, які підходять для проведення різних сімейних свят, тематичних зустрічей і простого відпочинку. Особливо сильно ця тенденція проявляється в порівняно невеликих населених пунктах, таких як Бориспіль.

Можливо, вас зацікавить аналітичний матеріал про бізнес-план відкриття піцерії

Ринок піцерій Борисполя володіє наступними особливостями:

  • розташування міста поблизу столиці та з її численними піцеріями;
  • невелика кількість місцевих закладів і низький рівень конкуренції серед них;
  • перевантаженість піцерій у вихідні та святкові дні;
  • неможливість роботи кафе і ресторанів із запланованим навантаженням у зв'язку з карантинними обмеженнями;
  • конкуренція з боку супермаркетів, в асортименті яких є піца;
  • компанії доставки їжі Glovo і Raketa розширили зони покриття на більшу частину міста, що дозволяє його жителям замовляти піцу з доставкою з Києва.

Також прочитайте про ринок доставки продуктів в Україні

Моніторинг ринку піцерій Борисполя показує, що його цільову аудиторію складають люди обох статей у віці від 25 до 40 років. Приблизно половина з них в докарантинний період відвідували піцерії один або кілька разів на місяць.

Більш охоче жителі Борисполя замовляють піцу додому. Декілька разів на місяць це роблять 37,5% споживачів, раз на місяць - близько 29%.

На сайті доступний до покупки готовий аналіз ринку піцерій Борисполя за 2018- 5 міс. 2020 рр. - ознайомтеся зі структурою звіту

Одним з оптимальних інструментів отримання зворотного зв'язку від цільової аудиторії є телефонні опитування населення - прочитайте

Аналіз ринку піцерій Борисполя свідчить про те, що основними факторами вибору покупцями конкретного закладу є:

  • рівень обслуговування;
  • атмосфера для відпочинку;
  • відсутність черг і довгого очікування виконання замовлення;
  • широта асортименту піци;
  • можливість вибору інгредієнтів;
  • смак готового продукту;
  • наявність акційних пропозицій.

Про інші особливості розглянутого напрямку бізнесу можна дізнатися з матеріалів  готового маркетингового дослідження ринку піцерій Борисполя, розміщеного в онлайн магазині компанії Pro-Consulting.

Якщо у вас є ще пара хвилин, прочитайте про результати аналізу ринку харчування поза домом в Україні

Компанія Pro-Consulting підготувала для Вас короткий перелік готових проектів на дану тему. Ознайомитися з проектами можна за посиланнями:

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами